{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

lorte nat..... {{forumTopicSubject}}

åha har gennem længere tid ikke sovet godt om natten, falder altid først i søvn efter flere timer og flere "gåture" frem og tilbage i lejligheden og endelig ved halv 2 tiden sover jeg i nat skønt, så kan jeg da måske nå at få 4-5 timers søvn, så det skam okay........ :o)

men lykken mens jeg er i drømmeland skulle vise sig ikke at vare ved, hunden har så fået dårlig mave, er blevet luftet lige inden vi gik i seng ved 23.30 tiden så regnede da virkeligt ikke med problemer med det....... "you wish Ditte"
kl. ca. 2.15 vågner jeg ved et sprut bag mig (sover på sofaen, det var her jeg kunne falde i søvn idag) tænker med det samme fuuuuuuuck, så jeg hopper selvfølgeligt op fiser ud på gaden iført kun min store mave og trusser med snoop, står i jeg ved ikke hvor mange graders kulde og venter på at en spruttende hund bliver færdig så vi kan komme ind, og satser bare på at byen er så stille så naboerne forhåbentligt ikke får noget at snakke om.. vi kommer ind igen og jeg kan jo med det samme lugte, jeg nåede det altså ikke øøøøøvvv, så render rundt lukker vinduer op, tænder lys og rumsterer rundt alt imens min meget meget søde og hjælpsomme kæreste lige åbner øjnene, (jeg får fremstammet "han skulle ud") og derefter vender han sig pænt i sengen og aner pludseligt ikke hvad jeg snakker om hmmmm taaaaak, for jeg er nemlig sleeet ikke ved at kaste op over at skulle til at rense gulvtæppe midt om natten... nå men igang, tror ikke det lugter mindre af den grund.... så nu sidder jeg her, lysvågen og mildest talt "skide" træt af den her nat, kigger lidt på klokken og tæller timer til jeg skal op skønt....

håber sandeig i andre har en bedre nat end mig :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lorte nat.....
  • #1   24. feb 2009 stavefejl er tilladt her midt om natten ups... he he overskriften skulle hede Lorte ikke Lorie nat

• #2   24. feb 2009 åhh sikke en nat du har haft .. og jeg er træt af mine nætter, jeg får helller ikke sovet nok, men heldigvis har min hund ikke haft dårligmave smiley - håber du kan sove længe (jeg kan desværre ikke)

• #3   24. feb 2009 din stakkel! var igennem den samme tur i torsdags, vores hund løb rundt og pev kl 2 om natten og da jeg åbnede døren ind til stuen ja så var der gaver over det hele. men det var nu synd for hende, hun skammede sig så meget!

og det med ikke at sove, det kender jeg alt for godt har også været vågen de sidste mange nætter! det eneste søvn jeg får er når jeg tar en morfar i løbet af dagen smiley

• #4   24. feb 2009 skulle op igen kl 6.30 da jeg skulle til "svømning" kl 8.00 så jeg regner med at jeg nok kan sove lidt nu her er lige kommet hjem :o) men tror heldigvis vi har fået lidt styr på hundens mave, han fik en gang A38 og det ser ud til at det har sin virkning efterhånden, så tror jeg slipper næste nat :o)

Kommentér på:
lorte nat.....

Annonce