{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Alkohol/ amning . {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Jeg var her til aften ude med manden til noget god mad og hygge, efter maden var jeg saa aandsvag , at drikke en enkel irish cofee. Nu sidder , jeg saa her og grimmer mig og har rigtig daarlig samvittighed, da jeg frygter , at det vil paavirke min datter. Er der nogen der ved , om det er skadeligt med en enkel genstand? Tusind tak for jeres tid....Hilsen den bekymrede mor...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alkohol/ amning .
  • #2   11. apr 2009 Hej..
    Jeg tror bare at du skal tage det helt roligt =)
    Så længe du ikke går helt amok i irish cofee, så skal det nu nok gå =)

• #3   11. apr 2009 marijana.Tak for svar. Altsaa forsogte at tilbyde hende flasken , da vi kom hjem , men den ville hun ikke have , saa der fik hun lidt bryst. Drak den irish cofee ved en 17.30 tiden og ammede her for en time siden , saa maaske alkoholen kun er i malken en vis antal timer eller ??

• #4   11. apr 2009 Mian l. Puha det prover jeg saa... Nej det er meget sjaldent jeg tager en drink (udover nisse ol) , dem faar jeg lidt oftere dvs to til tre gange hver 6 maaned, min mand sagde ogsaa , at jeg skulle slappe helt af , men samvittigheden nager mig. Det er forste gang efter jeg fodte Isabella , at jeg tillader mig at tage en lille drink.

• #5   11. apr 2009 Når du også har spist, så tror jeg at den er ude af kroppen, så meget alkohol er der jo ikke i sådan en =)

• #6   11. apr 2009 Mian l . I hope sow .... Puha altsaa min mand sidder her og kalder mig for en kylling fordi jeg er saa nervos som jeg er ..... Han syntes jeg pisker en stemning op og er alt for pylret fordi jeg for en gang skyld , tillod mig at nyde livet og dets goder der hermed til tider kan folge .Ss

• #9   11. apr 2009 Marijana . Ok tusind tak, for info. Saa tager jeg den med ro igen . Takker

• #10   11. apr 2009 He he jeg , er godt robust efter min graviditet med Isabella , saa kan da godt lase mig frem til , at den promille er noget langt pokker i vold nu . Smiler tak for jeres hurtige respons.

• #12   11. apr 2009 Marijana . Nu kan jeg trygt lagge mig til at sove. Godnat alle sammen og fortsat god aften.

• #13   12. apr 2009 nu indtager jeg ikke den slags selv, når jeg ammer, men herre gud, en enkelt gang, og så længe det ik er hver weekend osv...

Ro på smiley Tror ikke det er værre, en de andre ting man har i kroppen efter parfumer osv (som jeg dog heler ik bruger når jeg ammer *GG*)

• #14   12. apr 2009 Louise . Nej er da ogsaa overbevist om ,at det ikke er det smarteste med at indtage alkohol , naar man ammer , men herre gud tanker jeg saa igen . Det var bare den ene gang udover som skrevet , langere oppe med mit lille nisse ol forbrug. Smiler med hensyn til jule ol , saa anbefalede min jordmor og sundheds plejerske det, da det efter sigende ,skulle foroge ens malk og faa det til at rende hurtigere ??? Mor til 2 piger> Tager den med ro saa. Har det ogsaa saadan lidt , at jeg ogsaa har et liv , og saa lange det ikke er noget der sker dagligt , saa sker der nok ikke det vilde. Med hensyn til parfyme bruger , du saaa slet ikke noget ? , og har det saa stor en indflydelse , naar man ammer ???

• #15   12. apr 2009 buller h... Ro paa , det var en enkel irish cofee . herre gud altsaa.

Kommentér på:
Alkohol/ amning .

Annonce