{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

Så er det tid til Morgen Tråd :o) {{forumTopicSubject}}

Gomorgen allesammen.

Haft en dejlig nat ?.. det er da et rigtig dejligt vejr her til morgen ..

Vi har haft en skøn nat, vi har for engangs skyld sovet hele natten. Jeg skal med svigermor på shopping idag, Kim skal lave scooter smiley
Hvad skal i lave på sådan en dejlig dag ?

Knus Lykke smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er det tid til Morgen Tråd :o)
  • #1   30. apr 2009 Godmorgen.
    Jeg skal ind og hente min kærestes jakkesæt som kommer hjem fra skrædder idag. Og så skal jeg se om jeg kan finde en billig farvning og klipning hos en frisør.. Ellers ved jeg ik helt hva jeg skal..


  • #2   30. apr 2009 Kristina . Jeg kunne dælme også godt trænge til en klipning og farvning

  • #3   30. apr 2009 Godmorgen. jeg skal til fødsels forberedelse inden længe og så skal jeg bare hjem og slappe af, har sovet rigtig dårligt i nat smiley

  • #4   30. apr 2009 Øv mulle smiley det er så træls sådan noget..

  • #6   30. apr 2009 Godmorgen.. Jeg har sovet elendigt, manden har hentet nye avls rotter hjem, og de har larmet helt vildt fordi de skulle slås. Og hunden har været urolig hele natten, og manden har også været vildt urolig. Så her har natten godt nok været lang..

    I dag skal jeg til dr.dyr med hunden, han skal tjekkes om han har HD så det er jeg lidt spændt på hvad de siger og hvad der skal ske i fremtiden omkring ham. Ellers så skal jeg drikke en kop kaffe med min mor, og hygge sludre lidt.


  • #7   30. apr 2009 Godmorgen... Skal til stimulastik men Nicklas om 1 1/2 time og så skal vi lige til møde i banken hvis manden når hjem... Ellers står den bare på afslapning for lillemandens skyld, da de næste 2 dage ikke bliver kedelige smiley

    Kan i alle have en super dejlig dag og nyde vejret smiley


  • #8   30. apr 2009 godmorgen; ja min nat har været rigtig dum igen i nat.... har sovet så dårligt, så var det varmt, så frøs jeg, så havde jeg ondt, så var jeg tørstig osv osv osv. så føler slet ikke at jeg har sovet, så i dag skal jeg slappe lidt af samt have vasket op og ryddet op i stuen...

  • #9   30. apr 2009 Natten har været okay.. Glæder mig nu til kæresten kommer hjem og sover ved siden af mig i weekenden.. Jeg skal i jm gruppe i dag.. Blir hentet om små 25min.. Det glæder jeg mig godt nok til.. Det er så hyggeligt at være sammen med dem.. smiley Afslapning hele eftermiddagen og så op til den skønne Lullee i aften.. smiley

  • #10   30. apr 2009 Karina Ø.. Det gik vi også til da han var lidt mindre, syntes det giver meget og lærer ting man også kan bruge hjemme. Bare om fredagen.

    Vi skal til babysvøm idag og så kommer der nogle tøzzer fra motorbabes.dk allerede idag og stille bil op i fredericia hallerne. kanon lækkert... Resten følger trop i morgen...

    Så er der nogen der ikke ved hvad de skal lave og selv eller kæresten er bil freak så kom til FAST & FURIOUS CARSHOW 2009 i fredericia messecenter 1-3 maj.. Danmarks største bil show for 3. år i træk.
    www.streetfire.dk.

    Vi er 11-12 biler tøzzer i år - unge piger - midaldrende -mødre - tykke - tynde - singler - gifte osv..


  • #11   30. apr 2009 Jeg har sovet elendigt. Det var varmt og så drømte jeg at Øffeline blev væk i Bilka. Barnevognen var ikke der hvor jeg efterlod den, så jeg rendte rundt i hele drømmen for at prøve at finde hende. Og det var altså ikke en almindelig Bilka! Det var med underjordiske gange, og pludselig da jeg løb hen af en gang røg jeg ned af et minivandfald i en svømmehal i børnebassinet med tøj og hele svineriet på. Kunne ikke gøre for dte, der stod et skilt med at sdte var vejen op i Bilka igen, så vadede gennem vandet og kravlede op -livredderen så mig heldigvis ikke, tænk sig at en er i vandet med sko på!
    klatrede op af stige trin og mødte en dame med sin datter som jeg fortalte at min datter var blevet væk. Hun hjalp mig og ringede nogen gange til mig og fortalte at der stod en sort Oddervogn i en port.
    Jeg spurgte hende hvad der var i den lille lomme foran, og der sagde hun en pære. Satans, vidste at jeg ingen pære havde, men bare en masse grisseri og så skulle den være fyldt op med chokoladepapir (ja ja taget fra virkeligheden)

    fandt desværre aldrig Øffeline.. det endte med til sidst at jeg ikke kunne finde Bilka mere. Var så bange for at hun var blevet taget af en børnepsykopat der havde kidnappet hende. Eller en eller anden dame der ikke kunne få børn der havde stjålet hende så jeg aldrig ville få hende at se igen. Irriterer mig bare at jeg ikke nåede at drømm færdig så jeg måske havde fundet hende. Lovede i hvertfald mig selv, at fandt jeg hende forlod jeg hende aldrig igen.

    Var bare rart at vågne op i sengen med hende liggende helt afslappet som en frø ved siden af. Jeg slap i hvert fald billigt med skrækken da hæhæ


  • #12   30. apr 2009 Weee Linda, Jeg skal derover På Lørdag hele dagen sammen med Kæresten.. Blir skide hyggeligt, elsker sådan noget smiley

  • #13   30. apr 2009 Jeannie: Sikke da en heftig nat du har haft, du må da ha været pænt forpustet da du vågnede smiley
    Jeg skal rette eksamens opgave, den er 1 side for lang, så jeg skal bare ha skåret end i den! Og den må kun være 6 sider IALT, så der skal virkelig rettes til... Gider bare ikke, men den skal jo afleveres imorgen!


  • #15   30. apr 2009 Nu har jeg så lige skæntes med Nordfyns Kommune.

    De har ikke givet mig kontanthjælp som jeg skulle ha, Også har jeg været sygemeldt i 8 dage, og de påstår jeg ikke kan få dagpenge eller kontanthjælp fordi at jeg har job. Jeg er så ked, vi har bare ikke 1 krone, jeg får 1500 i løn d. 15 for jeg har jo gået sygemeldt, kommunen skulle betale, men det siger de at det kan de ikke !!! grrr.. er så sur.

    Så siger jeg til hende, hvordan vil du ha' jeg skal betale dagpleje, bleer mad husleje osv. Når jeg ikke har mere end de skide 1500 jeg får i løn d. 15 ?.. '' Ja, det var da ikke hendes skyld jeg ikke havde mere, men om barnet ikke havde en far ?'' sådan en s*k !..
    Så siger jeg til hende, vil det sige at hvis jeg kun får 4000kr i løn så kan i ikke supllere, nej det kunne de ikke for jeg var jo i job !

    og hvis jeg skal arbejde alle de penge ind jeg kan få på kontanthjælp så skal jeg arbejde 7 dage om ugen hver eneste måned, det var hun da ligeglad med. hva så med min lille datter ??
    Er så sur og ked ! undskyld skulle bare ud med det


  • #16   30. apr 2009 Jeg har også prøvet at lokke kæresten med til F&F men uden held smiley Var der ovre første år med extreme carparts fra esbjerg og det var en helt kanon weekend men i år skal vi ikke smiley Men idag skal vi ud og spise og i biffen og Sigrid skal passes af mormor smiley Hun er endelig kommet ovenpå efter vaccinen den tog sgu hårdt på hende hun har grædt siden i går eftermiddags kl 17 og næsten til kl 11 uafbrudt smiley

  • #17   30. apr 2009 puha ja dte var også lige før! Var pludselig heller ikke træt mere :S

    vi skal også have bil i dag! -Desværre bare en gammel Opel Vectra fra 1992.. så ikke noget glitter glitterværk over det smiley


  • #18   30. apr 2009 lykke elsker trolden... som kom endelig forbi os... mors patrol står nemlig blandt de små blankpoleret yndige vogne... vi har bland andet bordfodbold med osv... så kig endelig forbi motorbabes.dk standen..

  • #19   30. apr 2009 Ej, Linda. Jeg vil komme forbi og kigge og tage billeder smiley

  • #20   30. apr 2009 lykke elsker trolden... ved du hvad dag? sender dig lige en pb med mit mobil nr... kunne være sjovt at mødes....

  • #21   1. maj 2009 Linda, vi tager derover Lørdag morgen. og regner med og køre hjem Lørdag eftermiddag smiley

Kommentér på:
Så er det tid til Morgen Tråd :o)

Annonce