{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

øv hvor er det kedeligt. {{forumTopicSubject}}

ja i dag har herren og jeg 2 års dag smiley

uheldigvis måtte vi så bruge den første del af dagen på at være til konfirmation, og faktisk ret kedelig da jeg ikke kendte nogle af de andre gæster der og heller ikke konfirmanten.

men så er vi så hjemme og har været det i 2 timer nu, og i stedet for at fejre det på en eller anden måde sidder jeg jo så her!

det første herren gjorde da vi kom hjem var at tage sin fjernstyret bil og gå ud og køre med den imens jeg puttede Linea med en film, og da han så kom ind troede jeg vi skulle hygge på en eller anden måde, men nej han rev sin com frem og nu sidder han og spiller poker på nettet!

det er lidt træls sys jeg kunne da godt tænke mig vi lavede noget sammen..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øv hvor er det kedeligt.
  • #1   9. maj 2009 har skam prøvet, men så skal han lige det ene og så lige det andet, det er lidt kedeligt

  • #2   9. maj 2009 ja, han sagde også lidt tidligere da jeg huskede ham på vores årsdag i dag, gud det havde jeg da helt glemt, ej så sku jeg jo ha købt en rose eller en buket roser til dig, <8altså det sagde han til mig)

    og så sagde jeg jamen det kan da sagtens nåes endnu. smiley

    han tog det nok mere som en joke det var det også lidt, men kunne da være hyggeligt hvis han nu havde gjordt det og vist sin taknemmelighed for alt det jeg gør for ham i hverdagen, og weekender selvf.



Kommentér på:
øv hvor er det kedeligt.

Annonce