{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

Tori
Tori Hjælpe-administrator

Tilmeldt:
6. apr 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732

er ski lidt ked {{forumTopicSubject}}

dette kan godt gå en og blive lidt langt.

Jeg føler mig sådan set lidt alene for tiden. maj md har budt på mange fødselsdage og derved mange familiekomsammen. og det er jo også rigtig hyggeligt, men nogen gange kan det altså bare ende rigtig rigtig træls.
Vi var så til min onkels fødselsdag, sidste lørdag, og min søster og hendes kæreste var jo også med, og vi hyggede os rigtig meget under maden, pjattede osv.
lige pludselig beslutter min kæreste og min søsters kæreste at de lige vil ud og gå en lille tur i området. dette er jo som sådan også fint nok, men på turen tilbage har min søster og hendes kæreste kommet op og skændes over tlf, så kæresten der er meget sur.
og det ender med at min svoger og kæreste komme op pg slås. Og selvfølgelig tager min søster hendes kærestes parti og jeg tager min, men da vi ikke har været tilstede mens det skete er det jo svært for os og vide hvad der er sket med 100% garanti. så det sidste af det, så hørte kun det sidste der blev sagt fra min svoger. at han vil sende rockere op for at smadre min kæreste.

det ender med at min søster og hendes kæreste tager hjem, og det næste jeg ved er at de vil melde min kæreste for vold.
og nu mener min lillesøster at det hele kun er min kærestes skyld, og hun ikke vil være i samme stue som os. dette såre mig virkelig meget, vi har kun hinanden og nu vil hun ikke se mig mere pga uoverensstemmelser mellem vores kærester.

Jeg skal giftes her 1 lille mdr og der har hun meldt ud at hun ikke vil komme, fordi min kæreste vil være der. helt ærlig hvad havde hun regnet med? at jeg vil blive gift uden ham???

ved ikke helt hvad jeg skal sige til hende om at hun ikke kommer til mit bryllup, jeg er blevet meget såret over dette, for det er jo trods alt en dag jeg ikke kan lave om til når det lige passer hende.

ved ikke helt hvad jeg vil med dette. havde vist bare brug for at komme lidt ud med det. og takker for at i vil læse det.

hilsen den ulykkelige smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er ski lidt ked
  • #2   24. maj 2009 puha ved ik lige hvad jeg skal skrive.. , men kan da godt forstå du er ked af det.. synes da også det er noget underligt noget af din søster ja undskyld mig, men det synes jeg.. der er jo bare ik noget at gøre hvis hun ik kommer til bryllppet.. det er jo hendes valg, men synes ik du skal lade dette gå ud over din dag.. for så ender det med , det der skulle være en lykkelig dag bliver en ulykke dag i stedet for.. nu ved jeg ik hvor gammel din søster er, men jeg synes i hvert fald det er barnligt og det med så vil de sende rocker op til jer.. hallo man.. hvis der e rnoget jeg ik kan tage, så er det når folk bruger rocker imod en.. synes virkelig det er plat. jeg synes bare du skal vende den kolde skulder til.. du kan ikke gøre mere, og det er så op til din søster om hun stadig vil have kontakt til dig eller ej... det burde i hvert fald være hende der kom til dig...

    sender dig lige en trøste knuser... smiley op med humøret, du skal snart giftes.... bare det var mig.


  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #3   24. maj 2009 tusinde tak for jeres søde ord. det er enormt svært og komme til at snakke med hende, for når jeg prøver at ringe bliver der smækket på over for mig. hun ønsker ingen kontakt til os.
    Det med rockere bryder jeg mig bestemt ikke om, da jeg arbejder med børn til hver dag og har været nødt saget til at melde mig syg de man-onsdag i sidste uge, fordi jeg var bange for at være hjemme med børnene. og min datter er selvfølgelig påvirket af at mor føler sig utryg i vores hjem, det skulle jo gerne være vores fristed, men det er det bestemt ikke.

    christina, min søster er 20 lige for at svare på dit ? om hendes alder.

    mit bryllup skal helt klart nok blive den næst bedste dag i mit liv, med eller uden hende.


  • #4   24. maj 2009 havde lige glemt du arbejder med børn, men tror du de kunne finde på at sende de rocker hjem til dig?

  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #5   24. maj 2009 lige nu er jeg ski meget i tvivl. håber det ikke, nu er der gået en uge og ingen er kommet endnu, så tror det ikke. det er bare meget ubehageligt og gå med en frygt hver dag for at der lige pludselig vil komme nogen i mit hjem. Også frygter jeg ski meget for børnens velbefindende, så har overvejet at finde et andet sted og være med dedejlige børn indtil der vil komme lidt mere ro på.

  • #6   24. maj 2009 jamen hvis din søs virkelig kunne finde på at gøre det , ja så ved jeg ik.. håber godt nok ik hun kan, håber da hun tænker lidt over det og kun havde det i munden (hvilket tit folk har) men kan godt forstå du frygter lidt... tænk hvis nu ... men du må bare gå nogle ture med ungerne.. og tror ik hvis rockerne kommer at de er efter dig..

  • #7   24. maj 2009 hehhe i såfald om det er HA fordi vores nabo er HA rocker.. og jeg ved de ik bryder sig om man bruger dem som trudsler hvis man ik er venner med rockerne

  • #8   24. maj 2009 sussi det værste er ar rocker ikke bryder sig om folk truer med dem.. med mindre man er knald hammeren gode venner.

  • #9   25. maj 2009 nej men der er bare mange der bruger rocker imod en , jeg kan heller ik snuppe det, men kan godt forstår hun er bekymret og lidt bange hvis der evt skulle være hold i det

  • #10   25. maj 2009 altså jeg tænker: Kan godt forstå at din søs bliver sur over at jeres kærester kommer op og slås og så specielt til en fam fest. Men synes nu også det er unødvendigt at det skal gå så galt mellem dig og din søster.

    Jeg synes det ville være en god idé, at jeres kærester får snakket ud om dette, for det er jo dem i bund og grund og ikke jer der har et problem (så vidt som jeg kunne forstå?? )

    Jeg havde en kæreste på et tidspunkt, som min ældre bror ikke synes om og en aften, hvor vi mødes i byen, var min bror på krisstien og ville smedre min daværende kæreste. Der skete heldigvis ikke noget fysisk imellem dem, men der blev råbt en hel del.
    14 dage efter holder jeg fødselsdag for vennerne og min bror vil også gerne med. Han lægger pænt ud med at undskylde for min daværende kæreste og vi havde en rigtig hyggelig aften sammen.
    -så måske jeres kærester skulle rede trådene ud sammen??


  • #11   25. maj 2009 det er rigtig øv sådan noget.
    mnin familie på min fars side er desværre også sådan..
    min farmor og farfar invitere fordi de så gerne vil se deres 5 børn og alle børne/ oldebørnene.

    desværre er der bare næsten altid gevinst for en slås kamp mellem 2 af brødrene, og derfor er der mange der ikke kommer..
    vi har prøvet at gøre meget ved det men uden held..

    Men jeg kender din situation, og det er ikke rart, har selv set min far oppe og slås med min onkel, han er heldigvis blevet klogere efter han stoppede med at drikke.

    jeg håber det hele lykkedes for dig, men ved det er rigtigt hårdt.


  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #12   25. maj 2009 jeg har skam prøvet og snakke med min søster, men hver gang bliver der smækket på. Det samme sker hvis min kæreste prøver at ringe dertil.
    De har sat sig for at de ikke vil ha noget med os at gøre, og syntes egentlig ikke at jeg behøver at tigge og be hende om at være i mit liv. Men har sat mig for at min datter ikke skal igennem om moster er her i denne uge og ikke i næste så har derfor sendt min søster et brev hvor jeg fortæller at hvis hun ikke vil have noget med os at gøre nu, så er det desværre helt slut for det er ski synd for min datter som er rigtig glad for hendes moster, at hun tror hun kan komme og gå ind i victorias liv som det nu lige passer hende, det kan victoria ikke finde ud af.


Kommentér på:
er ski lidt ked

Annonce