Ih altså.. {{forumTopicSubject}}
.. Hvor bliver jeg bare GAL hver gang jeg tænder for tv'et og det eneste de snakker om er jo næsten den LORTE bandekrig, bliver så tosset når jeg hører at de bare skyder vildt omkring sig på ÅBEN gade hvor der går uskyldige mennesker rundt, helt ærligt, hvorfor skal uskyldige mennesker risikere at blive skudt og i værste fald miste livet af det bare fordi at sådan nogle fjolser har nogen problemer med hinanden?!! .. Helt ærlig, synes det er SÅ barnligt at man kan være så latterlig at man skal rende og skyde efter hinanden på åben gade uden og tænke sig om..
Så må de da aftale et møde på en øde mark langt væk fra civilisationen og så kan de sku da pløkke hinanden så meget de har lyst til..
Argh!!!!! ....
- Sorry ordvalget osv, måtte bare ud med det, synes virkelig alle de der bande ting er DYBT GODNAT, og de er DYBT respektløse overfor alle os "civilie" ..
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
jun 2008
Må da osse være forfærdeligt for ham at komme ud for sådan en oplevelse bare fordi man lig skal hente noget cola..
- Men håber for jer at han snart får arbejde så i kan komme væk derfra så der ikk lige pludselig sker ham noget..
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 91 Svar: 673
jun 2008
- Og du har helt ret i det du siger med de bander, HA og alle de andre rocker bander har jo tit haft noget udstående med hinanden..
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 91 Svar: 673
Ih altså..