en dum ond cirkel.. hjælp os.. {{forumTopicSubject}}
det blir lidt langt..
ved ikke hvordan jeg skal starte, det handler om vores forhold herhjemme..
går og overvejer om jeg skal stoppe det mens vi stadig snakker godt sammen.
min kæreste har forandret sig fuldstændig, hvilket til dels intet er noget galt i, for det gør man jo når man får barn sammen og har været sammen lææænge.. han overvåger mig, på min pc, i min telefon.. spørger om alt..
vi ved begge to godt det ikke er godt og har snakket længe om det og han har sagt han vil lave om på det. Han fandt en besked hvor jeg skrev søde engel (har fortrudt jeg nogensinde skrev det) men det kan ikke laves om og jeg har sagt der intet er i de ord, har undskyldt, gør det hver dag.. men han vil stadig ikke stoppe.. han blir ved med at kigge og han blir ved med at spørge, snakke og være sur. Jeg føler jeg er total rastløs, mine nerver er snart ødelagt af han blir ved, jeg ved aldrig om han er sur eller glad, for det meste er han altid sur. han kan sagtens være superglad når han f.eks er ude med skraldespanden og møder en vi kender og jeg ser hamsmile og grine, men så snart vi er sammen er han bare så sur. Jeg prøver at bide det i mig, lade som ingenting og bare være glad selvom jeg er så ked indeni.
jeg har enda sagt han skal snakke med en om det. Har plejer også at træne, men selv det gider han ikke. han arbejder heller ikke. Det har egentlig ikke gjort mig noget for der er pænt ryddet op når jeg er hjemme og alt er som det skal være, men ikke mere..
jeg er virkelig lost efterhånden.. hjælp en trist mor..
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 38 Svar: 237
Jeg synes du skal tage ham i hånden og tage ham med til lægen, så han kan få en henvisning til en proffesionel psykolog.
Jeg ville ikke forlade ham, det virker til at han har brug for din støtte i denne situation.
nov 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 1 Emner: 142 Svar: 1.532
jeg sagde til ham at jeg synes han skal snakke med en psykolog om det, fordi hans humør er sådan hele tiden. Men dte skal han absolut ikke!
jeg vil gøre alt for ham og for os, men jeg er typen der går for langt. jeg finder mig i det. og kan mærke jeg ikke kan klare det mere.
hvordan får jeg ham fortalt at jeg synes det er vigtigt han går til læge med det, eller i det mindste kommer lidt ud, han har mulighed for at træne med min bror (de er kanon venner) men han gider ikke.. jeg forklarer ham at det er vigtigt han finder på et eller andet at lave.. hjælp..
maj 2008
Ring til lægen og sig at din mand er deprimeret og at du ikke ved hvordan du får ham til at indse det. De kan helt sikkert hjælpe dig.
maj 2008
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 328
Det er min mening omkring det...
nov 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 1 Emner: 142 Svar: 1.532
han kan ikke indse at jeg vil hjælpe ham, og at jeg vil gøre alt for ham.
han siger at jeg ikke vier jeg elsker ham. har fortalt at jeg gør og nævner at det ikke kun kan vises ved at sige det, men ting i ens hverdag f.eks.
jeg har haft en periode i mit liv at jeg ikke har haft lyst til sex (har født iben) og han fortæller han godt kan forstå det, men alligevel kræver han det hele tiden, han sagde sågar i sjov at han synes jeg skulle gøre det alligevel..
en dum ond cirkel.. hjælp os..