{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

Menstration (Til dem der har født) {{forumTopicSubject}}

Nu er det 3 eller 4 gang jeg har mit mens... De første gange efter jeg havde født havde jeg slet ikke nogen smerter... Så det var så dejligt og rart at kunne lave alt muligt, uden at skulle pive over en smerte....

Før jeg fik p-piller (For en mdr siden) Begyndte jeg at have slemme smerter at jeg ikke kunne være nogen steder end i sengen, I hverdagene var jeg oppe, weekenderne tog kæresten over mht. Julie...

Jeg regnede med at p-pillerne vil mindske smerterne lidt...
I nat Vågnede jeg op til flere gange ved smerte, og faldte så i søvn og sådan fortsatte det et par timer, vågnede og sov..

Her til morgen inden min kæreste tog på arbejde, blev smerterne virkelig slemme, sådan at jeg til tider får kvalme og opkast og bare kun kunne ligge på sofaen...

Det kan da ikke passe man skal have så ondt... Da jeg var yngre, var smerterne langt værre, der kom jeg på gigtpiller for at mindske smerterne, der kun jeg kun ligge i sengen dagen lang, kun gå på wc og så ind og ligge igen...

Den dag idag er de kun halv så slemme... Der kan jeg i det mindste gå rundt og lave noget...
Er der nogen af jer der har haft det sådan med jeres menstration?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Menstration (Til dem der har født)
  • #1   28. jun 2009 Jeg havde smerter ved p-piller (før fødslen) og er så kommet på p-plaster efter fødslen. Jeg mærker ingen ting til smerterne og kan gøre det som jeg plejer. Måske du skulle skifter til et andet præperart.

Kommentér på:
Menstration (Til dem der har født)

Annonce