{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

har været ved fys idag {{forumTopicSubject}}

puha det er første gang i mit liv jeg har været ved fys.. troede det ville være en fornøjelse og af slappen at komme til fys.. men der må jeg tro om.. fuck de er hårde ved en.... døjer jo med ryggen.. det gør ondt i længden og ned i ballerne og benet... hun knækkede ryggen på mig det knaste godt så masserede hun mig ved længden og øversdel af ballerne.. jeg har da først rigtigt ondt efter sådan en tur har blå mærker på ballerne eller det føles sådan.. hun regner med jeg skal have en 8-10 gange , det bliver en dyr omgang.. så fik jeg også sat nåle i mig.. ubehageligt... (og det giver man penge for hahahahaha) men fik nogle øvelser og så har jeg igen fået en tid på tirsdag hvor hun vil sætte tæp på mig.. andre der har prøvet det og hvor længe skal man gå med det? frygter godt nok at det kommer til at gøre lige så ondt på tirsdag er helt kvæsten kan slet ik sidde op,

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har været ved fys idag
  • #1   3. jul 2009 De første gange gør ondt, men det virker: )

Hvad ang. tapen, så er det ikke til for os at sige hvor længe det skal sidde, det er forskelligt, men ofte en uge.

• #2   4. jul 2009 okay bar det ik skal sidde der til jeg skal til grøn koncert den 19 og barnedån den 26 heheheh

• #3   4. jul 2009 Det kommer an på hvor slemt "skaden" er. Jeg har gået med tape på i 3 uger, hvor det er blevet taget af aftenen inden eller morgen inden jeg skulle til fys og der ik jeg nyt sat på! Men ellers bed dem holde sig til det hudfarvede: ) Med mindre du vil skille dig helt ud og så få noget lyserrødt eller blåt på : ) En af gangene jeg var til fys fik min datter lov af fyssen til at vælge, så det blev selvf. lyserødt: )

• #4   4. jul 2009 hahha skal helst have noget der ik kan ses hehheheheh hvis det kan lad sig gøre ...

• #5   4. jul 2009 De plejer at bruge hudfarvet, men den ys jeg var inde ved ville lige lave lidt sjovt med Nanna : )

Kommentér på:
har været ved fys idag

Annonce