{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.001 visninger | Oprettet:

været ved lægen? {{forumTopicSubject}}

har været ved lægen her til aften og han mærkede efter, og sagde så at der var gode chancer for jeg var gravid pga. min livmoder var størrer end normalen? Men han synes jeg skulle teste igen i næste uge engang :S og har regnet ud at jeg er 7+3 idag hvis det er.. Men kan bare ikke rigtig forholde mig til det svar?

andre der har oplevet noget lignede?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  været ved lægen?
  • #1   3. nov 2010 Har du testet positiv?

  • #2   3. nov 2010 nej, jeg har ikke kunne teste positiv endnu :S

  • #4   3. nov 2010 ja pas, i don't know? :s .. han er lidt mærkelig tror jeg ;s

  • #5   3. nov 2010 ja men det gjorde han desværre ikke :s men havde godt regnet med det, for det snakkede hende der sekretæren om, at det ville de ikke endnu eller sådan noget :S

  • #6   3. nov 2010 jeg tror det var fordi jeg sagde jeg var imod abort :s men ja, aner ikke hvad han har tænkt sig smiley .. men vil bare gerne have svar, for det forvirre mig jeg intet har at forholde mig til smiley
    - ja han lavede bare en gyn også sagde han der var en god chance for at jeg var det, pga den var størrer end normalen og jeg bare skulle teste igen start næste uge :S også ringe til ham igen hvis det er :S


  • #8   3. nov 2010 ja det har jeg da min mens er udeblevet 2 gange nu og har brystspændninger, træthed + øget udflåd og sådan :S .. Det var derfor jeg tog til læge, for at få noget afvide af ham :S

  • #10   3. nov 2010 selvfølgellig har jeg taget en test, men de har vist negativ. der for jeg gerne ville til lægen os for at høre hvad det ellers kunne være, men alt så fint ud deroppe, og min livmoder var størrer end normalen og derfor mener han der var gode chancer for en graviditet smiley

  • #12   3. nov 2010 Det er ikke for at være negativ men livmoderen kan godt være forstørret op til mens og når du nu har testet negativ og nogle læger kan jo se det med det samme om man er gravid da noget ved livmoderen bliver blå.

  • #13   3. nov 2010 tja nu den bare udeblevet 2 gange nu ;s og det snakkede han godt om, og han synes måske der var et blåt skær men det var svært at se, sagde han smiley

    Det er en upser, så ved folk os det så det var ikke planlagt, men vi vælger ikke at få en abort smiley


  • #17   3. nov 2010 krydser finger for den er der og du snart kan stå med posetiv test smiley

Kommentér på:
været ved lægen?

Annonce