{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fagforening
  • #1   5. jul 2009 Altså i mit tilfælde så nej..

    Jeg er ved at læse til social og sundhedsassisten og da jeg ville melde mig ind i a kassen ( er medlem i det faglige) så sagde FOA at jeg skulle vente med at melde mig ind til jeg var udlært og inden for en uge efter . for så skullle jeg kun være medlem i 5 uger før jeg var dag penge berettiget.. (sådan et specielt tilbud de har til ny uddaned) for hvis jeg meldte mig ind før eller efter ville jeg skulle vær medlem i 2 år før jeg var dagpengeberatiget...
    Men nu blev jeg så sygemeldt med bækkenløsning 4 måneder inden jeg var udlært og derfor blev jeg ikke medlem i akassen og jeg for så barselsdagpenge af kommunen som svare til det samme beløb som min elevløn...


  • #2   5. jul 2009 okay jeg arbejder som pædagogmedhjælper og kan overhovedet ikke finde hovede og hale i det

  • #3   5. jul 2009 Ej det kan jeg godt forstå for først fik jeg at vide at jeg ikke kunde få noget... og så fik jeg at vide jeg kunne få kontanthjælp og der ville jeg få mere ind jeg for nu på barselsdagpenge.. alt efter hvem jeg snakkede med så fik jeg noget nyt afvide men hvis du ringer til din fagforening hvis du er i en og spørg dem eller ring til kommunen og spørg dem ad det gjorde jeg til sidst og tror hvis jeg ikke havde gjordt det så havde jeg ikke fået noget for det krævede mange opkald intil jeg kom til at snakke med den rigtige.. som sagde ork du kan få sådan og sådan.. for var helt ude af den da jeg fik at vide jeg ikke kunne få noget først..

  • #4   5. jul 2009 Nej..

    Jeg var på kontanthjælp da jeg gk på barsel, og jeg er så blevet ved med at være på det.. Og så da jeg fødte blev det sat op fra ej forsørger til forsørger smiley


Kommentér på:
fagforening

Annonce