{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
995 visninger | Oprettet:

Renovering af huset {{forumTopicSubject}}

Årh altså, ser i vi skulle igang med og lægge helt nye gulve i vores 3 værelser og vi begynder aktivt og brække gulvet op. Men men men, neden under ser vi så at det er totalt råddent og muligvis fyldt med mug, nå vi må jo så hellere kontakte vores forsikring og vi har så haft en taksator ude og kigge idag, men vi skal have en mere ude og kigge da han kun kan taksere til 100000kr.
Og kæresten fik beskeden at alt skulle rives ned.
Så nu er vi kørt til jylland og er hos mine forældre til søndag, fordi vi ikke kan være i huset pga mit astma og hunden reagere med en allergisk reaktion, så må vi se hvor vi så kan være henne af, da jimmi skal starte arb igen på mandag..
Øv hvor jeg bare ikke lige kan overskue alt det. Er da selvfølgelig glad hvis de knalder et nyt hus op, men sys bare det hele bliver så tæt med termin og hvis vi skal genhuses et eller andet sted...
Orker det ikke lige nu..

Havde lige brug for og få luft.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Renovering af huset
  • #1   22. jul 2009 ej nej nej det bare ikke sjovt med sådanne overraskelser!!!
    hvad er det for en forsikring i bruger i til det??? jeres husforsikring eller ejerskiftforsikringen???


  • #2   22. jul 2009 Hvor er det bare typisk.
    sådan er det når man går igang med at renovere. Det gjorde vi sidste sommer mens jeg var gravid, og da vi fik alle lofter ned så vi at næsten alt el skulle laves om...
    Håber I finder en god løsning på det hele smiley


  • #3   23. jul 2009 Det er vores husforsikring (codan) vi bruger til dette. Har heldigvis en udvidet svampe og råd dækning på, så vi håber og krydser fingre for at det går igennem.
    Sys bare det er mega hårdt når hormonerne samtidig rasere som en sindsyg, der skal intet til før jeg begynder og hyle...


  • #4   23. jul 2009 Ja, kan godt huske hvordan det var da jeg var gravid. Vi lavede også badeværelse, og havde ikke noget toilet i 14 dage. Selvfølgelig lige de 14 dage jeg havde kvalme gennem helegraviditeten, Man skulle hele vejen rundt om huset for at komme om til den toiletvogn vi havde lejet. Stod en daginde i huset og var lige ved at kaste op, og så stod jeg bare sådan lidt skal jeg løbe eller skal jeg ikke.
    I de 14 dage skulle der heller ikke ret meget til før jeg bare gav mig til at hyle smiley


Kommentér på:
Renovering af huset

Annonce