{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg gøre ? :( {{forumTopicSubject}}

Som jeg har skrevet tidligere i et indlæg så har jeg valgt og flytte fra Faren til Cecilie pga. mange årsager .

Det står nu til at vi har fået skrevet os på en lejlighed her til den 1/9 da lejligheden som vi gerne ville have skulle først være ledig .

Huslejen er ca. 6000kr om mdr. Men strøm & varme ved siden af. Så kommer nok op på 8.000kr om mdr.
Og jeg er på kontanthjælp, nogen der ved hvad jeg ca. ville få i boligstøtte for er virkelig bange for at jeg slet ikke har råd til det og er virkelig så ked af det når der kun er et måned til nu smiley

Har ikke nogen møbler osv eller noget så er ved og søge om hjælp fra kommuen og håber self. at de kan hjælpe me lidt, da jeg også selv ska have fat i en vaskemaskine som er det vigtigste for os.

Som sagt så bor vi stadig væk i huset sammen indtil den. 1/9 og Min datter begynder fast i dagpleje på mandag (Jeg har været der oppe i de sidste dage et par timer me hende) Og har derfor fået den første regning som lyder på 2400kr. Nogen der ved om jeg kan få hjælp af kommunen til og få noget betalt selvom vi har samme adr endnu ? Får jeg har virkelig ikke råd til og betale den da jeg også skal have penge til resten af mdr. Får 8.000kr og banken trækker 1.000kr så har 7.000til resten af mdr smiley

Undskyld det blev så langt men håber og høre fra nogen af jer herinde.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal jeg gøre ? :(
Kommentér på:
Hvad skal jeg gøre ? :(

Annonce