{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

hjælp flytte {{forumTopicSubject}}

Jeg står og gerne vil væk fra michael.. okay vi er heller ik sammen mere.. men problemet er alle de møbler vi har er hans da jeg solgte mine i sin tid (en meget dum ide) men vil høre jer om nogle ting,
Jeg er på fagforening /sygedagpenge, kan kommunen så stadig hjælper mig med at finde noget andet at bo i? og hvor lang tid går det vist det haster? kan jeg få hjælp til indskud? og til nye møbler? jeg står og har ingen ting.. og kan ik holde det her ud mere. vil væk vil have mit ejet,,

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp flytte
  • #2   20. aug 2009 Christina - de kan hjælpe dig med tag over hovedet HVIS du siger du er smidt ud af ham, så finder de det som det første til dig da du står med små børn også...

Angående indskud, så alt efter indtægt, så giver de enten et tilskud, eller et lån til indskudet..
    Møbler kan du være heldig at få et indgangs beløb til, men det er ikke noget du skal stile efter, for lige på det punkt er de desværre ret nærrige....

• #3   20. aug 2009 Er enig med Sonne i at de skal hjælpe dig med tag over HVIS du siger du er blevet smidt ud . Min kæreste kunne kun få et lån til indskud , selvom han var på kontanthjælp på daværende tidspunkt , ville de ikke give ham indskudet . Og det med møbler , så skal du være ufattelig heldig hvis de vil hjælpe dig med det .

• #4   20. aug 2009 Mig og min kæreste kunne ikke få hjælp til indskud, og vi fandt meget sent ud ad, at vi faktisk ikke måtte blive boende her når vi skulle ha baby.. Men jeg tror det er meget forskelligt fra kommune til kommune..

• #5   20. aug 2009 det lyder ikke sjovt. en skam det ikke lige var sket for 3 uger siden mig og kæresten er lige flyttet i hus og har givet en masse møbler ud. men ellers så spørg nogle her inde om de ikke har nogle gamle møbler der alligevel bare er på vej ud . er der en der har gjordt før med baby tøj..

• #6   20. aug 2009 hos nogle kommuner kan man søge om et engangs beløb..

• #8   20. aug 2009 mange tak for hjælpen... vil selvfølgelig gerne tage imod ting.. men skal først se om jeg kan få tag over hovedet.. synes det er så uoverskueligt ved slet ikke hvor jeg skal starte.. hader det...

Kommentér på:
hjælp flytte

Annonce