{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har du prøvet det?
  • #1   9. jun 2008 hvis der er nogle der ligger inde med deres matrialer og ikke bruger det mere eller har lyst til at sende kopier til mig så ville jeg bare blive såå glad... :0)

  • #2   9. jun 2008 på en af mine gamle arbejdspladser havde de et lejet lokale en aften om ugen. hvor brugerne kom og hørte foredrag, blev vejet og fik gode råd. plus indimellem holdt de stavgang og sådan nogle fælles arrangementer.

    min fornemmelse var at de der kom der var rigtig glade for det, og jeg kunne jo se det hjalp på det som var menigen.

    bonus: jeg tror det skabte et ret godt netværk.


  • #3   9. jun 2008 Hej Pernille...

    Ja du kan tro det virker, jeg har været på den kur, det sidste halve år, og har tabt mig 15 kg, så det hjælper virkelig....
    Jeg kan kun varmt anbefale det til andre...



  • #4   9. jun 2008 Jeps, jeg tabte 15 kilo på 12 uger ( har nu også meget at tabe af )

    Det passer supergodt til mig for det er ikke så striks og man kan groft sagt spise hvad man vil, bare man holder sig til nogle bestemte retningslinier..

    Min veninde var på 'de danske vægtkonsulenter' og tabte sig også meget. Det er meget med store portioner grønt og afvejning af alle måltider og produkter..
    Det passer godt til hende, men ikke til mig. men vi tabte os lige meget *G*



    Karina - WeightWatchers og Herbalife kan altså på ingen måde sammenlignes !!
    Herbalife er jo bare et kosttilskud og på ingen måde en livsstilændring på den sunde måde...
    Og ja, alle kan da tabe sig selv men det er altså rart at ha' støtte og opbakning af nogen mennesker som er i samme 'båd som een selv.
    De der underviser har alle selv været overvægtige..
    Og når jeg går til WeightWatchers så bruger jeg ikke flere penge på at komme og blive vejet og få vejledning og gode råd, end en måneds rate i et motionscenter !
    Men resultatet er det samme selvom at man ikke motionerer.. ( Det kan man jo bare gøre ved siden af, men jeg tabte mig nu alene ved at omlægge kosten )
    Så vil vædde med at på månedsbasis så giver vi det samme for at tabe os. Jeg betaler bare til WW og du betaler til et fitnesscenter smiley
    ( Håber ikke at jeg lyder for sur, for det er jeg altså ikke *GG* )


  • #5   9. jun 2008 Det hjælper helt sikkert ..
    men bare sårn noget med at ligge sin kost om som karina skriver er en lige så effiktiv ting .
    Hvis man begynder og tælle kcal i hvad man spiser ,
    en kvinde der gerne vil tabe sig må feks spise :
    Morgen mad 250 kcal
    Middags mad 250 kcal
    Aftensmad 500 kcal
    Der ud over 2 mellem måltider på hver 100 kcal ..

    Det er slet ikke så svært , det er bare at vende maden om og tjekke hvor meget der er i inden du begynder og spise ..

    Lad os sige der er noget suppe der indeholder
    45 kcal pr 100 g ..
    For så at finde ud af hvor meget du feks kan spise for 100 kcal
    siger du 100 divideret ( staves) 0,45 hvilket giver 222 g suppe ..

    Det er slet ikke så svært smiley
    håber det gav lidt mening ellers er du velkommen til at skrive en pm
    til mig ..


Kommentér på:
Har du prøvet det?

Annonce