{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

Av, har du prøvet det? {{forumTopicSubject}}

Det jager i min venstre side en gang i mellem.. Sådan lige under ribbenet. Det føltes lidt ligesom sidestik, men det kommer af at jeg bare sidder ned.
Hvis jeg ligger ned, så er der ikke rigtig noget..

Jeg har meget luft i maven og kan ikke rigtig komme af med noget.. Lidt ulækkert, men ja...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Av, har du prøvet det?
  • #1   31. okt 2009 Hejsa smiley
    Det kender jeg godt, ikke fra graviditeten, men ellers..
    Det har jeg altid haft med uregelmæssige mellemrum og har været til lægen flere gange, men hun kan ikke give en forklaring på det selvom det gør ret så ondt..


  • #2   31. okt 2009 * Bettina&Mickey smiley Termin 4. April 2010 *

    Søgte lige på iskiasnerven og det kunne faktisk muligvis godt være den, der genere.. For læste lige på nettet, at det også godt kan påvirke lænden samt knæerne.. Den anden dag gjorde det ondt i mit knæ, da jeg gik op og ned af trapper og det gør ondt i min lænd sommetider..
    Der står også, at smerterne afhænger af, hvilken stilling man er i og når jeg sidder gør det ondt, men når jeg ligger er der ikke noget..

    Og det du siger, at du får ondt fordi maven og babyen vokser. Det kan være fordi jeg tager på.. Har været meget usund på det sidste :s
    Og jeg er ikke gravid .. Ikke af hvad jeg ved af i hvertfald. Hehe..


  • #3   31. okt 2009 Isaa smiley Termin 17/1-2010! .

    Nej, det er godt nok ikke særlig sjovt..
    Mit gør også ret ondt sommetider.. Må smutte ned til lægen på mandag, for kan jo være at der kan gøres noget mod det smiley


Kommentér på:
Av, har du prøvet det?

Annonce