{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen der blevet
  • #1   6. sep 2009 En veninde jeg gik på efterskole med nåede at blive gravid 2 gange selvom hun var på p-piller (mistede det så også pga. p-pillerne)

• #2   6. sep 2009 Jeg blev det på p-piller for nogen år siden.. Havde taget dem som jeg skulle.. Fik så nogen nye piller, endnu engang gravid på dem.. Kom så til en masse undersøgelser, og det viste sig så jeg havde problemer med at optage stofferne i pillerne, så de virkede ikke..

• #3   6. sep 2009 jeg er dog ikke blevet gravid på prevention, men har fået en kobber spiral, det kan varmt anbefales, da det er billigt og der ikke dagligt ar noget man skal huske.... MEN fuck man får en ekstrem blødning, bare så du er klar over det:-)

jeg havde før mens, i 3 dage, pga. p-piller nu har jeg det min. 7 dage, hvor to af dagene er ren flod bølge;-) jeg bruger de største tamponer, og efter 2 timer skal de skiftes.... så det er lidt dyrt i tamponer;-) så husk lige at have et par ekstra trusser i tasken, og måske trusseindlæg.... fik bare lige lyst til at informere... men det er jo ikke sikkert du får det sådan..... ps. det gør ikke ondt at få den sat op, som mange siger... syntes jeg:-)

• #4   6. sep 2009 kender en som brugte p-piller OG kondom, og tog pillerne til tiden hver gang og glemte ikke nogle, men blev gravid alligevel

• #5   7. sep 2009 mette J: tak for oplysningen så er jeg da forberedt.
    Christina: lidt vild at blive gravid når man er dobbelt beskyttet, så er det vist meningen at man skal have en lille baby smiley
    man burde blive testet om p-piller har nogen virkning inden man får dem

Kommentér på:
nogen der blevet

Annonce