{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.027 visninger | Oprettet:

Velkommen hjem på tv3 {{forumTopicSubject}}

Ja har lige siddet og set og sidder nu og tuder, Jeg har selv en mor med sclerose, og det var som at se min mor der dog er min mor ikk så hårdt ramt som hende. Men sider og tuder da jeg ved at min mor altid har gjort alt for mine brøder og mig. Men føler ikk at jeg har givet noget igen, men som min kæretse siger så har jeg givet hende et barnebarn og jeg skrevet den beste tale til hendes bryllup på lørdag.

Ville ikk noget med det her indlæg andet end at få luftet lidt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen hjem på tv3
  • #1   14. sep 2009 Føler så utrolig meget med dig, det er så svært når ens mor er syg..
    Men tænk hun har oplevet dit barn, og ikke mindst hun skal giftes på lørdag som du skriver. Vær der for hende, det giver også dig en god følelse...

    Jeg nåede kun kort at opfylde få at mor ønsker inden det var for sent, jeg havde kun 5 mdr med hende inden hun blev revet bort, hun havde kræft i bugspytkirtlen, og døde den 5 juli i år, det væreste dag i mit liv..
    Så jeg ved om nogen hvor du står henne lige nu...


  • #2   14. sep 2009 Det går mig ondt at høre med din mor... Nu ved jeg hvorfor det regnede den dag, det var ikk fordi at jeg havde været uartig (har fødselsdag d. 5 juli) Men fordi at guderne græd af at hun måtte forlade jer. Trøste kram her fra.

  • #3   15. sep 2009 Jeg har det lidt på samme måde som jer tøser... min mor er godt nok ikke dødelig syg, eller ikke endnu i hvert fald.... min mor lider af sygdommen Parkinson, og kan mærke på hende at bare på det år hvor Noah er kommet til verden er det virkeligt gået ned af bakke.... Hun Elsker Noah over alt i verden, men kan godt mærke på hende at han snart er for stor en mundfuld for hende....

    Det er simpelthen det værste i hele verden når ens mor er syg.... jeg har haft mange op og ned ture over min mor, det er skrækkeligt hun har det sådan.... heldigvis er hun ved godt mod, og er altid så glad når hun ser Noah.....

    Så føler med jer tøser selv om min mors sygdom ikke er lige så alvorlig endnu som dem jeres mødre har/har haft...


Kommentér på:
Velkommen hjem på tv3

Annonce