1.046 visninger
|
Oprettet:
Velkommen hjem på tv3 {{forumTopicSubject}}
Ja har lige siddet og set og sidder nu og tuder, Jeg har selv en mor med sclerose, og det var som at se min mor der dog er min mor ikk så hårdt ramt som hende. Men sider og tuder da jeg ved at min mor altid har gjort alt for mine brøder og mig. Men føler ikk at jeg har givet noget igen, men som min kæretse siger så har jeg givet hende et barnebarn og jeg skrevet den beste tale til hendes bryllup på lørdag.
Ville ikk noget med det her indlæg andet end at få luftet lidt.
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 1 Emner: 151 Svar: 1.366
Men tænk hun har oplevet dit barn, og ikke mindst hun skal giftes på lørdag som du skriver. Vær der for hende, det giver også dig en god følelse...
Jeg nåede kun kort at opfylde få at mor ønsker inden det var for sent, jeg havde kun 5 mdr med hende inden hun blev revet bort, hun havde kræft i bugspytkirtlen, og døde den 5 juli i år, det væreste dag i mit liv..
Så jeg ved om nogen hvor du står henne lige nu...
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 158 Svar: 1.016
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Det er simpelthen det værste i hele verden når ens mor er syg.... jeg har haft mange op og ned ture over min mor, det er skrækkeligt hun har det sådan.... heldigvis er hun ved godt mod, og er altid så glad når hun ser Noah.....
Så føler med jer tøser selv om min mors sygdom ikke er lige så alvorlig endnu som dem jeres mødre har/har haft...
Velkommen hjem på tv3