{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

ved ik {{forumTopicSubject}}

hejsa alle sammen igår skriv jeg om min nye kærste men min x vil ikke lade mig være og truger over mobilen vi har melt ham og han vil heller ikke søge om og se sin søn ville heller ikke have det godt med han var alene med min søn for han ryger hash og drikker men hvad skal jeg gør den dag han søger om og se sin søn?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ved ik
  • #2   16. sep 2009 ja jeg har en sød fyr til og hjælpe mig

  • #4   16. sep 2009 ja har ringe til dem mange gange og de siger han skal søge men de siger også jeg ikke kan nægte famvær

  • #5   16. sep 2009 ja gør jeg også lige nu har han ikke set ham i en månde men jeg tager ikke en ind for mine døre som truger men og slå min familie ihjel

  • #6   16. sep 2009 om han ryger eller ej er statsforvaltningen ligeglade desværre, i vil blive indkaldt til møde hvor du fremlægger hvad du mener og han fremlægger hvad han mener de vil så evt spørge om de må hente oplsyninger fra dagpleje/børnehave/ skole/sfo og kommunen som de også går ud fra. min datter slag for samværd da både kommune og børnehaven ikke mente hun havde brug for at have en person mere i sit liv at forholde sig til osv lang historie men det lige i grove træk.

    du forbereder dig på at skrive alt ned du skriver hvis han ringer og truer dato og kl hvis han truer pr sms gemmer du smserne og får dem printet ud du skal gemme ALT for det kan også bruges mod ham. svare du på sms gemmer du også de svar og printer dem ud men bedste forslag er at du ikke skal svare på sms for så går feks politiet ind og siger de ikke kan hjælpe fordi du har svaret..


  • #7   16. sep 2009 jeg har ikke skrivet til ham når han truger jeg har vært inde med mine mobiler og der er lavet en sag på ham de har end da mine mobiler i nu hehe

  • #8   16. sep 2009 bare du ikke svare ham når du engang får dine mobiler tilbage eller får nyt nr eller lign men kan ikke forstå de har dine mobiler endnu da de kan tage kortet ind i en kortlæser så har de hvad de skal bruge.. men kontakt dem lige og sig det ikke skal slettes da du skal gennem dem politiet kan være lidt tumpede ind imellem.

    taler kun af erfaring har nemlig siddet i samme situration som dig med en voldelig hash rygende ex..


  • #9   16. sep 2009 de har vis ringe til min kærste idag og sagt vi nok kan hente dem sener men jeg nyder også lidt af jeg ikke har nogen mobil på mig hehe..


  • #10   16. sep 2009 du kan bare lade dem være slukket og ned i en skuffe så har du ikke den at tænke på mere

Kommentér på:
ved ik

Annonce