{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Rytme.. {{forumTopicSubject}}

Hvordan er jeres rytme med jeres børn på omkring 10 mdr, både mad og sove mæssigt...
Normalt plejer vi at gøre sådan:

07.00 Stå op..
07.15 Spise morgenmad
LEGE/HYGGETID
kl.09.00-09.30 Lur på ½-1 time..
LEGE/HYGGETID
kl.11.00-11.30 Rugbrødstid
LEGE/HYGGETID
13.30 lur på ½-1 time
Frugttid
LEGE/HYGGETID
kl.15.30-16.00 sove ½-3 kvarter
kl.17-17-30 aftensmad..
HYGGE/LEGETID
kl.20.00-20.30 GODNAT!! smiley

Ved godt der er nogen der synes det er sent han kommer i seng, men hvis vi putter ham tidligere vågner han mellem 4-5 gange om natten, og han har selv rykket sin rytme til den godnattid vi har nu...

- Men synes han er begyndt at blive svær og få til at sove om formiddagen/middagen, selvom vi går lange ture, leger og hujer rundt.. Idag f.eks stod han lidt sent op først 7.30 og han har først lagt sig nu, og har bare haft fuld knald på og slet ikk været vrøvlet eller noget...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rytme..
  • #1   16. sep 2009 det kan jeg ikke huske men nu er min dreng 18månder og vi står op kl 6 får tøj på snakker og spisser så skal han i dp kl 06.45 og så er han hjemme kl 15 så lejer vi og snakker og er ude og kl 17 laver jeg mad og så spisser vi kl 17.30 og når vi har spist kommer lille mand i bad og vi hygger og så kommer han i seng kl 19ca

  • #2   16. sep 2009 samme rytme som Anette og sønnen har samme alder smiley

    troede vi var de eneste der spiste tidligt hihi

    han kommer dog lidt senere i dp for tiden, først ca ved 08 tiden, og hentet ved 15-16 tiden

    og i seng kl 19.00 på hverdage og længe oppe (ca 20.30) i weekenden


  • #3   16. sep 2009 hehe min kærste køre ham i dp der er kun der for han er der kl lordt hehe

  • #4   16. sep 2009 Nu kan jeg ikke sætte tidspunkter på dagen, da Oliver vågner alt mellem 6-8.30. Han vågner som regel mellem 5 og 6 og får en flaske. Så sover han lidt igen. Kommer op og får morgen mad og leger hvorefter han tager en time om formiddagen. Spiser og leger og tager en time igen om eftermiddagen. Så får han aftensmad og inden han skal i seng ved 19-20 tiden får han en flaske igen.
    Oliver bliver 8 mdr idag, men syntes også vi er begyndt at få problemer med at sove i løbet af dagen. Nogle gange vil han kun sove en gang.


  • #6   16. sep 2009 Tanja - Ja nemlig det er osse det Oliver er begyndt på det der med kun at sove en gang, og nogen gange gider han overhovedet ikke sove før om aftenen...

  • #8   17. sep 2009 Måske vi bare må vænne os til, at de har brug for mindre søvn, de er jo også ved at være store smiley

Kommentér på:
Rytme..

Annonce