{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
484 visninger | Oprettet:

weekend efter nye regler {{forumTopicSubject}}

SKal lige hører nogle a jer kloge smiley

HUSK EFTER DE NYE REGLER..

Hvor gammel skal barnet være for a komme på weekend hos sin far??

Hvis vi nu siger faren vil have barnet på weekend og moren siger nej.. Skal barnet så på weekend når det er under 1 år..

Jeg mener selv.. At aldersgrænsen er 1 år hvor moren har krav på a sige barnet ik skal på weekend hos faren men min veninde siger faren har pligt til a få barnet på weekend..

Håber i forstår det jeg skriver synes selv det er ret indviklet..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  weekend efter nye regler
  • #1   16. jun 2008 der er vidst ikk nogen regler men det vidst noget og gøre med hvor meget faren har haft med barnet og gøre.. og hvor godt de kender hinanden..


  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #2   16. jun 2008 efter de nye regler så skal barnet være fyldt 2 år før faren har krav/ret til at barnet overnatter i weekenden. Det er noget med rytmer osv at gøre.
    Faren har dog ret til nogle timers samvær. Men det bedste vil være for barnet, hvis forældrene selv kan finde ud af det.


  • #3   16. jun 2008 ja jeg har også ået afvide at det er 2 år..
    der er dog nogle tilælde hvor det er før 2 år. men der er det vidst når forældrene har boet sammen efter barnet er født. så der kender barnet faderen bedre..


  • #4   16. jun 2008 Nu kan jeg så kun sige hvad amtet har stadfæstet hos min søster til trods for at hende og faderen til barnet ALDRIG har boet sammen, forholdet gik i stykker efter 2 uger...og kom først ind i drengens liv da han var ca. ½ år.

    Han har sønnen i 5 dage MED overnatninger, han har haft ham på overnatning siden han var 1 år.


  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #5   16. jun 2008 ja det mener jeg også. Jeg har en veninde, som har en dreng på min datters alder og hun lader hendes søn være hos hans far i weekenderne, det har hun vist nok gjort siden han var 7-8mdr, men det kommer jo helt an på hvordan forholdet mellem forældrene er osv.

  • #6   16. jun 2008 Ja men det er hvad reglerne er..

    det andet er jo hvad man selv planlægger..!!! smiley

    hvor længe må moren forlange barnet kan være hjemme og sove 1 - 2 år??? Min veninde mener ik der er en regl om det....!!! at barnet bare skal hjem til faren og så siger en anden veninde det måske os har noget med om det er bryst barn eller mm barn?? Men jeg mener bare der skal være lige regler for alle om det er mm eller bryst barn..!!!

    Og barnet skal ihvertfald være 1 år før faren kan gøre krav på overnatning???


  • #7   16. jun 2008 jeg synes godt nok det vil være tidligt 3 mdr og allerede komme på weekend ved faren..
    så vil jeg dælme heller tilbyde han kom hjem til en og lærte barnet ordenligt og kende..


  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #8   16. jun 2008 barnet skal være 2 år


Kommentér på:
weekend efter nye regler

Annonce