7. sep 2008 Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
For filan da også!!!! {{forumTopicSubject}}
Øj, så sur jeg er nu...
Historien er den at da Simone var 1 mdr kunne hun sagtens tage en flaske, når jeg var væk. Da hun så blev 3 mdr. (der var der gået lang tid siden vi sidst havde prøvet), så havde hun "glemt" det igen - ØV øv! Vil bare så gerne at hun kan tage en flaske, så jeg kan komme lidt væk engang imellem.
Jeg har så trænet og trænet, hver eneste dag de sidste par uger og endelig fik jeg hende til det!!!!
Ville så have at kæresten skulle give hende en flaske igår mens vi var ude ved hans forældre. Han gav op efter 5 minutter, jeg kom til og hun tog 100 ml. Fair nok - vi var et fremmed sted osv.
Så skulle han prøve idag igen herhjemme. Igen efter 5 minutter giver han op. Jeg beder ham tage den med ro, slappe af og have god tålmodighed. Siger til ham, at der jo ikke er meget nytte i at hun kan tage flaske, hvis det kun er mig, som kan give hende..... Han prøver lidt igen og til sidst er tøsen så opkørt at jeg må tage hende og kæmpe 15 minutter - og så spiste hun! Gik ud og skiftede hende, da hun havde lavet i bleen og spurgte så om han ikke kunne prøve lidt igen... Der var hun jo så ikke sulten, så hun spiste ikke noget, men tog da flasken i munden uden at skrige. Så siger jeg til ham, at det jo var fint, og nu blev det en positiv oplevelse, han flippede ud og sagde at det da var en dårlig oplevelse, fordi hun ikke spiste.... Slap nu lige af, mand!
Øj, hvor er det træls. Virker til at han er totalt lige glad med det.... Må vist bare sige: "farvel" en dag, slukke mobilen og køre afsted....
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
Og som sagt, så kan jeg godt få hende til det... Hun har vist bare prima-donna-nykker og vil have sin mooooar....
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
Jeg har ingen gode råd så, desværre!
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
Jeg tror bare det skal trænes lidt mere, for man har brug for at komme lidt ud og deburde sagtens kunne lade sig gøre.
Prøv at fortæl din kæreste at du altså har brug for at han gør en indsats med det her og at du bliver rigtig ked af det når han giver op så hurtigt.
sep 2008
Bliver snart skør i hovedet, hvis jeg ikke får lidt "babyfri" fritid.... Bare 3 timer ville gøre underværker
Ved jo godt at jeg har ekstrem meget tålmodighed og han har meget lidt.... (modsætninger mødes jo (-: )
Men kan også sagtens forstå at han giver op! Mor er jo bare bedst, når det er mig der går hjemme hver dag og "kender" hende ud og ind og det må skisme også være frustrerende for farmand, at han ikke kan og så går jeg bare lige hen og gør det.... Sådan har det også været med putningen om aftenen, men det er bare blevet så meget bedre, fordi han satte sig for at han bare SKULLE og VILLE (og måske også KUNNE)! Så mon ikke også vi kan få det til at fungere med flasken så
apr 2008
Har du slet ikke været afsted siden i har fået bebs? Ville blive sindssyg hvis jeg ikke ku komme væk hjemmefra en gang i mellem i hvert falde!
sep 2008
Og så har jeg ellers været på shopping i bilka, når hun er blevet puttet Plejer ellers at hade at gå og slendre i bilka, men det har været fantastisk!!!!!
apr 2008
Men tror bare du skal fortælle manden hvad du føler og at det altså gør dig ked af det.
Prøv evt. at sætte dig ned ved siden af i starten og så tage det helt roligt, måske nusse baby lidt begge to så den kan mærke at i begge er der..
okt 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Svar: 33
For filan da også!!!!