{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

For filan da også!!!! {{forumTopicSubject}}

Øj, så sur jeg er nu...
Historien er den at da Simone var 1 mdr kunne hun sagtens tage en flaske, når jeg var væk. Da hun så blev 3 mdr. (der var der gået lang tid siden vi sidst havde prøvet), så havde hun "glemt" det igen - ØV øv! Vil bare så gerne at hun kan tage en flaske, så jeg kan komme lidt væk engang imellem.
Jeg har så trænet og trænet, hver eneste dag de sidste par uger og endelig fik jeg hende til det!!!!
Ville så have at kæresten skulle give hende en flaske igår mens vi var ude ved hans forældre. Han gav op efter 5 minutter, jeg kom til og hun tog 100 ml. Fair nok - vi var et fremmed sted osv.
Så skulle han prøve idag igen herhjemme. Igen efter 5 minutter giver han op. Jeg beder ham tage den med ro, slappe af og have god tålmodighed. Siger til ham, at der jo ikke er meget nytte i at hun kan tage flaske, hvis det kun er mig, som kan give hende..... Han prøver lidt igen og til sidst er tøsen så opkørt at jeg må tage hende og kæmpe 15 minutter - og så spiste hun! Gik ud og skiftede hende, da hun havde lavet i bleen og spurgte så om han ikke kunne prøve lidt igen... Der var hun jo så ikke sulten, så hun spiste ikke noget, men tog da flasken i munden uden at skrige. Så siger jeg til ham, at det jo var fint, og nu blev det en positiv oplevelse, han flippede ud og sagde at det da var en dårlig oplevelse, fordi hun ikke spiste.... Slap nu lige af, mand!
Øj, hvor er det træls. Virker til at han er totalt lige glad med det.... Må vist bare sige: "farvel" en dag, slukke mobilen og køre afsted.... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For filan da også!!!!
  • #1   1. nov 2009 Øv hvor træls.. Har i prøvet at skifte sut på flasken? Evt til tommee tippee eller nuby da det er dem der har de mest anatomiske sutter på? smiley Hvis ikke i bruger dem i forvejen smiley

  • #2   1. nov 2009 Vi bruger tommee tippee smiley
    Og som sagt, så kan jeg godt få hende til det... Hun har vist bare prima-donna-nykker og vil have sin mooooar....


  • #3   1. nov 2009 Hmm øv smiley
    Jeg har ingen gode råd så, desværre!


  • #4   1. nov 2009 Tror ikke du ville kunne blive væk særlig længe hvis du bare kørte... Tror du ville tænke alt for meget over om baby nu ville få noget mad så.

    Jeg tror bare det skal trænes lidt mere, for man har brug for at komme lidt ud og deburde sagtens kunne lade sig gøre.

    Prøv at fortæl din kæreste at du altså har brug for at han gør en indsats med det her og at du bliver rigtig ked af det når han giver op så hurtigt.


  • #5   1. nov 2009 Ja, jeg tager en snak med ham om det i aften!
    Bliver snart skør i hovedet, hvis jeg ikke får lidt "babyfri" fritid.... Bare 3 timer ville gøre underværker smiley
    Ved jo godt at jeg har ekstrem meget tålmodighed og han har meget lidt.... (modsætninger mødes jo (-: )
    Men kan også sagtens forstå at han giver op! Mor er jo bare bedst, når det er mig der går hjemme hver dag og "kender" hende ud og ind og det må skisme også være frustrerende for farmand, at han ikke kan og så går jeg bare lige hen og gør det.... Sådan har det også været med putningen om aftenen, men det er bare blevet så meget bedre, fordi han satte sig for at han bare SKULLE og VILLE (og måske også KUNNE)! Så mon ikke også vi kan få det til at fungere med flasken så smiley


  • #6   1. nov 2009 Jo det tror jeg. Herhjemme er det lige omvendt, jeg har ingen tålmodighed og manden har masser. Vi har problemer med tandbørstningen så den står han for!

    Har du slet ikke været afsted siden i har fået bebs? Ville blive sindssyg hvis jeg ikke ku komme væk hjemmefra en gang i mellem i hvert falde!


  • #7   1. nov 2009 Jo, i starten da hun godt ville blev hun passet af svigerforældrene en aften.
    Og så har jeg ellers været på shopping i bilka, når hun er blevet puttet smiley Plejer ellers at hade at gå og slendre i bilka, men det har været fantastisk!!!!!


  • #8   1. nov 2009 Ha ha ja jeg hader normalt også bilka men efter jeg har fået barn så er det en god "undskyldning" for at komme lidt væk at man skal ud og handle og i Bilka er der jo mange ting at se på. he he

    Men tror bare du skal fortælle manden hvad du føler og at det altså gør dig ked af det.

    Prøv evt. at sætte dig ned ved siden af i starten og så tage det helt roligt, måske nusse baby lidt begge to så den kan mærke at i begge er der..


  • charlotte h
    charlotte h Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Babyer: 1 Svar: 33
    #9   1. nov 2009 når du siger at bare 3 tomer kunne gøre underværker,så kunne du da give hende noget at spise ind du tager afsted og stille en flaske hvis hun nu blev hys også tage lidt afsted og være dig selv smiley og tit når vi mødre ikke er der så går det hele meget nemmere så held og lykke smiley

Kommentér på:
For filan da også!!!!

Annonce