{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

opdatering nu vi på riget {{forumTopicSubject}}

ja så ankom vi til riget i dag, og har snakket med MANGE mennesker ang. operationen i morgen...

puha nu er det godt nok MEGET tæt på smiley øv øv

glæder mig bare til det er overstået...

lige nu sover den lille efter en hektisk dag og jeg er også bae helt bompet og har en dungrende hovedpine smiley

det der venter nu er at amalie skal i bad i aften så hun er ren til i morgen og så er det bare at vente på at kl. bliver 8:00 i morgen tidlig og vi bliver kørt til operationen... ville bare lige opdatere jer alle sammen og ikke mindst bare for at få skrevet lidt ned.... har ALDRIG været så nervøs og bange i hele mit liv som jeg er i dag, ikke en gang da hun blev taget ud ved PKS i maj måned... puha nå men håber hun kan sove lidt nu da jeg er alene med hende og virkelig bare har brug for at sidde lidt og tænke det hele igennem manden er ude og træne og så skal han hente nøglen til hans søsters lejlighed så han har et sted at sove i nat... han må desværre ikke være her sammen med mig og amalie...

undskyld det blev så langt, men vil i være søde at krydse fingre for min lille prinsesse i morgen?

knus og kram fra hendes meget nervøs mor...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opdatering nu vi på riget
  • #1   2. nov 2009 Skal nok krydse fingre for jeres smukke pige smiley
    Krydser alt hvad jeg har og sender hende mine tanker imorgen kl 8 smiley

    Held og lykke med det hele det skal nok blive godt smiley

    Kram


  • #2   2. nov 2009 tusind tak, ja er sikker på det nok skal blive godt når det er overstået... desværre skal vi undvære hende ca. 5-7 timer i morgen mens de operere på hende øv øv øv det længe... men om 24 timer er det overstået.... tusind tak fordi du vil tænke på os...

  • #3   2. nov 2009 Vi vil også tænke på jer og krydse fingre imorgen!
    Kan godt forstå du er nervøs, men det skal nok gå rigtig fint!


  • #4   2. nov 2009 tusind tak alle sammen ja håber jeg får sovet bare lidt i nat, er nød til at vække hende kl. 1:00 for at give hende "natmad" da hun ikke må få mad efter kl. 2:00 i nat... men ellers håber jeg bare at hun sover godt i nat så jeg har en mulighed for at lukke øjnene bare lidt... smiley men endnu en gang tusind tak alle sammen...

  • #5   2. nov 2009 ALt er krydset herfra.. ss..
    Det skal helt sikkert gå godt.. du er i trygge hænder..
    Mange positive tanker herfra...


  • #7   2. nov 2009 Krydser ALT der krydses kan for jeres lille prinsesse, men selvfølgelig skal det nok gå godt det hele!! ...

    Håber I begge kan få sovet godt så I er klar til imorgen!!

    Mange varme KRAM og TANKER fra Trine og Oliver..


  • #8   2. nov 2009 Alle mine tanker er ved jer imorgen....

  • #9   2. nov 2009 Held og lykke.. Det lyder ikke sjovt..


    Men hvad fejler hun ? det lyder slemt..


  • #10   2. nov 2009 marcus´s mor og Fru munch og andre der ikke ved hvad den lille "fejler" og skal igennem.

    som i kan se i mit fotoalbum er min lille prinsesse født med læbe-gumme-gane spalte.... dvs. hun skal igennem minimum 3 operationer og nok også flere igennem sit liv... + hun skal have bøjle på osv på de blivende tænder når hun når den alder...

    i morgen er den STØRSTE af alle operationerne... der får hun lukket den "bløde" del af ganen der nede hvor drøplen sidder samt hun får lukket sin læbe... oven i dette skal hun så også høre scrennes igen igen igen men det gør jo ikke ondt og så er hun jo bedøvet så hun ikke vågner som alle de andre gange hun blev høre scrennet hehe...

    men i morgen som sagt lukker de den bløde del af ganen samt læben...

    i 2-3 års alderen lukker de resten af ganen dvs. den hårde del...

    og i 6-7 årsaldern laver de gummen så de blivende tænder har noget at vokse ned i. dvs. de tager knogle fra hoften og smuldre og blander til noget cement agtigt masse og sætte op i hullet i gummen så tanden har noget knogle masse at vokse ned igennem...

    imellem operation 2 og 3 kan der blive tale om endnu en operation hvis ikke hun kan tale godt nok, denne kaldes en tale-forbedrende operation....

    og så i 17-18 årsalderen kan der blive tale om en skønhedsoperation, det vil sige rettelse af næse samt evt. læbe hvis dette er nødvendigt...

    så ja det bliver en hård opvækst vores lille prinsesse skal igennem men vi prøver at tage det med et smil

    det var en lidt længere forklaring på hvad vores lille trold skal igennem de næste mange år...


  • #11   4. nov 2009 Krydser alt hvad der krydses kan smiley
    Håber alt går vel smiley
    Mine tanker er hos jer smiley



  • #12   4. nov 2009 Hvordan er det gået?

Kommentér på:
opdatering nu vi på riget

Annonce