22. apr 2008 Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
opdatering nu vi på riget {{forumTopicSubject}}
ja så ankom vi til riget i dag, og har snakket med MANGE mennesker ang. operationen i morgen...
puha nu er det godt nok MEGET tæt på øv øv
glæder mig bare til det er overstået...
lige nu sover den lille efter en hektisk dag og jeg er også bae helt bompet og har en dungrende hovedpine
det der venter nu er at amalie skal i bad i aften så hun er ren til i morgen og så er det bare at vente på at kl. bliver 8:00 i morgen tidlig og vi bliver kørt til operationen... ville bare lige opdatere jer alle sammen og ikke mindst bare for at få skrevet lidt ned.... har ALDRIG været så nervøs og bange i hele mit liv som jeg er i dag, ikke en gang da hun blev taget ud ved PKS i maj måned... puha nå men håber hun kan sove lidt nu da jeg er alene med hende og virkelig bare har brug for at sidde lidt og tænke det hele igennem manden er ude og træne og så skal han hente nøglen til hans søsters lejlighed så han har et sted at sove i nat... han må desværre ikke være her sammen med mig og amalie...
undskyld det blev så langt, men vil i være søde at krydse fingre for min lille prinsesse i morgen?
knus og kram fra hendes meget nervøs mor...
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
Krydser alt hvad jeg har og sender hende mine tanker imorgen kl 8
Held og lykke med det hele det skal nok blive godt
Kram
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
Kan godt forstå du er nervøs, men det skal nok gå rigtig fint!
apr 2008
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 96 Svar: 857
Det skal helt sikkert gå godt.. du er i trygge hænder..
Mange positive tanker herfra...
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Håber I begge kan få sovet godt så I er klar til imorgen!!
Mange varme KRAM og TANKER fra Trine og Oliver..
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 108 Svar: 1.315
Men hvad fejler hun ? det lyder slemt..
apr 2008
som i kan se i mit fotoalbum er min lille prinsesse født med læbe-gumme-gane spalte.... dvs. hun skal igennem minimum 3 operationer og nok også flere igennem sit liv... + hun skal have bøjle på osv på de blivende tænder når hun når den alder...
i morgen er den STØRSTE af alle operationerne... der får hun lukket den "bløde" del af ganen der nede hvor drøplen sidder samt hun får lukket sin læbe... oven i dette skal hun så også høre scrennes igen igen igen men det gør jo ikke ondt og så er hun jo bedøvet så hun ikke vågner som alle de andre gange hun blev høre scrennet hehe...
men i morgen som sagt lukker de den bløde del af ganen samt læben...
i 2-3 års alderen lukker de resten af ganen dvs. den hårde del...
og i 6-7 årsaldern laver de gummen så de blivende tænder har noget at vokse ned i. dvs. de tager knogle fra hoften og smuldre og blander til noget cement agtigt masse og sætte op i hullet i gummen så tanden har noget knogle masse at vokse ned igennem...
imellem operation 2 og 3 kan der blive tale om endnu en operation hvis ikke hun kan tale godt nok, denne kaldes en tale-forbedrende operation....
og så i 17-18 årsalderen kan der blive tale om en skønhedsoperation, det vil sige rettelse af næse samt evt. læbe hvis dette er nødvendigt...
så ja det bliver en hård opvækst vores lille prinsesse skal igennem men vi prøver at tage det med et smil
det var en lidt længere forklaring på hvad vores lille trold skal igennem de næste mange år...
jun 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 1 Emner: 174 Svar: 2.333
Håber alt går vel
Mine tanker er hos jer
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
opdatering nu vi på riget