når den lille ny kommer {{forumTopicSubject}}
ja jeg har gået meget med en masse tanker i mit hoved, jeg er jo gravid (uge 20), og glæder mig rigtig meget til at blive mor, men stadig kan jeg ikke lade være med at tænke på
hvad nu hvis
hvad nu hvis sienna ikke acceptere den lille, det ville jeg være så ked af for min hund betyder så meget for mig, men omvendt, har jeg det også sådan hun ikke skal bare tænke på at snerre vise tænder eller bide efter den lille så bliver hun aflivet.
i tilfælde af hun ikke kan acceptere den lille eller den lille feks er født med allergi eller det kommer, har jeg brugt mit huved meget på og har grædt mange tåre, for jeg ville jo helst hun kom vidre i hendes liv MEN MEN MEN det kan hun bare ikke, hun er så afhængdig af mig at jeg heller ville give hende fred og takke hende for alt hun har gjort for mig. og har gjort mig til.
jeg ved hun ikke kan undvære mig (fornær når hun er ved min veninde og kammerat og søn) jeg var indlagt en uge for noget tid siden, og min friske og raske hun blev helt mut, ville ikke spise og drikke fik ondt i maven pev og kastede op og over sked det hele,
vi tog til dyrlæge med hende og han sagde jamen hun fejler ikke en dyr, hun er bare afhændig af hendes mor hvilket jo både er godt og ondt.
så er jeg egoistisk og ond hvis det kom så langt?
at jeg ville vælge at give mig soulmate min rednings hund, den hund der er grunden til jeg lever i dag fred?
hugs en meget forvirret manne
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Allergi kommer ofte først i en senere alder. Der er selvfølgelig undtagelser men for det meste hvis den lille i det hele taget får allergi.
jeg har selv hunde og katteallergi men er vokset op med 3 katte, 2 marsvin, mus og kaniner.
Jeg fik først katteallergi som 14-årig og hundeallergi som 18-årig selvom jeg altid har væltet mig i dyr og elsket dem og været dyrefanatiker.
Så det har gjort rigtig ondt og jeg har grædt som pisket over at jeg ikke kan det jeg holder mest af eller blive veterinær sygeplejerske.
men du kan også risikere at din hund godt kan se at det er et lille menneske og det er dit, som den også vil beskytte. Vent og se tiden an, måske komemr der slet ingen reaktion ud over lidt nysgerrighed som at vil have lov til at kigge og snuse
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 236 Svar: 1.060
okt 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 19
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 859
jeg havde det samme i hovedet ...
vores hun og vores datter på 6 måneder nu de er bedste venner . min datter kan ikke lade ham være når han ligger ved siden a .. hun må hive i hans kinder og stikke fingre i næsen på ham uden han gør noget ved det.. hvis han ikke gider mere går han bare ...
vi har en boxer ... men bare rolig hunde er så kærlige ... har hørt at de tror lidt det er deres egne hvalpe ..
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
Jeg havde de samme tanker i hovedet som du har nu , og jeg sagde som du siger : HAN KAN IKKE UNDVÆRE MIG!!! men ork jo han kan, det går så fint , han har endda fået 2 legekammerater , når jeg kommer på besøg sætter han sig uden for et vindue og hyler indtil jeg går ud og hilser på ham, og når jeg skal hjem vil han med og det er det håreste, jeg tænker ikke så meget på ham da han har været igennem meget sammen med mig - det er sq hårdt at se ham et andet sted , men han har det godt (det var ikke fordi han ikke kunne med magnus at han var nødtil at flytte, men fordi lige meget hvad jeg gjorde fandt han en udvej og uden for haven hører han ikke efter , han kigger sig bare over skulderen og løber hurtigere ) jeg har selv boet ved dem han bor ved nu så jeg ved han har det godt, ellers var han også blevet aflivet , da han ellers (måske) ville ende ved de forkerte mennesker pga udseende (rottweiler/amstaff - han er i mit album) og det ville være synd fordi han er blød som smør i hovedet, kiggede jeg surt på ham var det lige før han tog halen mellem benene og gik over på sit tæppe (:
det var en lidt lang historie . men jo dyr kan godt undvære en , jeg er en rigtig stor dyre elsker , men jeg elsker magnus højere , og derfor har jeg nu fundet ud af at det er os mennesker der bare siger "årh de kan ikke undvære os de sølle dyr" , men det kan de altså godt, min hest har det også skide godt der hvor han er nu - og mig som troede at han ikke kunne leve uden mig
ja det er hårdt at stå i, da jeg ringede til pia og spurgte om de kunne tage saki sad jeg og stor tudet (og kan mærke tårende bare ved tanken om det opkald - får sq kuldegysninger)
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Kat har gået rigtig meget op i sine hunde, og jeg husker også tydeligt dengang de tog Gavin med hjem fra sygehuset hvordan hun forklarede deres uventede reaktion og i det tilfælde var det også det bedste at skille sig af med hundende. At vente længere end de 3 dage havde været for risikofuldt så det var meget ansvarligt af Katja det hun gjorde selvom hun var bund ulykklig da hun slet ikke havde regnet med det.
Men hundende var meget voldsomme, specielt den ene og accepterede slet ikke Gavin og det blev bare for farligt hvis hun sad og ammede Gavin eller lå ned og den ene hund hoppede op og trampede og kuldrede rundt.
Det kunne have endt meget galt da de lige vendte 180 grader. Den ene havde det meget svært med forandringer og nye mennesker, så I hendes tilfælde var det nok med 3 dage selvom det ikke lyder af meget for andre.
Og ja den ene var syg i forvejen -uopretteligt.
når den lille ny kommer