{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Hvordan skal jeg have det?! {{forumTopicSubject}}

William har endelig været til den undersøgelse som vi har ventet længe på...
De første tre måneder i hans liv ammede jeg og han var en stor fyr som bare vokede og lå over gennemsnittet i hans st....efter de tre første måneder har han fået modermælks as. og begyndte a gylpe meget, tabe sig osv, og ligger et godt stykke under gennemsnittet nu..

han skulle så ind og undersøges på børne amb. på næstved sygehus idag.. Han er en frisk og kvik dreng, som intet fejler.. udover a han ikke kan tage på...Han har fx ikke taget andet på en små 400 g på knapt 2 måneder, og er ikke rigtig vokset i længeden...han har fået taget blodprøver for a se om de kunne finde noget der, fx om der er nogle stoffer han ikke optager i maden..Og så har vi snakket med diætist..

Ved ikke rigtig hvor jeg ville hen med det her, måske ikke andet end et skulderklap... for noget må der jo være galt...

knus fra en bekymret mor :´(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan skal jeg have det?!
  • #1   6. nov 2009 Altså har selv en meget lille pige som ikke tager mere på en din dreng smiley Og de siger jeg ikke skal bekymre mig omkring hendes vægt

  • #2   6. nov 2009 Har lige snakket med min SP, pr. tlf, og hun sagde osse a jeg ikke skulle være bekymret over noget for vi har en agtig dreng som bare vil frem i livet.. han er kun l6½ måned gammel, og han kravler sidder rejser sig op a alt osv... så der er knald i ham og der skal bare ske noget...

  • #3   6. nov 2009 *aktiv dreng
    * 6½ måned


  • #4   6. nov 2009 præcis og nu hvor han er så aktiv kan de også tabe sig fordi de forbrænder det. Ligesom fede mennesker der sidder i sofaen og ikke laver andet end at spise. Hvis de begyndte at lave noget og dyrke motion men jo stadig spiste ville der også ske drastiske ændringer.

    Min pige havde normalvægt da hun blev født men blev hurtigt en basse. På 11 dage tog hun knap 1 kg på og kom også lidt over gennemsnittet.
    Hun har også været hurtig i sin udvikling og kom også fremad selv da hun var 5 mdr og rejste sig op af ting da hun var 5½-6 mdr og siden da begyndte det at gå langsomt og man kunne se det på kurven der faldt.

    Så du skal ikke tænke på gennemsnittet af kurven, for de fleste små fyre gør slet ikke alt det han gør endnu, så de vil ikke have haft mulighed for at "tabe sig endnu" hvis de fleste stadig ligger og kigger og leger stille.

    Så det er nok bare fordi han rører sig mere end de andre. Så kan han måske bare have brug for lidt ekstra mos/mad når han har så meget krudt at han forbrænder mere. Så jeg ville bare prøve at klemme et ekstra måltid mos ind hvis han vil have det. For det vil de andre jo så ikke selv have brug for endnu.

    Ellers tror jeg skam ikke du skal være nervøs. Han taber bare alt det overskydende han tog på ved at være så aktiv


  • #5   6. nov 2009 Jeannie H, mor til Papaya Athena .

    Blev helt glad for a læse det du skrev, det er meget rart a høre det fra en som kunne skrive det på en måde så det var til a forstå...Havde slet ikke tænkt sådan på det medhensyn til det fede osv hehe.. tusind tak.. tror faktisk a jeg har fået det en del bedere...

    knusser til dig..


  • #6   2. dec 2009 Var så lidt smiley er glad for at du kunne bruge det, det varmer lidt her i den kolde tid smiley

Kommentér på:
Hvordan skal jeg have det?!

Annonce