{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

Ja, hvordan skal jeg forkare det?? {{forumTopicSubject}}

Ja altså vi sidder her og taler om om vores datter bliver aktiveret nok i dagplejen. ved i hvor meget aktivit en bebs har brug for. en typisk hverdag herhjemme foregår med legetøj på gulvet, og hun løber rundt i gåstol, vi går tur, vi ses med andre /forældre/babyer, vi hygger ude på græsset hvis vejret er til det.. altså tænker lidt, ved de er i legestuen 1 gang om mdr, og så siger hun de tager på legepladsen 1 gang om ugen, men gør de også det..!!!!
Hvorfor er de ikke ude i haven i det fine vejr, hvorfor sidder de altid der på gulvet når man henter hende. skal der ikke ske noget mere, hvorfor mødes hun ikke med de andre dagplejemødre som hun sagde. 1 gang på over den mdr hun har været der har hun sagt de har været ude og gå en tur. jeg føler hun aktivere min datter for lidt. årh... men vil jo heller ikke stå der og beklage mig hvis hun så gør de ting. min datter er 9mdr, så er der en dreng på 2år og en dreng på 8mdr og der kommer snart en til.. er det bare mig der tror man skal aktivere dem meget eller... keder min datter sig når hun er der og leger med legetøj på gulvet med de andre.. hmm vil bare have min datter hygger sig! hun siger altid hun har været sød, hun virker også glad når vi kommer, hun vil så op lige med det samme. men sådan er det vel. eller

hilsen den fortvivlede ):


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ja, hvordan skal jeg forkare det??
  • #1   10. jun 2008 Malik på 20 mdr ELSKER sin dagplejemor. Og mindst lige så meget hendes familie.
    Men derfor kan han godt finde på at tude engang imellem når jeg går om morgenen. Og han vil også gerne tit op og sidde hos mig når jeg kommer...

    Jeg ville synes at det var helt fint at han som 9 mdrs sad på gulvet med legetøj, dagplejemor og et par børn omkring sig. De har ikke brug for så meget i den alder. Det er jo dejligt trygt at vide hvad man har i sin lillle verden i den alder, istedet for at blive hevet rundt til alt og alle hele tiden. Et lille barn på under et år, fungerer jo helt anderledes end vi gør. De kan sidde med den samme ting i flere timer hvis de er i humør til det.....

    Når det er sagt så vil jeg da også sige at det er lidt kedeligt at de aldrig kommer udenfor, hvis det er sådan det forgår..
    Malik og de 2 andre unger i DP er faktisk ude hele dagen.
    De spiser morgenmad inde. Så bliver formiddagen brugt på haven, gå en tur eller besøge/få besøg af de andre Dp'ere. Så er der frokost og middagslur og derefter haven igen resten af dagen...
    HVIS vejret er til det....

    Men hele vinteren var de jo også indenfor og Malik havde det skønt....

    Meeen ville nok også høre om de overhovedet går i haven, for er da lidt træls hvis de bare sidder og kukkelurer indenfor hele dagen, selvom at jeg ikke tror at din datter tager skade af det...


Kommentér på:
Ja, hvordan skal jeg forkare det??

Annonce