{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  blive gift
  • #1   19. dec 2009 ..

• #2   19. dec 2009 I er forpligtet til at forsøge hinanden hvis fx en af jer kommer på kontanthjælp og den anden tjener over et vis beløb, så bliver det modregnet. og tjener den ene 24.000 mener jeg det er, så kan mna intet få i kontanthjælp.

Men hvis den ene har et job hvor personen tjener godt og den anden har et alm arbejde, og I har hus, så kan i flytte fradraget fra den ene til den anden, så den der tjener godt kan udnytte det, og dermed få mere udbetalt..

Var det sådan noget du tænkte på¨?

• #3   19. dec 2009 Ja men hvis man er en A- kasse så skulle det vel ikke blive nødvendiget med kontanthjælp.. det håber jeg da ikke i hvertfald så vi har snakket om vi snart skal have et lille bryllup måske

• #4   19. dec 2009 hvis begge er i a kasse, så burde kontanthjælp ikk blive en mulighed, men det er ikke alle der er det...

Men hvis det er for at sikre hinanden kan man ligeså godt lave en krydslivs forsikring...

• #5   19. dec 2009 Ja altså hvis den ene af jer er på kontanthjælp så kan det SLET IKKE betale sig, er selv gift og har været på kontanthjælp, og der er INGEN kære mor når man er gift, jeg fik lig knao 3100 kr udbetalt i måneden fordi vi var gift, og har også prøvet at få 400 kr udbetalt osv..
    ... Normalt siger folk: nej puha vi skal på SU, og det giver ikke meget osv...

Men jeg GLÆÆÆÆÆÆÆDER mig til at komme på SU!! smiley Kommer til at få 1200 mere udbeatlt... smiley Jubiii...

• #6   19. dec 2009 hvad er det beløb den anden part skal tjene for at man så får normal kontanthjælp?(:

Kommentér på:
blive gift

Annonce