{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

jeg er lidt skuffet og ked {{forumTopicSubject}}




Ja det har nok noget at gøre med at mine hormoner kører på højtryk at jeg tager dette så tungt.

Igen i år var jeg blevet valgt til og vælge mandelgaven, som min mors kæreste Niels foreslog. Jeg havde intet imod det og overvejede stærkt at prøve noget nyt.
Så jeg købte en quality street og pakkede den ind og skrev uden på pakken at den der vandt mandelgaven skulle dele lidt ud af det.
Alle virkede som om det var fair nok at jeg havde valgt det sådan.

Desværre fik Niels mandlen og åbnede pakken - med det samme siger han "jeg vil ikke dele!"
Hvorefter jeg fastslår at det skulle han altså. Ikke hele æsken jo men så vi andre kunne smage.
HELE aftenen sidder jeg og kører på ham og siger at han godt kunne tage og åbne den og dele, da det nu var hensigten med det!!!! Men NIKS...

Helt seriøst - havde virkelig bare lyst til og tage æsken fra ham igen og åbne den og dele ud af den!
Er simpelthen så skuffet over hans opførelse!
Min mor sagde NADA til ham.

Jeg synes bare selv jeg havde brugt tid på og finde gaven og gøre det lidt mere "sjovere" også sige man skulle dele lidt. Også gøre han bare sådan noget fis!

Jeg ville gerne at han måske havde hældt en lille håndfuld ud på vores slik fad også måske give 2 stykker slik til hver i dag efter frokost. men nej sådan skulle det ikke være

jeg er så vred og skuffet at jeg hele tiden tænker på det og er så ked af det over det.

Ja det er en lille ting at blive ked af - men det måske nok bare mine hormoner der kører lidt på højtryk. men alligevel - synes ikke han kunne være det bekendt

havde bare brug for at komme ud med det - undskyld det blev lidt langt...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg er lidt skuffet og ked
  • #1   25. dec 2009 ej hvor latterligt af ham..
    trods dine homoner forstår jeg dig virkelig godt, sådan ville jeg virkelig os ha det og det er endda uden homoner i ubalance =)
    Det er da os ret barnligt at han ik lige kan dele bare lidt, der er jo masser i sådan en kasse =)


  • #2   25. dec 2009 Lene - ja nemlig.. men så kan han fandme selv gå ud og finde en mandelgave hvis han skal være på tværs altså..
    det var endda jo ham som foreslog at jeg skulle gøre det - så må han da lige acceptere mine valg! smiley


  • #3   25. dec 2009 Ja det kan han.. ej kan ik forstå en voksen mand kan opfører sig så barnligt. han vidste jo hele tiden at den gave sku deles.. hvis han ikke selv havde fået den ville han garanteret været den første til at huske vinderen på at den sku deles..

  • #4   25. dec 2009 hm. jeg tænker lige vil jeg gøre det, altsår dele hvis jeg havde vundet en mandelgave og jeg tilfældigvis viste at mine gæster ikke vil gå hjem uden at have fået et bjerg af slik, kager osv.
    næ jeg tror heller ikke jeg havde åbnet den, for det første vil jeg protestere bare ved tanken om at få dikteret hvad jeg skulle.
    jeg giver jo heller ikke mine gaver til andre med en seddel påhængt, skal bæres min. 2 gange om ugen eller sådan noget.
    så nej. jeg vil heller ikke havde åbnet den. og alene seddlen vil have gjordt at jeg ikke vil, medmindre at der ikke var indkøbt noget slik af nogen art til aftens gæster.
    bare en strø tanke.


  • #5   25. dec 2009 håber dog ikke at du fik hele din juleaften ødelagt af dette problem, håber du får en god nytårsaften. mvh Ann

  • #6   25. dec 2009 Ann K - jeg må være enig med Ann K her. smiley

  • #7   25. dec 2009 jeg tænker faktisk lidt lige som Ann...
    Og det er trods alt bare en mandel-gave...
    Kan faktisk godt forstå han ikk ville dele, det tror jeg sådan set heller ikk jeg ville hvis det var dikteret på forhånd at jeg SKULLE... så er der jo ikk noget ved at vinde mandlen...


  • #8   25. dec 2009 Lene - nemlig.

    Ann - tænkte bare jeg ville prøve noget nyt... men desværre er niels ret egoistisk, ikke kun mht slik og kager men også alt muligt andet. og jeg ved hvis det havde været min bedstemor der havde fået den, så havde hun klart delet.

    Det gjorde jeg ikke rigtig - men bare tanken om han ikke værdsatte det jeg havde gjort. synes jeg var lidt tamt


  • #10   25. dec 2009 Pernille - hvis du ved der er en brøkdel af en chance for at Niels, som er egoistisk får mandelgaven, og du nærmest på forhånd ved han ikk vil dele, så forstår jg ikke valget er faldet som det er med hensyn til mandelgaven...
    ikke nogen kritik, men jeg ved bare for mit eget vedkommende at hvis keg tænker i de baner du gjorde, og der er en som Niels der deltager, så skal han NOK få gaven...


  • #11   25. dec 2009 jeg fik også mandlen og gaven var chokolade... Det åbende jeg heller ikke for...

  • #12   25. dec 2009 jeg ka ik se et problem i at sku dele en mandelgave, jeg vil sige det er en rigtig sod og god ide og ku da selv finde på det..


  • #13   25. dec 2009 Lene - Det handler nok mest om at man SKAL dele den.
    Jeg har heller ikke noget imod at dele ud, hvis det er - men jeg ville absolut ikke gøre det, fordi der var en der sagde jeg skulle.
    Så er det jo ikke sjovt at finde mandlen mere.


  • #14   25. dec 2009 Camilla - næ, det sad jeg os lige og snakkede med min mand om, hvad gevindst var der ved at få mandlen hvis man skal dele den med resten af selvskabet..?

  • #15   25. dec 2009 hmm tjq måske..

  • #16   25. dec 2009 Pernille - heeelt korrekt.. !
    Den burde heller ik ha været nødvendig.

    Sonne - tjaa.. nu var det jo jul - så troede i det mindste lige nu han kunne være lidt flink smiley

    jeg siger også bare at jeg ville prøve noget nyt mht mandelgaven..
    men at det så lige var den person jeg mindst håbede på at få mandlen var jo ikke så godt - men det nu det - men min mor får i hvert fald af vide at jeg ikke gider bruge tid på det mere når folk ikke kan acceptere man lige prøver noget nyt....


  • #17   25. dec 2009 Pernille, Alba - ja, i min familie deler vi også altid... men derfor mener jeg bare det burde være af lyst man deler, og ikke "tvang"...

    Pernille S - sådan er det som regl altid.. sådan man mindst venter det, sådan udarter det sig.... :S


  • #18   25. dec 2009 sikke noget at gå i spåner over, han har vundet det er hans gave..

  • #19   25. dec 2009 Sonne - ja.. det squ fuckt nogle gange smiley

    manne - voldsomt ordvalg må jeg sige. men hvis du tackler det sådan - så gør du vel det.


  • #20   25. dec 2009 Pernille - nemlig - og rent hensynsmæssig så VED jeg at INGEN kan æde den der æske uden at få ondt i maven.. så i grunden er det vel ris til egen røv at han ikke delte.. smiley ej..
    og desuden var det jo også for at prøve noget nyt... smiley men man lærer vel af sine fejl.
    Men synes bare måske at han godt kunne ha delt lidt
    men er helt enig.. han ER sær... baaah


  • #22   25. dec 2009 Pernille - neej gør jeg squ heller.
    Det er fandme et godt spørgsmål!
    Hun er blevet hjernevasket tror jeg. suk.. hehe


  • #23   25. dec 2009 Pernille - jaa det håber jeg også.. men der er desuden også en masse andre ting der spiller ind lige pt - nok derfor jeg har følelserne til at sidde helt uden på tøjet. smiley Den 30 er det 6 år siden min far døde - ja det er lang tid siden - men nu hvor jeg skal være mor synes jeg det er lidt svært - Tænkte altid som lille at hvis jeg fik børn så ville jeg vise hvilken fantastisk morfar de har - men nu kan jeg kun fortælle om ham... det gør lidt ondt at tænke på smiley

  • #24   25. dec 2009 Pernille - ja tak smiley hehe

  • #25   25. dec 2009 kan ikke se problemet... juleaften plejer det jo alligevel at flyde med juleguf så kan godt forstå han ikke synes det var nødvendigt at dele ud af mandelgaven også.. håber ikke du fik ødelagt hele din aften:-)

  • #26   25. dec 2009 Seriøst så havde jeg heller ikke åbnet den hvis jeg havde fået mandelgaven. Somregl er der jo masser af andre lækre ting på bordet netop i julen.

  • #28   26. dec 2009 Marijana - ja.. tror det er sådan..
    jeg synes bare at nu var det jul og jeg burde slet ik ha sagt eller skrevet at den skulle deles - for synes bare at man skal dele. især når det er jul.
    men det er nok bare mig som er skide mærkelig.

    jeg ville jo heller ikke sætte hælene i og være en led kælling der bare tvang ham osv.. det ville sådan set ha ødelagt aftenen endnu mere.


  • #29   26. dec 2009 Synes også det er lidt en overreaktion. Hvis man vinder mandelgaven er det vel op til en selv at bestemme om man vil dele ud af den og at sidde og ødelægge stemningen for alle de andre ved at køre på vinderen hele aftenen er da mindst lige så surt som ikke at gide dele ud af chokoladen. Her har vi altid masser af slikskåle i forvejen så ville da aldrig lave en mandelgave hvor man kræver at vinderen deler. Så er der da ikke meget sjovt ved at vinde den og slet ikke noget sjovt ved at dele ud af den.

Kommentér på:
jeg er lidt skuffet og ked

Annonce