799 visninger
|
Oprettet:
Rejse sydpå - hvorhen? {{forumTopicSubject}}
Nogen der har nogle gode ideer til hvor rejsen skal gå hen sydpå?
Vi er to veninder der skal afsted (24 og 26 år)
Vi vil gerne et sted hen, hvor vi kan komme på stranden og nyde vandet og varmen. Samtidig vil vi gerne være et sted hvor man kan komme i byen, og hvor det også er sjovt.
Ja og som prikken over i'et, så skal vi også gerne kunne shoppe lidt...
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
sep 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 6 Svar: 149
Bulgarien er et billigt land, men også et rigtigt beskidt land ( med hensyn til skrald osv.) Jeg har været der på " ung rejs" og kunne aldrig finde på at sætte mine ben der igen.
Men er jo kun min mening, har flere venner, som synes det er et dejligt sted. Jeg gav ca. 4500 for at bo på 3 stjernet hotel, fly og sådan et VIP armbånd, i 7 dage..
Tyrkiet er super dejligt, jeg var der i juli mdr, og der var ca. 50 grader, og det var simpelthen for varmt til mig. Men der er rigtig billigt, og kunne shoppe uendeligt i bazaren. Ved ikke hvad det koster at tage der til, for vi var på ferie på Rhodos, og tog nogle dage til Tyrkiet.
Jeg kan også varmt anbefalde Gran Canaria, Tenerif & Rhodos, men de har ikke det samme "byliv" som de andre steder..
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
Vi gav kun 1100kr for en uge, på 4 stjernet hotel.. Det var dog også afbudsrejse.
Der er de lækreste strande, rigtig mange skandinaviere og de fedeste clubbing steder og så er der gode shopping muligheder relativt tæt på!
jan 2009
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 323
Har kun rejst på de græske øer, og min veninde i tykiet og tunesien.
Men jeg vil også gerne et sted hen hvor der er rent..
Magaluf - har jeg aldrig hørt om, hvilke rejseselskaber rejste i med? Skal jeg da lige kigge nærmere på..
Jeg vil nemlig også gerne have lidt hygge - helst ikke et hotel med 400 værelser..
Vi skal rejse i august..
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
Fandt det på www.afbudsrejse24.dk tror jeg den hedder. Det er et super fedt sted.
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
Men det mest fantastike er nok den sorte sandstrand.. man lærer meget hurtigt at have fodtøj på helt ned til havet og holde sig inden for tæppet
sep 2008
Synes helt klart du skal vælge magaluf, det er simpelthen et super sted. Bare husk man IKKE må drikke alkohol på gaden
jan 2009
Jeg har lige været inde og kigge på magaluf - og må sige at både jeg og veninden er helt solgt..
Jannie- hmm det skal vi da lige undersøge - det har jeg aldrig prøvet, men vi ville gerne være afsted lidt længere end en uge...
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 1.391
sep 2008
jan 2009
Men nu må vi lige finkæmme alle hoteller og se hvad der byder sig. Det lyder i hvert fald som et skønt sted - lige noget for os.
Lige præcis som du siger er minuset ved rejsebureau at det er dumme tider - kan se vi skal flyve kl. snot om aftenen hvis det er..
Ej, lækkert med skiferie, men endnu federe med 14 dagetil Dubai.
(Har en bekendt der kommer ferfra, hun køber jævnligt billige ting med hjem - siger det er billigt når man kommer ud i desmå gader og stræder).
Rigtig god tur..
Rejse sydpå - hvorhen?