{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

zzzz .
zzzz .
Tilmeldt:
22. jan 2009
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 323

Rejse sydpå - hvorhen? {{forumTopicSubject}}

Nogen der har nogle gode ideer til hvor rejsen skal gå hen sydpå?

Vi er to veninder der skal afsted (24 og 26 år)
Vi vil gerne et sted hen, hvor vi kan komme på stranden og nyde vandet og varmen. Samtidig vil vi gerne være et sted hvor man kan komme i byen, og hvor det også er sjovt.
Ja og som prikken over i'et, så skal vi også gerne kunne shoppe lidt...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rejse sydpå - hvorhen?
  • #1   5. jan 2010 Tyrkiet passer da ret godt på den beskrivelse eller måske Bulgarien.

  • #2   5. jan 2010 Magaluf på mallorca, er super dejligt. Hvor man bor ved den smukkeste strand. Og ligeså snart solen går ned, forvandler det sig til et kæmpe byområde. Der er ikke så mange danskere, men enormt mange svenskere.. og der er gode shopping muligheder inde i Las Palmas. Jeg inviterede min veninde der til i sommers, og jeg betalte ca. 4000 pr. person inkl fly, 4 stjernet hotel med morgenmad i 7 dage.

    Bulgarien er et billigt land, men også et rigtigt beskidt land ( med hensyn til skrald osv.) Jeg har været der på " ung rejs" og kunne aldrig finde på at sætte mine ben der igen.
    Men er jo kun min mening, har flere venner, som synes det er et dejligt sted. Jeg gav ca. 4500 for at bo på 3 stjernet hotel, fly og sådan et VIP armbånd, i 7 dage..

    Tyrkiet er super dejligt, jeg var der i juli mdr, og der var ca. 50 grader, og det var simpelthen for varmt til mig. Men der er rigtig billigt, og kunne shoppe uendeligt i bazaren. Ved ikke hvad det koster at tage der til, for vi var på ferie på Rhodos, og tog nogle dage til Tyrkiet.

    Jeg kan også varmt anbefalde Gran Canaria, Tenerif & Rhodos, men de har ikke det samme "byliv" som de andre steder.. smiley


  • #3   5. jan 2010 MAGALUF! smiley Var der sommeren 08 og det er bare SUPER!
    Vi gav kun 1100kr for en uge, på 4 stjernet hotel.. Det var dog også afbudsrejse.
    Der er de lækreste strande, rigtig mange skandinaviere og de fedeste clubbing steder og så er der gode shopping muligheder relativt tæt på! smiley


  • zzzz .
    zzzz . Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 323
    #4   5. jan 2010 Uha, nu er jeg jo helt klar på at rejse.
    Har kun rejst på de græske øer, og min veninde i tykiet og tunesien.
    Men jeg vil også gerne et sted hen hvor der er rent..

    Magaluf - har jeg aldrig hørt om, hvilke rejseselskaber rejste i med? Skal jeg da lige kigge nærmere på..

    Jeg vil nemlig også gerne have lidt hygge - helst ikke et hotel med 400 værelser..
    Vi skal rejse i august..


  • #5   5. jan 2010 Vi rejste vist med Spies smiley
    Fandt det på www.afbudsrejse24.dk tror jeg den hedder. Det er et super fedt sted.


  • #6   5. jan 2010 jeg kan også godt anbefalde Costa Del Sol, jeg har dog "kun" været i Torre Del Mar, som ikke har de største shopping og fest muligheder, og der er ca. 1 eller 2 timers kørsel til Malagá.

    Men det mest fantastike er nok den sorte sandstrand.. man lærer meget hurtigt at have fodtøj på helt ned til havet og holde sig inden for tæppet smiley


  • #7   5. jan 2010 Jeg rejser aldrig med rejseselskab, finder selv hoteller på hotels.com og flybilletter på momondo.dk..

    Synes helt klart du skal vælge magaluf, det er simpelthen et super sted. smiley Bare husk man IKKE må drikke alkohol på gaden smiley


  • zzzz .
    zzzz . Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 323
    #8   5. jan 2010 Tak alle sammen..
    Jeg har lige været inde og kigge på magaluf - og må sige at både jeg og veninden er helt solgt..

    Jannie- hmm det skal vi da lige undersøge - det har jeg aldrig prøvet, men vi ville gerne være afsted lidt længere end en uge...


  • #9   5. jan 2010 Tanja...hvis man skal til spanien og så langt nede så skal man ikke tage afsted i August..Der er for varmt! Var der i foråret og det var fint men spaniolerne selv trækker også væk hvis de kan i højsommeren..

  • #10   5. jan 2010 Jeg var på mallorca i august, og synes ikke det var for varmt.. Men det er jo op til en selv. smiley Ja, mange gange når man rejser med rejseselskab, skal man altid flyve på sådan nogle dumme tider, hvis man selv bestiller, kan man jo selv bestemme. smiley Men hvis man finder en afbudsrejse, er det nok det billigste smiley Håber du finder en dejlig rejse, skal selv på skiferie på fredag, og derefter 14 dage til Dubai smiley

  • zzzz .
    zzzz . Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 323
    #11   5. jan 2010 Ja, har lige tjekket det hurtigt, og der var det faktisk billigst hvis man valgte et rejsebureau, fremfor selv smuttede afsted.
    Men nu må vi lige finkæmme alle hoteller og se hvad der byder sig. Det lyder i hvert fald som et skønt sted - lige noget for os.
    Lige præcis som du siger er minuset ved rejsebureau at det er dumme tider - kan se vi skal flyve kl. snot om aftenen hvis det er..
    Ej, lækkert med skiferie, men endnu federe med 14 dagetil Dubai.
    (Har en bekendt der kommer ferfra, hun køber jævnligt billige ting med hjem - siger det er billigt når man kommer ud i desmå gader og stræder).
    Rigtig god tur..


Kommentér på:
Rejse sydpå - hvorhen?

Annonce