{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Flyve med baby.. {{forumTopicSubject}}

Aften tøser :o)
Vi skulle gerne en tur til USA her i løbet af året, og jeg VIL have Oliver med, men hvad dælen siger sådan en lille størrelse til en flyvetur på 16 timer +- ?

Han vil på det tidspunkt lige være fyldt et år :o)

Fortæl gerne om jeres flyveture med de små :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flyve med baby..
  • #1   17. feb 2010 Jeg har lige kigget lidt rundt på nettet, og man kan leje en lift som bliver høngt op foran en som baby kan sove i, men ´det er ikke så meget det jeg tænker på, mere om sådan en lilel en kan klare så lang en flyvetur :o)

  • #2   17. feb 2010 Ja det må jeg hellere, men erfaringer er også altid gode smiley

  • #3   18. feb 2010 Jeg ville bestemt genoverveje om sådan en tur til USA (16 timers flyvning) ikke kan vente til barnet er en smule ældre, og måske bedre forstår situationen. Er du/I opsat på turen, så afprøv din søns reaktion på en indenrigsrute, fx Billund-København eller København-Oslo.

    Ikke kun af hensyn til Jeres søn, men også Jeres kommende medpassagerer. Har man først siddet som medpassager til et desperat forældrepar, der under en 15/16 timers flyvning gå op og ned af gangen for at få deres barn til at sove/holde mund til stor gene for de andre 150 medpassagerer, der gerne vil have en smule ro eller nattesøvn, og personalet, har man måske ikke det største begejstring for babyer/små børn på en flyver. Det gør jo ikke så meget på de korte ruter 45 min. - 4 timer. Det er til at holde ud, men 16 timer med skrigende baby som baggrundsmusik - irritationen kan ikke beskrives. No offence, men overvej det kraftigt om det virkelig er nødvendigt.


  • #4   18. feb 2010 Når man lander og letter anbefales det at man giver barnet flaske så det får udlignet trykket bare en smule. Det er bare ikke altid at barnet vil have flasken (typisk under landingen) fordi trykket bliver for højt...
    Rejste til sydspanien da emilie var 4 mdr (blev hun der nede) og gør det aldrig igen med så lille et barn!


Kommentér på:
Flyve med baby..

Annonce