756 visninger
|
Oprettet:
det der sex emne ;) {{forumTopicSubject}}
jaa nu har jeg siddet og kigget lidt i forum og ville læse noget om sex efter fødslen - men synes ikke jeg fandt de jeg søgte efter herinde. Så nu opretter jeg en tråd om det..
Nu er det en måned siden i dag jeg fødte og jeg bløder ikke som sådan mere.. Kæresten og jeg nusser lidt med hinanden og sådan og jeg har leget lidt med tanken om at måske gøre det med ham meget snart. Bare stille og rolig.
Og det kan man da godt ikke? også selvom jeg ikke har været til 8 ugers undersøgelse endnu, så kan man vel godt så småt begynde lidt. MED kondom altså
hvad mener i? og hvad gjorde i selv med jeres fyr?
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Frederic er 17½ mdr og vi har haft sex 2 gange siden han blev lavet..
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
vi dyrkede sex på 17. dagen efter fødslen, det gjorde ikke ondt eller noget (:
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 231 Svar: 1.263
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 184 Svar: 987
feb 2010
Følger: 1 Svar: 6
maj 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 74
Man må gerne gøre det gør 8 ugers undersøgelsen, bare gummi .. Lyt til din krop ..
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
jun 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Babyer: 1 Emner: 206 Svar: 3.445
Ej ville bestemt heller ikke gøre det før man er blevet undersøgt og sikker på at man er OK .
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Intet er skrevet forkert. Har bare svært ved sex og fysisk kontakt med manden. Var udsat for incest fra jeg var 2½ - 6 år, dagligt. Ja ved godt jeg er 30 idag, men får det stadig skidt. Den første 'rigtige' sex var da jeg var 20 med min aller første kæreste. Han var så bare lige et kæmpe svin og fik daglig verbale og fysisk tæsk. Og da jeg ikke ville sex, måtte han slå sig ud af det og når jeg så efter x antal gange slag i hovedet gik ud - kunne han få det sex han ville. For så kæmped jeg ikke imod...
Men derfor kan man sagtens være nyforelsket og stadig kigge hinanden dybt i øjnene. Vi har været gift i 7 år og kendt hinanden i 8. For mig er sex ikke alt. Min mand forstår mig fuldt ud, da han er med i hellings processen.
Frederic har været 6 år undevejs, på naturlig måde.
Har intet imod kys og kram osv. med folk jeg kender. Der er kun én mand i hele min mands familie der giver og får kram retur, min svoger - da han kender til min historie, via min svigerinde som er med til at give mig et los bag i og snakkker meget sammen med.
Da vi eks. var i frankrig, måtte vores venne par smøre min mand ind i crem - kan det slet ikke. Vi havde snakket det igennem inden vi tog afsted, så der var intet.
jun 2008
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
Jeg har kun haft gode oplevelser med sex og har svært ved at sætte mig ind i dit liv, men én ting ved jeg: Man skal ikke gøre noget, hvis man ikke vil og slet ikke med din fortid. Det tvivler jeg ville gøre godt.
Håber du får det bedre med det fysiske og psykiske.
det der sex emne ;)