{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

Det der sex... :( {{forumTopicSubject}}

Hej piger..

Jeg har i længere tid tænkt på om jeg skulle oprette dette emne, da det jo er ret personligt, men nu gør jeg det altså!!

Herhjemme er sexlivet slet ikke, hvad det har været, og jeg er lige ved at rive hovedet af min kæreste, for han vil ikke tale om det.

Før jeg blev gravid så vi kun hinanden i weekender, men vi havde sex hele tiden. Det var så fantastisk!
Da jeg blev gravid blev det mindre. Vi kunne ikke få det til at fungere med den store mave og jeg fik altid ondt i hele kroppen.

Nu sker det så ca 1 gang om måneden. Det er helt vildt at det skete to gange i sidste uge!
Jeg har spurgt ham, hvorfor han ikke gider mere. Han siger han er træt, og JA han har arbejdet meget, så kan godt forstå han er træt en gang i mellem. Men for fanden...
Det tager 2 minutter, så er han færdig, og det er bare ikke nok for mig! smiley
Jeg tror han daglig spørger om han må få et blowjob, og jeg HADER det.. Ofte giver jeg ham et, bare for at gøre ham glad, og jeg er ved at brække mig!
Jeg har sagt til ham at han skal fortælle mig, hvorfor han ikke gider. Jeg har spurgt om det er pga. min vægtøgning, pga. fødslen, men han siger nej. Han ved åbenbart ikke, hvorfor?
Jeg giver ham rigtig tit handjob og blowjob, for det vil han rigtig gerne, alt andet er nærmest udelukket.

Nu har jeg tilbudt ham at komme til en sexolog, det ved han ikke om han vil, og han spurgte, hvorfor han dog skulle det. Han synes da vores sexliv er fint.

Hvad skal jeg lige gøre i alt det her?? Han vil ikke snakke om det og jeg prøver virkelig at gøre alt for ham, men jeg får bare INTET igen..
Er jeg helt galt på den? Stiller jeg for mange krav? Jeg troede sku ikke sex ville være så betydningsfuldt for mig, men det er det åbenbart.

Hjælp piger.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det der sex... :(
Kommentér på:
Det der sex... :(

Annonce