{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.778 visninger | Oprettet:

Ligner en gravid uden at være det {{forumTopicSubject}}

Nu er det 15 mdr siden jeg fik min skønne søn Noah.

Jeg tog 21 kg på under graviditeten, har dog smidt dem igen næsten (mangler lige 2-3 kg)

Mit problem er bare det at jeg ligner sgu stadig en som snart skal føde og jeg er bare SÅ ked af hvordan min krop ser ud... Jeg har mistet sex-lysten og det gør min mand ked af det (forståeligt)
men jeg føler mig bare som en flodhest... da jeg mødte min mand vejet jeg 68 og nu vejer jeg så 75... jeg vil så gerne ned og veje det samme igen... men HVORDAN?

Jeg kan ikke passe noget af min tøj, for så strutter maven frem og udover bukserne...

jeg spiser ikke usundt, jo om lørdagen, men det er ikke sådan at jeg grov-æder. Jeg går ekstremt meget når jeg er på arbejde (sidder kun i pausen og den er 30 min)

Nogle som har nogle gode madplaner og opskrifter på gode lækkere sunde menuer?

Håber i kan hjælpe (og ikke komme med dumme kommentare)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ligner en gravid uden at være det
  • #1   2. mar 2010 ved ikke hvordan jeg kan hjælpe da det lyder som noget jeg selv kunne ha skrevet så følger lige med..

• #2   2. mar 2010 Karina *mor til to skønne tøser *
    det er bare iorden... det er trist som kroppen kan ændres ved at der kommer et lille væsen ud af en...

Elsker min søn - men savner min krop

• #5   2. mar 2010 Jeg vil tro.. at dine mave muskler har svært ved at komme tilbage til sit "gamle jeg" efter graviditeten.. hvis jeg var dig ville jeg købe en lille trænings bold.. og så træne lidt maven om aftenen foran fjernsynet 10-15 min tid...

du kan finde rigtig gode øvelser, der ikke kræver ret meget på nettet...
    maven vil automatisk hænge eller boble ud hvis du ikke har stærke mavemuskler til at holde det inde...

• #6   2. mar 2010 altså jeg fødte for snart 4 år siden og jeg ligner også stadig en der er gravid..
    flere mavebøjninger andet kan jeg ikke sige.. smiley

men altså 75 kg for en der har født er sku også flot. i forhold til mig der vejer en hel del mere. jeg kan bare ikke tabe mig. jeg spiser sundt og går i fitnes 3-4 gange om ugen.. så jeg vil sige at du er super heldig at du er kommet der ned..

• #7   2. mar 2010 TROJA den med mavemusklerne holder ikke helt.
    jeg kan tage 30 kg med min mave.. og min mave hænger stadig ud..
    det der sker når man er gravid er at mavemusklerne bliver skubbet ud så der er plads til baby og det er bare ikke alle der kan få dem tilbage igen.. desværre

• #8   2. mar 2010 ( jeg har slev haft samme problem, da jeg er blevet opereret 4 gange i maven de sidste år... men hjalp da jeg trænede maven op igen...

Håber i kunne bruge det til noget...

• #9   2. mar 2010 Jeg har lidt samme problem, okay mangler måske lidt flere kg. smiley
    har snakket med min læge om det, da jeg ikke synes jeg kan ændre ret meget i kosten, og har ammet indtil for 3 uger siden, og derfor ikke har kunnet gennemføre en decideret kur.
    Nå men min læge siger, at mit problem med maven der stadig buler ud (så sent som for 1 mdr. siden var der en der gravalvorligt spurgte om, hvornår jeg skulle føde....) meget vel kan skyldes, at mine mavemuskulatur er blevet så slap i løbet af graviditeten, at den simpelthen ikke kan holde på det, så jeg er gået i gang med mavebøjningerne for at styrke muskulaturen

• #10   2. mar 2010 netop... os derfor non meget hurtig ser meget store ud lige i starten af graviditeten.. det er fordi mavemusklerne ikke holder maven tilbage mere...
    altså ses jo lidt tydeligere på store piger end de små...

• #11   2. mar 2010 ja jeg må jo bare igang med mave mulle træning... jeg har sådanne en bold, men har overhovedet ikke tænkt den en tanke, da vi købte den til at styrke Noah den gang han var lille... så det var mere et lege redskab, end en trænings bold

• #12   2. mar 2010 det er rigtig god træning.. søg lidt øvelser på nettet smiley

Håber det hjælper..

• #13   2. mar 2010 Hej Noah´s mor.....Du lyder fuldstændigt som mig....jeg har så fundet ud af at det er min candida svamp der er gået amok, måske din også er det.

Vi har jo alle en candida i tarmene, men hvis den tar overhånd kan man få det dårligt, miste sex lysten, kan ikke tabe sig, humørsvingninger og en ustyrlig lyst til søde sager, det er kun få af symtomerne.

Jeg er nu startet på en måneds candida kur og er spændt på resultatet. En af mine veninder fik taget livet af sin på bare 6 uger. En af mine venner tabte den første uge 3 kg....

Du må gerne maile mig hvis du vil høre mere om det. mida@hotmail.dk

• #14   3. mar 2010 Mie B
    Tillader mig at smide en mail den svamp vil jeg nemlgi meget gerne høre mer eom..

Kommentér på:
Ligner en gravid uden at være det

Annonce