{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
844 visninger | Oprettet:

jeg spiser mig selv tyk (meget lang) {{forumTopicSubject}}

ja og jeg er udemærket klar over det.

det hele bunder nok i at jeg er så fustreret og så ked af det, at det eneste lyspunkt lige nu er mad og mine unger.

jeg selv lider af en svær depression og får en del medicin.
min mand lider af golf og tennis albue i begge arme og kan knap løfte et glas vand og så har han noget med hjertet som det er ved at prøve og finde ud hvad den fejler.

mine unger skal begge have dræn i ørene om 14 dage + den store skal have fjernet polypper og så har den yngst lige fået mellemørebetændelse.
som om det ikke var nok, har det begge en smule feber, snotter helt vild og hoster.

den store vil ikke sove på sit eget værelse, så vi flyttede ham ind til os og det gik og så fint til at starte med men nu skriger han bare han ser hans og vil kun sove hvis jeg ligger ved siden af ham og han ligger i vores seng.

jeg orker snart ikke mere, jeg havde ellers sådan glædet mig til min mand skulle starte i jobprøvning så jeg kunne få tid til mig selv og gå i motionscenter som var et stort ønske, så jeg kunne tabe mig og så jeg kunne blive den glad og livlig pige som jeg var en gang.
jeg føler at jeg drukner og kan ikke holde op med at spise nu og jeg ved godt at det er fuldstændig hjerne død, men jo mere jeg tænker over det jo værer bliver det.

tak fordi i var så søde at jeg kunne få et lille åndehul

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg spiser mig selv tyk (meget lang)
  • #1   10. mar 2010 Jeg kender det godt .... jeg har ikke så mange problemer, men jeg er holdt op med at ryge .... og nu kan jeg dælme spise smiley

der er ikke så meget at gøre ved det, kun at tage sig selv i nakken og enten lade være med at overspise, eller overspise i grønsager osv :o)

Synes du skulle tage en samtale med din læge omkring hvad du føler, måske h*n kan hjælpe dig på rette vej ? smiley

• #3   10. mar 2010 Nøj jeg synes godt nok også I er hårdt ramt hjemme hos Jer!

Forstår godt det føles som at slå i en pude - og så er det nemmeste at dulme her og nu (gør det selv)

Tal evt med lægen om dit ønske om at gøre noget ved det, se om du ikke kan få lidt pusterum til at melde dig på et slankehold i et fitnesscenter?
    Og bedst af alt er foråret jo på vej - det lyder som en floskel men alt er altså lidt nemmere når solen og varmen titter frem, fuglene synger o alt springer ud. Sygdom bliver der som regel også mindre af

Stort kram herfra

• #4   10. mar 2010 jeg er tilknyttet distrikt spykiatrien og er til samtale 2-3 gange i måneden og sundhedsplejensken kommer her også, men lige lidt hjælper det. jeg er bare kørt fast og kan ikke ånde.
    jeg håber det snart vender når ungerne får dræn i ørene og jesper endenlig kan komme til at kører lastbil for min far, så jeg får tid til mig selv og får hevet mig selv på benen igen inden jeg skal starte på hg til august.
    tak for krammet :0)

• #6   10. mar 2010 synes bare der længe til den 24 marts hvor ungerne skal have dræn i, så det føles som en evighed til august

• #8   10. mar 2010 Kære katja..
    Føler 100 procent med dig.. håber dig og din fam. kommer oven på den meget svære periode..

mange trøste krem fra mig til dig...

mvh helene

Kommentér på:
jeg spiser mig selv tyk (meget lang)

Annonce