{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.089 visninger | Oprettet:

det er sgu synd for ham ( meget lang ) {{forumTopicSubject}}

ja hvor skal jeg starte.

lige siden min bror var 18-19 år har hans største ønske været at få en familie.
han har så ikke været heldig med hans kærester, men fandt så en pige.
de havde været sammen et år og bliver enig om at begynde projekt baby.
det lykkes så og hun kommer til verden den 5 novmber 09
på det tidspunkt der der så knas i deres forhold.
min lillebror kører lastbil, og har sommetider trælse arbejdes tider.
nå men så begynder hun at brokke sig.
så er han for lidt hjemme, så for meget, så tjener han for lidt penge, så har han rod i hans økonomi, så laver han for lidt derhjemme, så er han ikke metal tilstede o.s.v
hun mener så at hans humør svinger og lillebror tar til lægen og får lidt medicin og samtaler.

hun flytter så først i januar men bliver enig om stadig at være kærester, og min bror har hans datter hver anden weekende fra lørdag middag til søndag aften og han er tude færdig når han har afleveret hende for han savner hans datter så meget.
min bror får så at vide har hun ikke vil ha at han ringer til hende i hverdagen får så føler hun sig overvåget og det acceptere han så.
det havde så udsat deres barnedåb, og jeg har været overbevist om at hun droppede ham når det var overstået, og ganske rigtig.
da hun er blevet døbt og hendes familie skal hjem tile hende og have kaffe, ber hun min bror om at kører igen når han har taget de billeder der skulle tages.
senere samme aften ringer han så til hende og spørg efter om det ikke bare kan være gode ved hinanden, i stedet for alt deet andet, men så siger hun bare at det ser hun ingen grund til og hun synes de er for, forskellige og hun ikke gider mere, og så aflevere hun så hans bil og så er det så det.

synes sgu ikke hun har været hel fair over for ham og synes det er synd at hans største drøm gik i tusind stykker.

tak fordi jeg lige måtte læsse af, det er ikke det sjoveste i verden når ens brors hjerte bliver knust.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det er sgu synd for ham ( meget lang )
  • #2   15. mar 2010 han er godt nok også ked af det. han må ikke se sin datter mere end hver anden weekend fra kørdag til søndag, men han håber det bliver mere når hun bliver lidt større så han kan være med i hendes liv

  • #3   15. mar 2010 kan han ikke gå igennem statsamtet det kunne jo være at de fik det til at blive lidt mere samværd med datteren

  • #4   15. mar 2010 synes også han skal kontake statsamtet. Det er totalt ufair og rigtigt syndt for din bror, håber det bedste for han...

  • #5   15. mar 2010 åh stakkels dreng/fyr.. nogen piger er bare underligt, men hun vidste jo fra starten at han havde det job som han havde.. så det må hun jo bare acceptere.. og kan hun ikke klare opgaven som mor med de arbejdstider som han har, så måske hun har valgt det forkerte? .. Håber han tager amtet ind over det her, for er ret sikker på han kan få hende hver 2. weekend fra fredag, til enten søndag eller mandag..

  • #6   15. mar 2010 Ja det er bare så ærgerligt når ens drmme bliver knust på den måde.
    Som de andre skriver, så skal han sørge for at gå til statsamtet med det samme, for at få lagt samværet i faste rammer fra starten.
    Mhs. til, hvor meget han må have sin datter, nu hvor hun ikke er så gammel, så tror jeg faktisk der er lidt anderledes regler. Min veninde var nemlig det igennem og jeg mener der er noget mhs. til overnatninger osv. indtil barnet er 1 år, men det er også 5 år siden, så de regler kan selvfølgelig være lavet om


  • #7   15. mar 2010 Okay, jamen det lyder da egentlig meget fornuftigt det der med trygheden.

  • #8   15. mar 2010 Hold nu op det er synd for din lillebror...
    Jeg fatter ikke hun brokker sig over han vælger at arbejde meget... min kæreste er også lastbil chauffør, og han arbejder også på nogen trælse tidspunkter, men han hiver tilgengæld nogen gode penge hjem, som vi kan købe de ting vi ønsker os for... så det er bare super skønt, synes jeg...
    Og hvis ikke de havde fælles økonomi fatter jeg ikk hvad hun blander sig i hans pengesager for...
    Jeg håber han kommer til at få hans datter noget mere, og at han tager den gennem amtet, for er sikker på de vil være på hans side i den her sag...


  • #9   15. mar 2010 linda ja jeg synes faktisk det er synd for de fædre, som ikke ved havd de skal gøre og gribe i, jeg tror desværre at mange får at vide, at de ikke skal regne med ret meget samvær når barnet ikke er større, og det afholder dem så fra at finde ud af det, og når barnet så bliver ældre, kan moderen sige "jamen han har ikke været der ret meget"
    Katja - jeg vil absolut håbe at din bror henvender sig til statsamtet og får en ordning på plads med det sammen, ikke mindst for datterens skyld


  • #10   15. mar 2010 han er bare så bange for at det er ham der udstillet som den onde, så han bøjer sig jo nærmest for hende. der var en dag vi alle var oppe ved min mor og han skulle til og hjem med hans datter og han gik bare rundt med tåre i øjene, så sagde jeg til ham og han ikke kunne skrive til hende og spørge om han ikke måtte beholde hende til om mandagen, for så ville han bare sende vores far ud og kører med lastbilen, men det kunne der overhovedet ikke være tale om, hun skulle være hjemme kl 19 som aftalt.
    han græder når han har afleveret hende for hun græder når han kører og hendes mor kan ikke trøste hende når han har afleveret hende.


  • #11   15. mar 2010 det har hun ringet og fortalt min bror. hun ringede og spurte om der var sket noget anderledes for de gang han aflevere hende, begyndte hun at græde når han var kørt og hun var ikke til at trøste igen, men dagen efter er der ikke noget.

  • #12   15. mar 2010 jeg har lige haft snakket med dem og de siger at han skal være glad for at han har hende en overnatning. for så længe hun var under 3 år, så plejede de kun at give nogle timer i weekenden og til hver dag, og aldrig en overnatning så længe de er under 3 år.

  • #13   15. mar 2010 jeg fandt det her
    http://www.statsforvaltning.dk/site.aspx?p=4771


  • #14   15. mar 2010 okay. nu må vi lige se om han søger fuldforældre myndighed over hende.
    men tak for hjælpen :0)


Kommentér på:
det er sgu synd for ham ( meget lang )

Annonce