14. jul 2008 Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
det er sgu synd for ham ( meget lang ) {{forumTopicSubject}}
ja hvor skal jeg starte.
lige siden min bror var 18-19 år har hans største ønske været at få en familie.
han har så ikke været heldig med hans kærester, men fandt så en pige.
de havde været sammen et år og bliver enig om at begynde projekt baby.
det lykkes så og hun kommer til verden den 5 novmber 09
på det tidspunkt der der så knas i deres forhold.
min lillebror kører lastbil, og har sommetider trælse arbejdes tider.
nå men så begynder hun at brokke sig.
så er han for lidt hjemme, så for meget, så tjener han for lidt penge, så har han rod i hans økonomi, så laver han for lidt derhjemme, så er han ikke metal tilstede o.s.v
hun mener så at hans humør svinger og lillebror tar til lægen og får lidt medicin og samtaler.
hun flytter så først i januar men bliver enig om stadig at være kærester, og min bror har hans datter hver anden weekende fra lørdag middag til søndag aften og han er tude færdig når han har afleveret hende for han savner hans datter så meget.
min bror får så at vide har hun ikke vil ha at han ringer til hende i hverdagen får så føler hun sig overvåget og det acceptere han så.
det havde så udsat deres barnedåb, og jeg har været overbevist om at hun droppede ham når det var overstået, og ganske rigtig.
da hun er blevet døbt og hendes familie skal hjem tile hende og have kaffe, ber hun min bror om at kører igen når han har taget de billeder der skulle tages.
senere samme aften ringer han så til hende og spørg efter om det ikke bare kan være gode ved hinanden, i stedet for alt deet andet, men så siger hun bare at det ser hun ingen grund til og hun synes de er for, forskellige og hun ikke gider mere, og så aflevere hun så hans bil og så er det så det.
synes sgu ikke hun har været hel fair over for ham og synes det er synd at hans største drøm gik i tusind stykker.
tak fordi jeg lige måtte læsse af, det er ikke det sjoveste i verden når ens brors hjerte bliver knust.
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 40 Svar: 220
feb 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 134
jun 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 78 Svar: 490
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 435
Som de andre skriver, så skal han sørge for at gå til statsamtet med det samme, for at få lagt samværet i faste rammer fra starten.
Mhs. til, hvor meget han må have sin datter, nu hvor hun ikke er så gammel, så tror jeg faktisk der er lidt anderledes regler. Min veninde var nemlig det igennem og jeg mener der er noget mhs. til overnatninger osv. indtil barnet er 1 år, men det er også 5 år siden, så de regler kan selvfølgelig være lavet om
feb 2010
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Jeg fatter ikke hun brokker sig over han vælger at arbejde meget... min kæreste er også lastbil chauffør, og han arbejder også på nogen trælse tidspunkter, men han hiver tilgengæld nogen gode penge hjem, som vi kan købe de ting vi ønsker os for... så det er bare super skønt, synes jeg...
Og hvis ikke de havde fælles økonomi fatter jeg ikk hvad hun blander sig i hans pengesager for...
Jeg håber han kommer til at få hans datter noget mere, og at han tager den gennem amtet, for er sikker på de vil være på hans side i den her sag...
feb 2010
Katja - jeg vil absolut håbe at din bror henvender sig til statsamtet og får en ordning på plads med det sammen, ikke mindst for datterens skyld
jul 2008
han græder når han har afleveret hende for hun græder når han kører og hendes mor kan ikke trøste hende når han har afleveret hende.
jul 2008
jul 2008
jul 2008
http://www.statsforvaltning.dk/site.aspx?p=4771
jul 2008
men tak for hjælpen :0)
det er sgu synd for ham ( meget lang )