{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

så det sgu slut. {{forumTopicSubject}}

Lavede for nogen dage siden et indlæg omkring min bror og svigerinde som skyldte mig 1400 kr når men fik en rigtig grim bedsked af min bror at jeg var en lille so en dårlig mor og ødelagde familien osv den fik ikke for lidt. han valgte så jeg ikke er hans søster mere fair har dårligt set ham i 6år så overlever nok, jeg fik så 1000kr og fik den besked at jeg ikke fik de sidste penge fordi de havde haft min datter, Hvilket de selv havde spurgt om de måtte, det jeg selvfølge skide sur over da de har boet i min lejlighed tømt min fryser lånt penge og jeg hjalp ham med at flytte, fuck hvor jeg ALDRIG hjælper ham igen er så sur og skuffede, oven i fik hans kæreste så lige ødelagt mit forhold til min kæreste ved at lukke alt muligt lort ud og han vælger så at tro på hvad hun siger, men som min mor siger så han ikke det værd.
Er bare så skuffede over at blive behandlet sådan efter alt jeg har gjrt for dem blot fordi jeg beder om mine penge.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så det sgu slut.
  • #2   3. sep 2010 Uha kender alt for godt de familie fejder..
    Undgår også min mormor hvis jeg ka komme til det.. (GJorde det samme med min onkel men vi har snakket igennem om det nu)
    Min mormor valgte at tro på et svin istedet for mig og efterfølgende har hun så fundet ud af at jeg virkelig talte sandt.. Men ja igen så siger hun ik undskyld og der er også andre ting der gør det self..

    Men igen som din mor siger.. De er overhovedet ik det værd..


  • #3   3. sep 2010 Linda: irriterende sådan noget, som jeg sagde til min bror så det ikke svært lige at ringe og sige kan du nøjes med 200kr eller komme forbi når han kører lige forbi mig hver dag, i stedet bliver man ignorerede eller får af vide de ingen penge har og så opdatere hun sin status på face med at de har købt dit og dat

  • #6   3. sep 2010 årrh godt det ikke er mig der sær hehe
    .det sgu så irriterende altså, jeg bliver sgu enlig pos lidt ked af det over man har været så flink og så får man lort tilbage.


  • #8   3. sep 2010 sådan har jeg det os, er slut med at være så sød

  • #10   3. sep 2010 Kender det der med familie alt for godt... Familie er noget af det bedste der findes men kan også være noget af det værste der findes...
    Jeg har selv valgt en stor del af min familie fra, fordi jeg ikke mener at vi gør noget godt for hinanden (lang historie)... Og jeg vil ikke finde mig i at blive behandlet som en gang lort... Så kan man ikke mødes på fælles primisser(staves) ja så er der sku lukket for mit vedkommende... Og jeg har ikke fortrudt på noget tidspunkt...

    Håber at du også med tiden kan se mening med at det er blevet denne beslutning... Go weekend


Kommentér på:
så det sgu slut.

Annonce