{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

Lidt hjælp søges {{forumTopicSubject}}

JEg har idag købt en Basson baby brugt på dba.
JEg skrev og skrev til hende om den fejlede noget osv. men nej det var ingen med den, så jeg tænkte at, jamen så er den de 500kr. vær. men jeg ringer så til hende og spørger om hun kan køre den her hjem idag ellers kunne det først være imorgen eftermiddag. Men hun skrev at hun også gerne ville bytte til en mindre klapvogn og da jeg har en lille jamen så tog jeg chancen og skrev til hende og sendte billeder men hun ville ikk bytte da der er små hjul på min. nå jamen så skrev jeg så at jeg gerne ville købe den og om hun ville køre den her hjem. hun skrev så igår at hun kunne komme med den mandag formiddag (imorgen) men jeg skal på arbejde der. så jeg skrev til hende at jeg ikk vær hjemme der men at hun kunne komme søndag (idag) eller mandag efter 15 (imorgen) men hun svaret ikk igår og hun svaret ikk idag og kl. blev 16:30, så jeg ringede til hende på det nr. som var oplyst i annocen. så siger hun så at hun kunne få sin svigersøn til at køre, fair nok. men da han så havde været med den og havde fået pengene så skulle jeg køre den ind i skuret og til min store overreskelse så ser jeg rust og at den har svært ved at låse ved bag hjulene og at der tegnet med tush eller kullepind på bøjlen og at indkøbskurven var møgbeskidt og at selve klapvognen også er mere slidt og beskidt end hun havde sagt. Hun har dog selv købt den brugt så hun ved ikk hvor gammel den er.
og nu ved jeg at når manden kommer så flipper han sikkert ud når han ser det. (håber jeg virkelig ikk)

og et lille spørgsmål, hvad koster en basson baby fra ny af?

Undskyld det blev så langt, men skulle lige af med det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt hjælp søges
Kommentér på:
Lidt hjælp søges

Annonce