{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  6 - 7 personers bil
  • #1   12. apr 2010 Citroen Berlingo.

I vores kan der sættes ekstra sæde i så det er en 7-personers!

• #2   12. apr 2010 en citroen berlingo med ekstra sæder bagi

http://www.biltorvet.dk/biler/brugtebiler/Brugtbildetalje.aspx?BilID=B193804442

eller en fiat multipla

• #3   12. apr 2010 Renault Espace. Den får også topkarakterer i sikkerhed så det er jo en god ting!

• #4   12. apr 2010 Vi har haft en Renault Espace og kan kun anbefale den - fantastisk bil smiley

• #5   12. apr 2010 (link fjernet)

• #6   12. apr 2010 Tak, med snart 4 børn så det kniber med plads i vores vectra efterhånden. . Vil lige kigge på dem, super i har lagt link med :o)

• #7   12. apr 2010 Vi har et vennepar med 5 børn og rådede dem til en Espace da de skulle have tvillinger (barn 3 og 4) og de er super glade for den! Da de så fandt ud af at de skulle have barn nr 5 så var det helt fint at bilen ikke skulle skiftes ud igen smiley

• #8   12. apr 2010 http://www.biltorvet.dk/biler/brugtebiler/Brugtbildetalje.aspx?BilID=B178900831

M.T den renault du henviser er den særlig sikker, den har så vidt jeg kan se ikke hverken airbags eller abs-bremser i den årgang ???

• #9   12. apr 2010 vi har en mazda 626 station car ... med 2 ekstra sæer bagi som kan klappes op og i ....så kan de klappes helt ned i gulvet så når vi kun er os selv 2 voksne og 3 børn har vi station car når vi har en legekammerat med feks har vi sæder til det osse smiley vi gav 59000 for vores brugt...

• Flemming J
    Flemming J Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Svar: 3
    #10   12. apr 2010 En Caravelle, hvis i er typen der ikke har travlt når i skal afsted.
    Så er det bare skønt at have så meget plads.
    Og hvis i så ofre penge på et bus kørekort, så kan i have en 10 personers der er lige så billig i at have stående som en alm. stc.

• #11   12. apr 2010 Min kæreste er citroen mekaniker og råder folk fra at købe berlingoen. De krøller MEGET sammen ved sammenstød og lignende. Og den er ikke godkendt med ekstrasæderne. Så de skal ud ved syn hvilket er lidt trist. Renaulten er sådan set ret sikker. At den ikke har airbag eller abs er hvad det er, men airbag hjælper ikke dem på bagsædet som egentlig er de vigtigste i denne tråd. Og abs kan man vænne sig til at køre uden og som oftest lave bedre opbremsninger end med abs på tør vej.

• #12   12. apr 2010 det syntes jeg er noget vrøvl - de kan sagtens gå gennem syn med ekstra sæder ( min niece har netop for anden gang fået sin berlingo synet m. ekstra bagsæder endda købt med direkte fra forhandler) -

Jeg vil stærkt betvivle at en renault 1991 kan måle sig sikkerhedsmæssigt med en berlingo/partner selvom de måske ( ???) skulle være mindre sikre end andre "baby-containere"

dette er skrevet om berlingo 2008 modellen:
    Den nye Berlingo har netop fået fire stjerner i crash-testen fra EuroNCAP. Den har opnået fire stjerner for beskyttelse af de voksne passagerer, men også fire stjerner for beskyttelse af børn samt to stjerner i fodgængerbeskyttelse. I udviklingen afbilen er der lagt stor vægt på både den aktive og den passive sikkerhed. Hertil kommer, at ESP og seks airbags bliver standard i det danske modelprogram.

Nu skulel prisen jo helst være under 100000 og det har jeg taget udgangspunkt i og selv ville jeg helst ikke ha`en bil i omegnen af de 20 år.

helt generelt vil jeg så også mene at sikkerheden for alle i bilen er vigtig.....

• #13   12. apr 2010 Ved du hvad 4 stjerner gives for? Den ene af dem gives for seleadvarselslampen for glemt sele. Så er vi nede på 3. Crashtesten klarer den middelmådigt. Angående sæderne så er de ikke lovlige selv om de så har siddet i til syn. Hvis man tjekker detailforskrifterne vil man netop opdage dette da sæder der ikke er godkendt til transpont i følge de gældende normer ej heller lovligt må monteres i en personbil eller et transportmiddel til persontransport (busser og dets lige). Og et er de sæder ikke. De er lavet i Danmark hos en smed og er sidenhen polstret hos en saddelmager. Det ved jeg a jeg har været med til at sælge disse sæder og har været med til at montere og afmontere til syn.

Beklager,

Mvh

Mikkel

• #14   12. apr 2010 ved ikke hvad de koster men ellers er der toyota verso . ? de nye er fine smiley

• #15   13. apr 2010 Ej i kan bare finde mange, jeg syntes ikk rigtigt der kom noget når jeg googlede. .
    Kæmpe plus at der selvfølgelig er styr på sikkerheden også :o)
    Tak tak allesammen :o)

• Flemming J
    Flemming J Tilmeldt:
    nov 2008

#16   13. apr 2010 Synes at torbens råd er lidt mærkeligt, jeg ville dælme ikke købe en bil hvor de sidder i bagagerummet, det er en blød zone på alle nye biler.
    Og hvor skal bagagen så være.
    Men 406 eller 407 er fin valg hvis man kun er 5 i famillien.

Carraveller er desværre ikke billige, men de er det optimale valg.
    De er bare ret dyre i afgift hvis man ikke vil op i en til bus kørekort.

http://www.dba.dk/vw-caravelle-25-tdi/id-65268611/
    Denne er et godt bud, dog skal man vist lige have styr på sæderne, hvis de ikke er der alle 10 risikere man et smæk på afgiften.

• Flemming J
    Flemming J Tilmeldt:
    nov 2008

#17   14. apr 2010 Jeg har selv en stor famillie når jeg har alle 3 børn, der kan vi dog stadig være i en alm. stc. men jeg solgte min Vetcra B stc. og købte en bus istedet, det er dejligt at sidde oppe i højden og have overblik, og til daglig er der kun mig og knægten, men jeg savner ikke en alm. bil. kun hvis jeg skal køre på motorvej og har behov for 160 km/t.
    En WV caravelle T4 er rimelig dyr i reservedele, men den har den kæmpe fordel, at den stort set ikke bruger reservedele.
    Så alt i alt er jeg blevet billigere kørende ved at tanke diesel, og ved at den er billigere at vedligeholde.

Og så er det dejligt at man aldrig mangler plads.

Kommentér på:
6 - 7 personers bil

Annonce