{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.216 visninger | Oprettet:

spiral /bløder {{forumTopicSubject}}

Jeg fik i sommers en homon spiral i og min menses stoppede med at komme fra januar..
Men så efter en bytur kom mig og kæresten hjem om morgen og gav den gas i sengen.. smiley og vi sov.. da jeg vågnede gik vi op og satte os.. efter ½time kunne jeg mærke der kom noget og ja jeg blødte vildt meget og havde egentligt også ondt i venstre side i underlivet og venstre side i længden ca.
Min kæreste kom og fortalte mig efter han havde været i bad at han have et mærke på hans Pikhoved (undskyld ordet) så nu er jeg bange for han har ramt den og den har gjort noget der oppe siden jeg blødte så meget... men jeg bløder jo ikk mere. men har stadig ondt.. kan det være farligt eller skal jeg ikk tænke mere over det... og hvis den nu ar rykket sig kan man blive gravid?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spiral /bløder
  • #1   25. apr 2010 Jeg ville gå til læge og blive tjekket ...

  • #2   25. apr 2010 vil jeg også i morgen men er mega nervøs nu så ville høre om det kan være farligt.. det gør nemlig lidt mere ondt idag end igår da det skete

  • #3   25. apr 2010 altså jeg havde også hormon spiral og blødte ikke i 6 mdr men så begyndte det igen og jeg blødte i 2mdr uden pause hvor jeg valgte at få den fjernet da jeg ikke gad bløde konstant. grunden til du har ondt eller er øm kan være du er blød inden vendigt og han måske har banket hårdere end din livmoder kan lide jeg bløder også ind imellem efter sex fordi min livmoder ikke er til hård sex som jeg er hehe

    vil dog få en læge til at tjekke hvis du er nervøs tror ikke spiralen har flyttet sig men heller være på den sikre side om mærket på pikhovedet er svært at sige om det er spiralen den er jo en bette en..


  • #4   26. apr 2010 har ringet til lægen skal til tjek i morgen så må vi se hva han siger...

Kommentér på:
spiral /bløder

Annonce