{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Feriepenge..
  • #1   27. apr 2010 du må ikke holde ferie under barsel

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #2   27. apr 2010 nej det ved jeg godt. men når man ikke må holde ferie kan man få sine penge udbetalt. Spørgsmålet lyder om man så bliver trukket i dagpenge???

• #3   27. apr 2010 Hej jeg står i samme situration; )
    jeg ringede og spurgte komunnen ad.. og sagde jeg skulle bruge pengene efter barsel, da det så passer jeg skal genoptage min uddanelse 1 måned efter barslen slutter...
    og der sagde hun så skulle jeg bare komme ud at få skreve mine ferie kort under og så ville jeg få dem udbetalt uden nogle problemer og ville ikke blive trukket i barselsdagpenge

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#4   27. apr 2010 Jamen jeg kan ikke overføre mine til næste ferie år.
    Bliver man så trukket??

• #5   27. apr 2010 Nej det er det samme med mig det kan jeg heller ikke... jeg skal have mine brugt inden maj ellers går de tabt...

• #6   27. apr 2010 Jeg for bare mine udbetalt nu og så gemmer jeg dem selv til august fordi jeg skal holde ferie for egen regning

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#7   27. apr 2010 Kan det havde nogen indflydelse hvor stort et beløb det er og de trækker en??? For jeg har over 15000 tilgode..

• #8   27. apr 2010 du kan få feriepengene fra hovedferien udbetalt til september da barsel er lovlig ferieforhindring.

sakset fra nettet:

Barsel og ferie
    Når du er på barsel, er det ofte svært at få afholdt ferie.

Feriehindring
    Graviditets- og barselsorlov er med nogle få undtagelser en gyldig feriehindring - det betyder, at du har mulighed for at få udskudt eller udbetalt den ferie, du ikke kan nå at afholde.

Afholdelse af retsbaseret udskudt og retsbaseret forlænget orlov er gyldige feriehindringer.

Udbetaling af ferie
    Du har ret til at få hovedferien (3 uger i perioden 1. maj - 30 september) udbetalt umiddelbart efter den 30. september, og den resterende ikke-afholdte ferie ved ferieårets udløb.

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#9   27. apr 2010 Jeg har snakket med feriekonto om det og har ret til at få dem udbetalt, men hun kunne ikke sige om kommunen så ville trække mig i dagpenge...

• #10   27. apr 2010 er du på barselsdagpenge eller kontanthjælps-barsel ( ved ikk lige hvad det hedder smiley

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#11   27. apr 2010 Barselsdagpenge smiley

• #12   27. apr 2010 så burde det altså ikke være et problem at få dem udbetalt - ellers må du kontakte de fagforening - det er jo dine penge.

jeg kunne ihvertfald godt få dem men valgte at udskyde ferien.

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#13   27. apr 2010 Jeg kan desværre ikke få den udskudt, da jeg ikke har noget job...

• #14   27. apr 2010 (link fjernet)

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#16   27. apr 2010 jeg skal desværre vente, for mine penge er for det nye ferie år. og kan kun få udbetalt 15 dage også resten til april næste år.. lidt irriterende, men bare jeg får dem smiley

• #17   27. apr 2010 man kan ikke få sine feriepenge det er bare sur røv, sådan var det ihvertfald for mig, det er kun feriefri dage man kan få udbetalt hvis man ikke har mulighed for at holde dem.

det eneste du kan gøre er hvis du har sådan et ferie kort du sender ind så kan du selv udfylde felterne som din chef plejer men det kræver ofte at du også har et stempel og så skal du håbe på at de ikke opdager det ;o)

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#19   28. apr 2010 Sabrina :
    Jeg kan godt få mine feriepenge bare først efter den 30 sep og den 30 april.

Kommentér på:
Feriepenge..

Annonce