hjælp mig.. behov for råd!! {{forumTopicSubject}}
min veninde har været gift med den sammen mand i 20 år og de har 3 børn sammen...
hun har borderline og er kendt med post traumatisk stress symdrom.. hun har mange gange været ude i forskellige pille misbrug og os alkohol.. men har nu været nogen lunde clean siden jul...
nu er sagen s¨å bar at hun har verdens største nar til mand! virkelig... den værste jeg nogen siden har mødt!!
han voldtog hende sidste år fordi han ikke menrte han havde fået nok sex den uge også måtte han jo selv tage og dte var hans ret!
nu er sagen så at han gjorde det igen i torsdags. hun havde drukket lidt vin og var faldet i en dyb søvn og vågner ved at mangen er igang med hende og da hun siger stop! siger han at nu kan han li så godt bli færdig.. men hun begynder at græde voldsomt og han stopper... fredags siger hun self. at hun er skuffet over ham og hun ikke vil ha det! dertil svare manden at han synes da det var dejligt..........
i dag har de så bryllupsdag og nu vil han i seng med hende igen og min veninde er virkelig virkelig bange!!! hun ved at hun li så godt ka la ham gøre dte han vil for ellers voldtager han hende bar igen....
hun er dybt bange for manden derfor tør hun ikke blive skilt...
sidder virkelig med håret i postkassen og aner virkelig ikke mine egne råd.. nogen der har et råd til mig....??
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Emner: 143 Svar: 694
okt 2009
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 72
okt 2009
okt 2009
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 58 Svar: 449
okt 2009
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 72 Svar: 1.953
afsted med hende det er hun bedst tjent med det hårdt ved det har selv været der men det ender med at være det bedste hun har gjort både for sig selv men også for børnene..
hjælp mig.. behov for råd!!