{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.049 visninger | Oprettet:

kristina b
kristina b
Tilmeldt:
30. okt 2009
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 72

hjælp mig.. behov for råd!! {{forumTopicSubject}}

min veninde har været gift med den sammen mand i 20 år og de har 3 børn sammen...
hun har borderline og er kendt med post traumatisk stress symdrom.. hun har mange gange været ude i forskellige pille misbrug og os alkohol.. men har nu været nogen lunde clean siden jul...
nu er sagen s¨å bar at hun har verdens største nar til mand! virkelig... den værste jeg nogen siden har mødt!!
han voldtog hende sidste år fordi han ikke menrte han havde fået nok sex den uge også måtte han jo selv tage og dte var hans ret!
nu er sagen så at han gjorde det igen i torsdags. hun havde drukket lidt vin og var faldet i en dyb søvn og vågner ved at mangen er igang med hende og da hun siger stop! siger han at nu kan han li så godt bli færdig.. men hun begynder at græde voldsomt og han stopper... fredags siger hun self. at hun er skuffet over ham og hun ikke vil ha det! dertil svare manden at han synes da det var dejligt..........
i dag har de så bryllupsdag og nu vil han i seng med hende igen og min veninde er virkelig virkelig bange!!! hun ved at hun li så godt ka la ham gøre dte han vil for ellers voldtager han hende bar igen....
hun er dybt bange for manden derfor tør hun ikke blive skilt...

sidder virkelig med håret i postkassen og aner virkelig ikke mine egne råd.. nogen der har et råd til mig....??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp mig.. behov for råd!!
  • #1   1. maj 2010 hun må jo melde ham til politiet og komme væk fra ham.. andet kan jeg ikke se hva hun kan gøre..

  • kristina b
    kristina b Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 72
    #2   1. maj 2010 mie.. det har jeg os sagt til hende men hun tør simpelhen ikke! hun har meldt ham en gang for vold og der kom han i fængsel i 1 år og da han kom ud igen. ja så selvom hun havde skiftet lås og alting så sparkede han døren ind og gennemtævet hende igen.. siden dengang har hun ikke turde gøre noget..

  • kristina b
    kristina b Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 72
    #3   1. maj 2010 det er bar en møg situation for hun har ingen og holde sig til andre end mig.. for hele hende familie er død og hun har mistet 8 venner det sidste år os pga de er døde så hun er bar langt nede.. så det er bar træls


  • kristina b
    kristina b Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 72
    #4   1. maj 2010 nej men hun er så langt nede at hun simpelhen ikk tør gøre det..! tro mig hvis i kendte ham ville i ha det på samme måde,,

  • #5   1. maj 2010 Finde et krise hjem snak med dem om hen hvordan der er der hjemme, og snak med hen ... Der må heller ikke komme mænd ind ... Og så kan hun vel få noget tilhold iimod ham !!!!


  • kristina b
    kristina b Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 72
    #6   1. maj 2010 Det er Vejle og ved hvor der ligger et krise center der... Så men Libor ka jeg på ingen måde få hende til at flytte fordi hun er så bange. Heldigvis gør han ikk børnene noget og han gør kun noget ved hende når børnene ikk er hjemme! Men kan ikk gøre andet end at støtte op omkring hende og være der for hende i håb óm hun på et tidspunkt tør tá fra ham igen...

  • #7   1. maj 2010 til at starte med det dummeste er at selvmedicinere sig har selv været der så ved hvad jeg snakker om (har blandt andet borderline og adhd) og andet skridt er at flytte på krisehjem uanset om hun vil eller ej for ja måske rør han ikke børnene nu men en dag tænder han af og der kan ske der er et barn i vejen og ja så sker uheldet og det sker for såå mange voldelige familier at det desværre ender med et barn det forkerte sted det forkerte tidspunkt trods mange år i det skjulte. hun er bedst tjent med at komme afsted med sine børn det er dem hun skal tænke på hun skal i anden række og ja det kan være skide svært at tænke sådan sorry to say men det kan man kun takke sygdommen for uanset hvor meget man brændende ønsker det ikke er sådan men det var lige et side spor..
    afsted med hende det er hun bedst tjent med det hårdt ved det har selv været der men det ender med at være det bedste hun har gjort både for sig selv men også for børnene..


Kommentér på:
hjælp mig.. behov for råd!!

Annonce