{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.082 visninger | Oprettet:

Tori
Tori Hjælpe-administrator

Tilmeldt:
6. apr 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732

at være negativ :( {{forumTopicSubject}}

Dette er ret svært for mig at komme ud med, da det er meget personligt, men føler ikke rigtig jeg kan komme af med det andre steder.
Det hele startede i 2002, hvor min mor begik selvmord, dette kom ret så uventet (det gør sådan noget vel altid) Jeg fik ikke nogen synderlig hjælp til at komme over mit tab af min mor, så har gået og tumlede med det selv. Dette har selvfølgelig gået rigtig meget ud over min dejlige mand som har støttet mig så meget som han nu kunne. Eller det gjorde han i hvert fald til hans egen mor døde af kræft året efter smiley Dette var endnu et hårdt salg for mig, for min svigermor var det dejligste menneske på denne jord og hun prøvede på at hjælpe mig med samtaler omkring min mor, så jeg på den måde kunne bearbejde min sorg. Efter hun døde, gik min mand rundt som levede han i en osteklokke. Og kunne ikke rigtig hjælpe ham, med at komme over hans sorg, fordi jeg stadig selv kæmpede min egen kamp. Han kom over hans tab og kan den dag i dag sætte sig ned og tænke glade tanker om hans mor, dette kan jeg ikke.
Jeg føler at jeg aldrig rigtig kommer over dette, ved ikke hvordan jeg skal komme videre med mit eget liv, uden konstant at tænke på HVORFOR gjorde hun som hun gjorde, Hvorfor bad hun ikke om hjælp, jeg har rigtig mange hvorforer... Dette resultere i at jeg næsten altid er negativ og sur, især over for min mand og det er på ingen måde hans skyld. Min prinsesse kan jo selvfølgelig også mærke på mig at jeg er sur/negativ, og hun gør jo alt for at få min opmærksomhed, som jo så ofte ender i ballade, også blir jeg jo endnu mere sur.
Jeg har det så træls med at jeg ikke bare kan være glade jeanette, som jeg plejer at være (inden alt det her)
Jeg ved ikke helt hvad jeg ville med dette indlæg, men havde bare rigtig meget brug for at komme ud med det.
Hvis nogen har en mulig løsning på hvordan jeg kommer af med min negativitet/surhed vil jeg meget gerne høre om det.

mange hilsner fra en meget ked jeanette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at være negativ :(
  • #1   14. maj 2010 Jeg synes klart du skal gå til lægen.. Det er aldrig for sent at få hjælp, slet ikk når du selv er villig til at gøre noget for det.. Han kan henvise dig til en psykolog eller psykiater...

  • #2   14. maj 2010 tror også den psykolog ka hjælpe dig... gør mig meget ked af at hører du har mistet din mor... trøste kram herfra

  • #3   14. maj 2010 ked a høre både om din mor og sviger mor .. håber lægen vil hjælpe dig med en henvisning til psyk ellers er der nok ikk så meget andet a gøre ind a betale selv jeg tror ikk man kan komme over så noget uden hjælp..

  • #5   14. maj 2010 Den følelse kender jeg desværre alt for godt. Jeg har selv været meget sur/negativ og indelukket siden jeg mistede Damian. Jeg fik en henvisning til en psykolog, prøvede da også at komme i kontakt med en men hver gang jeg ringede var der tlfsvarer på. Den ene dag tog den anden og jeg fik aldrig fat i psykologen. Jeg overvejer meget kraftig at kontakte lægen igen med henblik på at få hjælp, det er ikke så slemt mere med det negative, men det er stadigvæk synd for pigerne når de dage kommer og det gør de altså indimellem, desværre.
    Jeg syntes helt bestem du skal overveje at kontakte din læge så du kan få noget hjælp hverken du eller din familie kan være tjent med du har det sådan hver dag. Sender dig de kærligste tanker, jeg forstår dig alt for godt smiley


  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #7   14. maj 2010 mange tak for alles jeres søde ord og råd. Vil helt sikkert prøve at få snakket med min læge omkring henvisning til psykolog i håb om jeg vil få det bedre og blive gladere igen.

  • #8   14. maj 2010 Kære Jeanette..

    Jeg mistede min mor i 1998 og jeg var den gang 10 år gammel, jeg har siden hun døde måttet kæmpe mit eget liv og jeg fik ingen hjælp.. Men så fordi jeg efter jeg mødte min kæreste har jeg haft samme humør som dig, og det skulle bare være slut, for det skulle ikke gå ud over min kæreste at jeg ingen hjælp havede fået, så jeg gik til min læge og fik snakket med ham, og han sagde at jeg skulle finde en psykolog som jeg kunne med og det gjorde jeg, min læge sendte en henvisning og jeg har været der 3 gange nu. Normalt koster det ca 1000 kr pr. gang jeg giver kun 300 kr pr gang fordi det er gennem min læge...

    Sender en masse tanker... Du er velkommen til at skrive.... smiley


Kommentér på:
at være negativ :(

Annonce