{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

Negativ test... {{forumTopicSubject}}

For snart 1 år siden begyndte vi projektet, efter ½ år lykkedes det og 20 uger inde i graviditeten mistede vi. Men vi prøver igen, håber og krydser fingre.
Jeg har taget ægløsningsteste for at øge chancen.

Jeg føler jeg har nogle gravid-symptomer, kan mærke en forandring i mine bryster, akut træthed og er tissetrængende - nøjagtigt lige som sidst. Jeg lider ikke af kvalme, men i de 20 uger jeg var gravid havde jeg heller ikke kvalme... Men jeg tester negativ!

Det hele fylder rigtigt meget i mit hoved, er stadig ked af det når jeg tænker på min lille dreng på kirkegården, tænker meget på hele oplevelsen da jeg skulle føde, og går selvfølgelig og tænker meget på om det ikke snart lykkes igen...

Jeg ved godt at alle folk siger at det hele går meget nemmere, når man slapper af og ikke tænker for meget på det, men jeg kan jo ikke lade være, med at tænke på det....

Men har jeg bildt mig selv ind at jeg er gravid? Jeg har på fornemmelsen at min krop spiller mig et puds... Kan man godt få "falske" symptomer??
Men jeg kan jo ikke gøre andet end at vente....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Negativ test...
  • #2   11. okt 2010 Er rigtig ked af at høre i har mistet en lille dreng smiley Det gør jo ikke lige frem situationen nemmere for dig smiley Gør mig ondt..

    Af personlig erfaring ved jeg at når man brændende ønsker sig at blive gravid kan man sagtens bilde kroppen ind at man er gravid og få symptomerne.. Jeg har flere måneder haft diverse symptomer så jeg konstant troede den var der, så det kan man desværre godt..

    Men det kan jo også være at du er en af dem der kan teste sent, så du er gravid men bare ikke kan teste positivt endnu..

    Håber virkelig den snart er der for jer så i kan komme videre.
    Krydser fingre..


  • #3   11. okt 2010 Jeg synes virkelig det er svært ikke at lade det fylde så meget i hovedet...

  • #4   11. okt 2010 Jeg har og haft 2 spontane aborter inden jeg 3:dje gang blev gravid med Magnus. min graviditets test viste og negativ men da jeg til sidst gik til læge så viste deres positiv.

  • #5   11. okt 2010 Sidst jeg var gravid tog jeg en test der efter nogle få sekunder viste bragende positiv... men som sagt har jeg på fornemmelsen at det bare er min krop, der spiller mig et puds...

  • #6   11. okt 2010 kender følelsen, vi har også prøvet siden november sidste år, jeg testede positiv i juli, men mistede desværre i september, så nu er vi igang igen igen, godt nok kendte vi ikke kønnet og jeg var ikke så langt henne som dig, men synes nu alligevel det har været en hård omgang, og synes snart heldet må være med os lidt angående det...

  • #7   11. okt 2010 Ja lige præcis: Nu må heldet godt snart vende sig lidt mod os!

Kommentér på:
Negativ test...

Annonce