{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
991 visninger | Oprettet:

De unge mødre {{forumTopicSubject}}

Ved ikke om emnet har været oppe i dag.

Men hende Christina fra dum er da for dum at høre på.

Hvad er det for noget pjat, at hun ikke vil søge job, før hun har kørekort og bil.
For så kunne hun også søge job lidt længere væk, men hun bor jo i Århus og der går jo millioner af busser og toge.

Og så dumpede hun teoriprøven og sagde, at hun ikke havde råd til en ny teoriprøve. Men hun har nok råd til at købe en bil.
Og hun vil ikke søge job før hun har fået det kørekort.
Så synes jeg godt nok man er dum at høre på.

Blev helt irriteret. Sorry min irritation, men tror nu ikke det kun er mig der har den holdning, hehe..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De unge mødre
  • #2   19. maj 2010 Os det at hun godt vil kunne ha' en bil i hendes måneds budget, Jeg tror hun glemmer at det ikke kun er bilen hun skal betale for ... Mindre klog, JA !!!

• #3   19. maj 2010 har de 2 skønneste unger i verden<3 < : Hvad er det for noget hun har sagt om overvægtige ??

• #4   19. maj 2010 hun snøfter ALTID det er til at blive idiot af, og hun kunne satme bare ha sat sig ned og virkelig gjort en indsats for at lære nogle at tingene til teoriprøven.. jeg synes hun virker virkelig uansvarlig, og hvad skete der lige med hendes "kæreste" som hun tog sin datter med for at møde 2 gang de var sammen... hold da op siger jeg bare til alt hun gør og siger i DUM

- ved jo så ikke hvordan hun er i virkeligheden..

• #5   19. maj 2010 Hahahhahahhahaha jeg må le! smiley

• #6   19. maj 2010 Tror altså virkeligt også man skal lytte til sin bankrådgiver når han siger at det er der IKKE råd til.....

Synes altså også hun er knap så heldig og høre på.. hun kommer med mange uheldige udtalelser...

• #7   19. maj 2010 Har de ... - Heheh! Jamen altså.. Men ja. Hmm smiley Ved ik hva jeg ska sige. Der findes ikke sådan et ord! smiley

Var det egentlig en fejl at du havde sat mig på filter? smiley

• #8   19. maj 2010 Bor i samme by som hende og kan ikke lade være med og grine hver gang jeg går forbi hende , hun har ikke for mange brikker og flytte med

• zzzz .
    zzzz . Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 323
    #9   19. maj 2010 Godt at hør jeg ikke er den eneste der har de tanker..

Hvor dum kan man være - at ringe rundt til banker og høre om de vil låne en penge, uden at være kunde. Tror hun selv de gider at låne til en bistandsklient - I dont think so..

Og så bor hun i byen, hvor der går masser af busser.
    Hun skulle bare have taget sin bistand, klippe sit hår, og få sig et arbejde.. smiley

• zzzz .
    zzzz . Tilmeldt:
    jan 2009

#10   19. maj 2010 Kirsten - kan godt forstå du griner..
    Jeg bliver sådan helt irriteret når jeg hører på hende. Tænker bare hvordan kan man være så snot dum..

• #11   19. maj 2010 griner lige den sætning fald mig så humoritisk jeg skrald grinede. og tænkte har hun evt nogen søskende?? for så dum må man ikke være alene LOL

• #12   19. maj 2010 Har de .... - Nååå det var godt smiley Sad også og grublede over hva jeg havde gjort galt smiley

• #13   19. maj 2010 manne og preben og lille pigen K : Hun har vist en lille bror smiley
    har de 2 skønneste unger i verden<3 < : Hvis der er nogen der er klam at kigge på er det da hun, for der har hun da ikke haft heldet med sig smiley

• #14   19. maj 2010 Hahah hun er nemlig meget mærkelig... Men hun lære det vel en dag.. HUn ku ikk engang finde ud af at køre den bil hun var ude og prøve.. hah

• zzzz .
    zzzz . Tilmeldt:
    jan 2009

#15   19. maj 2010 Hvad har hun sagt om overvægtige?
    Ja hun har en lillebror

• #16   19. maj 2010 Hvad med da hun ringede rundt til de forskellige banker og ville låne penge men blev afvist - nu prøver jeg bare quicklån hun er simpelthen for viderkommende

• #17   19. maj 2010 Jo det sagde hun. og ham gutten hun har fundet er da ikk den kønneste.. Ja undskyld mig.. Men bare han er sød og dejlig er det jo fint.. Men hold da op hun er god underholdning smiley

• #18   19. maj 2010 Ikke for at være ondt... men hvordan har hun fået et barn??? tror måske i enkle tilfælde jeg vil vælge at tro på storken!!!

men men hun er jo noget af det der fører underholdning til sereien

• #19   19. maj 2010 Marlene / Hemmeligheden mor til den skønneste pige . nogen mænd har desværre den holdning at et hul er et hul og ja på den måde kan alle få børn, og ja ind i mellem kan sprut jo hjælpe lidt på vej.
    Men ja hun kan sættemit pis i kog og min kæreste sidder som regel og spiller pc når jeg skal se DUM og en dag sagde han os kan hun da for helved ikke stoppe med at snøfte ;o)

• #20   19. maj 2010 Hehe ja.... hun er da enlig ikke???
    jeg er bare så meget bagud med de afsnit her, jeg så kun lige da hun skulle prøve kører bil og prøvede at låne penge... hahaha tosse ; S må da vidst heller få set dem alle...

• #22   19. maj 2010 WHAT????!!! MODELBEREAU????

Ej tror da vidst lige jeg skal i gang med at se de afsnit!!!

hahahhahaha nej nej nej NEJ!!!

• #24   19. maj 2010 OMG!!! MODEL!!

haha ja vi skal jo have noget at grine af, og den ros skal hun da have, det gør hun da godt hahaha

• #25   20. maj 2010 Annesofie - Ja hvorfor snøfter hun altid sådan, man bliver da træt i hovedet af at høre på det. . Undreder mig over det, Stella gør det også ? ? ?

• #26   20. maj 2010 Mon ikke hun fik lov og prøvekøre bil fordi der var tv hold med ??
    men synes stadig det er dybt forkert , man må ikke køre bil uden kørekort sådan er det bare

• #27   20. maj 2010 Hehe... Hun er lidt mærkelig ja... Sådan en som hende der fyrrer så dum en kommentar af (jeg gider ikke begynde at søge arbejde før jeg har et kørekort) skulle da bare losses ud i noget aktivering!!! Desuden forstår jeg ikke hvordan hun kunne komme ud og prøvekøre en bil når hun intet kørekort har?? smiley

• #29   20. maj 2010 I har sagt det hele - så jeg vil bare sige enig...

• zzzz .
    zzzz . Tilmeldt:
    jan 2009

#30   20. maj 2010 Er så enig i alt..
    Hun skal bare have taget sin bistand, og få sig et arbejde..(efter min mening)
    Kan slet ikke forstå hun stiller op som model, hun er jo ikke ligefrem guds gave til mænd. Hun går bare rigtig slasket, og er træls at se på.
    Og så sviner hun Maja far til, men tror da heller ikke hun giver den stakkels mand en jordisk chance (når man hører hvordan hun tale i telefonen til ham).

Kan I ikke huske da hun var ved tatovør, hvor hun sad og sagde hun bare styrede alt derhjemme, og slog sin mor - og nu havde Maja reddet hendes liv - åh mit maveindhold vender sig..

Lene 32+ - hun ligner nemlig en der er i ekstremt søvnunderskud.

Kommentér på:
De unge mødre

Annonce