{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.229 visninger | Oprettet:

Er græde færdig.. trænger til luft.. {{forumTopicSubject}}

Åhr siden jeg kom hjem fra sverige kl. 18:00 i aften har jeg bare været grædefærdig..
Som nævnt tidligere skulle vi ha lavet loft til kip på vores første sal og det har jeg virkelig set frem til..
Vi købte materialer for 2000 kr igår og fik bragt hjem.. manden skulle så starte på det idag mens jeg var på hundeudstilling i sverige og i morgen skulle min far så komme og hjælpe til så vi kunne blive færdig..
Men..... Da jeg blir hentet hos en veninder her til aften kan min mand så fortælle at projektet er blevet udskudt da han har revet loftet ned og fundet ud af at både tagkonstruktionen og el installationerne er meget ulovlige og nærmest en brandbombe efter hvad han kan bedømme.. så nu har han meldt det til vores forsikring og der kan så først ske noget videre tirsdag hvor vi skal have en taksator ud der skal kigge på det og bedømme hvor slemt det er, og så skal vi muligvis tage det over vores ejerskifte forsikring..
Er dybt ulykkelig for nu står vi uden soveværelse, og en rodet førstesal hvor alt bare er kastet rundt (og er ordens menneske til fingrespidserne) så kan slet ikke have rod.. så lige i aften har vi redt op nede i stuen på gulvet og så skal vi ha ryddet vores andet værelse i morgen.. og ellers kan vi kun vente til tirsdag og se hvad der skal ske..
Men kan slet ikke overskue hvis det skal være sådan i flere uger, måske måneder.. er grædefærdig.. og vildt fortvivlet og sur..

Undskyld.. havde vidst bare brug for luft selvom det er lidt privat.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er græde færdig.. trænger til luft..
  • #1   22. maj 2010 Pyyhh ha... det lyder bestemt ikke sjovt!!!

    For et par uger siden hev vi det gamle linoleum af vores køkkengulv - og fandt en fugtskade, som ingen kan fortælle os hvor kommer fra... nu har forsikringen givet op og vi står selv med det... fedt!

    Så jeg føler med dig... alt det der forsikrings-halløj er et MARERIDT!!


  • #2   22. maj 2010 Sidse.. ej hvor trist.. det er bare for meget I selv skal stå med problemet nu.. :-S Det er bare et mareridt som du siger.. er virkelig ked af det smiley

  • #3   22. maj 2010 Louise.. Tak søde.. Dejligt at få et lille kram nu smiley Synes virkelig det er en pest fordi man ikke har et soveværelset og ved ikke hvor længe vi skal undvære det.. og er så gal på ham vi købte huset af han har bare lavet det hele ulovligt nok og han er virkelig en gør det selv håndværker.. så tror det blir dyrt det her :-S

  • #4   22. maj 2010 Håber virkelig også det kommer til at gå hos os.. og gerne hurtigt så alt kan blive normalt igen, er meget spændt på at få den taksator ud..

  • #5   22. maj 2010 Kender det alt for godt...det resulterede i at vi sov i stuen i 4½ år for ALT under taget blev revet ned, der blev isoleret, rykket skunk osv osv osv... Men glæd dig til det bliver færdigt og du er sikker på at dit soveværelse ikke er en brandfælde mere!

  • #6   22. maj 2010 M T.. 4 ÅR??? Åhhhh det kan jeg slet slet ikke overskue lige nu.. Håber godt nok det kommer til at gå hurtigt.. glæder mig meget til at se hvad der kommer til at ske og til at vi blir færdige så huset er "lovligt" og ikke ulovligt som det er nu..
    Tingene er bare temmelig uoverskuelige lige nu :-S


  • #7   23. maj 2010 Lizette...jaa..men det handlede også om at kæresten var i lære og jeg var på kontanthjælp og der efter på pension så pengene var ret små smiley Nu har vi heldigvis fået et soveværelse igen og det er fantastisk! smiley Der var bare enormt mange ting vi ville have lavet oven på og det hele er heller ikke færdigt endnu..men det kommer!

  • #8   23. maj 2010 M T.. okay så kan jeg bedre forstå.. Håber vores ejerskifteforening kommer til at dække da det er ulovligt.. Nu har jeg fået ryddet op på det andet værelse så vi kan rykke derind i morgen og sove.. men bare møg irriterende at skulle vente på alt det..

  • #9   24. maj 2010 Det skal nok gå det hele :O) Vi blev eksprobutioneret (staves) (huset var blevet købt af kommunen som skulle bygge p-plads på den) så vi købte et nyt hus i juni mdr, 3 år siden. Rev alt ned indvendigt + førstesalen blev rykket rundt. Vi skulle være ude af lejligheden i oktober måned, så der skulle vi flytte ind i huset. Der var ikke kommet radiatorer op, lidt køkken var der, badeværelset var et stort rum med et toilet i, med hul ned til krybekælderen (tro mig det var uhyggeligt at sidde der midt om natten og tisse med frit udsyn til krybekælderen+kartoffelkælder). Vi fik radiatorer op i løbet af en måneds tid, men hold da op det var koldt indtil. Jeg har først for nyligt fået et badeværelse... Så i 3 år har vi gået i bad og vasket tøj hos mine forældre. Tro mig jeg nyder at vasketøj og gå i bad uden planlægning. Førstesalen stod nogenlunde færdig sidste sommer, men inden da var der bare gips på væggene og flyde plader på gulvet :O( Men nu er det super lækkert deroppe :O) Så en masse tålmodighed og du vil nyde det endnu mere end normalt når det står færdigt :O)

    - Men en trøste krammer herfra skal du have, for det er ikke sjovt at stå i det :O(


  • #10   24. maj 2010 Christina.. Sikke en historie.. Imponerende at i har klaret det i 3 år.. smiley eller ved jo godt man sagtens kan klare det er bare ikke meget for det og min tålmodighed eksisterer slet slet ikke.. Men håber på det bedste.. er meget spændt på at få en taksator ud og se på huset, vi kan jo være "heldige" at vi får helt nyt tag, isolering på første salen og trukket nyt strøm i huset på den tidligere ejers regning.. så lidt lyspunkt er der i det..

    Vi står selv i en sag hvor vores nabo brugsen gerne vil købe vores hus, men de kan ikke bestemme sig så vi har valgt at begynde at lave om i huset nu.. smiley Men håber det går smiley


  • #11   24. maj 2010 Se :O) Der er jo også positive ting i det :O) Så bare prøv at fokuser på det, så skal det hele nok gå.

  • #12   25. maj 2010 Det er rigtigt.. smiley er spændt på hvad der sker.. men nøj jeg er træt af ikke at sove i min egen seng allerede..

Kommentér på:
Er græde færdig.. trænger til luft..

Annonce