{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.843 visninger | Oprettet:

Græde færdig ! {{forumTopicSubject}}

Øv..
Jeg er bare græde færdig . Har 19 uger til termin, og magter det bare ikke mere !
Nu har jeg fået 39 feber, og har det skidt. Og føler min krop er ved at give op !
Alle mine led gør ondt, bliver for pustet bare at skulle rejse mig fra sofaen og gå på wc. Selvom det allerede går i slowmotion smiley
Har heldigvis ikke taget mere end 3 kg på. Så det ikke vægten .

Jeg er alene hele ugen , men mor hjælper rigtig meget. Også med at kører olli til børnehaven sammen med mig og henter igen .
Men hvor det hårdt at have en hver dag til at fungere . Når man bogstavlig talt føler som om man er ved at dø .

Kunne græde hele tiden smiley
Positive ved det hele er at lille merle har det trygt og godt der inde og hjælper mor her med at rende på wc op Til 10 gange i timen !

Tak for dem der gad at læse med, for mit brok her til aften

Håber i andre tøser har en bedere aften end mig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Græde færdig !
  • #1   7. mar 2013 øv altså.. smiley

    Håber det snart går over, så du kan nyde det i stedet for smiley
    Stort kram.


  • #2   7. mar 2013 Prøv at brug Mindfuldness.
    Måske det vil hjælpe dig til at finde ro i kroppe.
    Jeg ønsker dig at godt her fra og naturligvis rigtig god bedring !!!


  • #3   7. mar 2013 Mon ikke du har en influenza på vej, det er heller ikke fair oven i en graviditet...

  • kristinna T
    kristinna T Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Svar: 2
    #4   24. mar 2013 har du haft det sådan længe, for jeg har haft det et stykke tid nu og det fotsætter bare smiley har bare været så nervøs for at der var noget galt, men var i scanning i mandags, og ham bettefis der inde havde det super godt og alle tal så fine ud, men hvor blev jeg glad, selvom jeg måske ikke burde, men endelig en der har det lidt på samme måde som mig, så kan vi sørge sammen smiley derfor mit spørgsmål, er det vedvarende ?
    kram til dig, fra en lidt bekymret mor 21+0 smiley


  • #5   24. mar 2013 Kristinna:
    Jeg er nu 32+
    Var til scanning sidste onsdag hvor jeg var 14 dage længere henne. Jeg har det stadig rigtig træls. Og begrænset mulighed for at bevæge mig . Får ondt rimlig hurtig . Men kan nu stille og roligt se en ende på det . Jeg er nu igen blevet syg så det rigtig træls smiley men ja lyset for enden af tunnelen er tættere på . :?


  • kristinna T
    kristinna T Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Svar: 2
    #6   26. mar 2013 Åh nu dejligt at høre du begynder at kan se enden, jeg synes bare det er så ufatteligt hårdt at gå og ha det træls hele tiden og at så ingen forstår det, men blot kommer med kommentaren "jamen at være gravid er bare så fantastisk g hvor savner jeg bare selve graviditeten", tror aldig det bliver mine ord, det må jeg være ærlig at indrømme, men tror også det var derfor at det et eller andet sted var meget rart at se at det ikke bare er mig der er noget galt med, men at der faktisk er en som dig, som kan se hvad man mener smiley Men du skal nu nok klare de sidste 8 uger, det er dejligt for dig at der ikke er længere til nu, så kommer lyset tættere og tættere på smiley glæder mig til at høre mere om prinsessen smiley

  • #7   27. mar 2013 Ja helt sikkert smiley

    Jeg hader automatisk alle gravide der bare går og er lalle glade. Selvom jeg ikke engang kender dem smiley
    Lidt unfair overfor dem for de kan jo ikke gøre for de ikke "fejler" noget.

    Men ja lyset kommer tæt på nu heldigvis


Kommentér på:
Græde færdig !

Annonce