21. mar 2008 Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
Græde færdig ! {{forumTopicSubject}}
Øv..
Jeg er bare græde færdig . Har 19 uger til termin, og magter det bare ikke mere !
Nu har jeg fået 39 feber, og har det skidt. Og føler min krop er ved at give op !
Alle mine led gør ondt, bliver for pustet bare at skulle rejse mig fra sofaen og gå på wc. Selvom det allerede går i slowmotion
Har heldigvis ikke taget mere end 3 kg på. Så det ikke vægten .
Jeg er alene hele ugen , men mor hjælper rigtig meget. Også med at kører olli til børnehaven sammen med mig og henter igen .
Men hvor det hårdt at have en hver dag til at fungere . Når man bogstavlig talt føler som om man er ved at dø .
Kunne græde hele tiden
Positive ved det hele er at lille merle har det trygt og godt der inde og hjælper mor her med at rende på wc op Til 10 gange i timen !
Tak for dem der gad at læse med, for mit brok her til aften
Håber i andre tøser har en bedere aften end mig
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
Håber det snart går over, så du kan nyde det i stedet for
Stort kram.
jun 2012
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 158
Måske det vil hjælpe dig til at finde ro i kroppe.
Jeg ønsker dig at godt her fra og naturligvis rigtig god bedring !!!
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 135 Svar: 484
feb 2013
Følger: 1 Svar: 2
kram til dig, fra en lidt bekymret mor 21+0
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
Jeg er nu 32+
Var til scanning sidste onsdag hvor jeg var 14 dage længere henne. Jeg har det stadig rigtig træls. Og begrænset mulighed for at bevæge mig . Får ondt rimlig hurtig . Men kan nu stille og roligt se en ende på det . Jeg er nu igen blevet syg så det rigtig træls men ja lyset for enden af tunnelen er tættere på . :?
feb 2013
Følger: 1 Svar: 2
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
Jeg hader automatisk alle gravide der bare går og er lalle glade. Selvom jeg ikke engang kender dem
Lidt unfair overfor dem for de kan jo ikke gøre for de ikke "fejler" noget.
Men ja lyset kommer tæt på nu heldigvis
Græde færdig !