24. mar 2008 Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
bliver så irreteret {{forumTopicSubject}}
er bare godt træt a at høre fra folk som ikk ved hvordan det er a være gravid og være dårlig .. min veninde har bare sagt til mig de sidste 14 dage a selv om jeg er dårlig bliver jeg nødt til a tag mig sammen for tænk på hvis jeg var alene så ku jeg jo ikk bare ligge og være dårlig ..det var hun med de to første men hun har bare aldrig haft kvamle eller andre symtomer mens hun har været gravid..og i dag siger min svigermor ajeg ikk kan forlange clus ska lave mad når han kommer hjem fra arbejdet .. så prøver jeg jo a forklare hende jeg ikk har lyst når jeg har brækket mig.. ja men så det jo godt du ikk har 10 børn siger hun så .. så blev jeg sku sur hun kan ikk få børn så hun har apdopteret min mand så hun har aldrig prøvet a være gravid..og så siger hun oz man har jo kun kvalme om morgen så det var jo bare pjat det andet..
ej så bliver jeg sku gal..
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 123 Svar: 832
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 123 Svar: 832
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Det er slet ikke for at være hård, eller for at kaste mre brænde på bålet... men til tider er man nød til at se forbi sin egen dårligdom...
Mvh Sonne 21+1 som har haft kvalme siden 4+9, og bækkenløsning siden 9+1
mar 2008
men nu har han jo så lige fortalt han vil sige ja til et job hvor han ska være afstedd 14 dage a gangen og så hjemme i 5 dage.. så det bliver da rigtigt fedt..
mar 2008
Jeg ved ikke om i har arbejdet i graviditeten, for så kan jeg bestemt godt forstå i har lidt mindre energi...
Jeg har det bare sådan, at uanset hvad, så skal jeg nok finde energien...
Lige pt er jeg alene med en syg dreng... han har både feber, tyndmave, kaster en smule op, snotter, og er meget pjævset, og vil helst hænge...
Og selv om jeg er utroligt træt, så skal jeg nok finde overskudet til ham, for hans skyld... han har ikke valgt at blive storebror jo...
Jeg går så bare lidt tidligere i seng de her dage, hvor tingene er lidt ekstra stramme, og hviler når jeg kan....
mar 2008
syntes bare måske det med han ska være væk så længe når man har eller ska til a ha to børn og bor ude på landet på møn og jeg har ikk køre kort så ska med bus og barnevorgn og vare hjem hverdag..det syntes jeg ikk er så fedt..
alså ved godt der er nogen som er alene som gør det men når nu vi er to så burde han da oz høre lidt på mig..
mar 2008
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
og ang din svigermor så håber jeg at du sagde til hende at eftersom hun jo ikke ku få sine egne børn ved hun ikke hvor dårlig man kan have det under en graviditet øv forstår godt du er sur . min kæreste lavede det meste i graviditeten og gør det stadig da jeg har fået nogle smerter som har været der i halvandet år (startede da jeg var gravid) . han brokker sig da lidt fordi han er ved at om uddanne sig og møder dagligt kl 7 , han aflevere så magnus inden.
tag en snak med kæresten ang arbejdet og hvordan han der på det med at lave noget derhjemme ?
mar 2008
Jesper tager også noah når han er hjemme, men fordi han er hjemme er det sandeligt ikke ensbetydende med jeg er fritaget fra alt... man er 2 om at få børn, og 2 om opgaverne... så nytter det ikke man bare giver slip fordi den anden kommer hjem.. ikke hvis du spørger mig...
mar 2008
sagde jeg oz til han da han sage han sku arbejde i 14 dage fra kl 645 til kl 1830 om aften i 14 dage og så fri 5 dage .. det er da sku da ingen som gider .. så sagde han det sku da oki og det gir godt og det har vi jo brug for til børene ..det er i en eller anden ny opstartet vindmølle park et eller andet sted..
mar 2008
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
mar 2008
men nu sover både ham og den lille så har jo lidt tid til lige a få tingene lidt på ro igen..som jeg oz skev kan det jo godt være jeg lige kommer til a overegere lidt hurtigt for tiden smiler
mar 2008
Det nok bare mig der er mærkelig.. men synes også man skal huske på at manden atbejder.. igen, hvis man selv er den der går hjemme...
mar 2008
Men Jesper arbejder meget, og derfor skal han også ha lov til at slappe af...
mar 2008
men håber da på a komme på arbedet snart..
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
Jeg oplevede også selv hvordan min svigermor bare sagde alt mulig lort til mig "du kan umuligt ha ondt i ryggen, det havde jeg ikke i min graviditet" Blev bare så sur, for hun VED jeg har en skæv ryg. Så sjovt nok har jeg nemmere ved at få ondt i ryggen end hende og det var slet i min graviditet. Det er dig der bedst ved hvordan du har det, ergo, det er dig som bestemmer
mar 2008
hvor bor du på møn? vi bor i busemarke 2 km fra klinten hvis vi nu bare havde boet i stege ville jeg heller ikk ha set det store problem i han sku være væk 14 dage a gangen..og jeg får det jo oz bedre på et tidpumkt.. er heller i så irreteret mere som da jeg skrev indlægget smiler..
mar 2008
men mon ikk vi finder en løsning .. som jeg skrev tideliger så var jo irreteret i forvejene så da han sagde det med jobbet var jeg måske ikk helt tilgænglig smiler..
mar 2008
ja det er det.. hun arbejder på havnen hele sommeren så det har hun ikk tid til..
men nej graviditet er ikk en sygdom mens hvis man brækker og bliver svimmel hver gang man har bevægt sig lidt så kan man vel godt sige man er syg.. så ved ikk rigtigt..
men nu er det jo heller ikk sådan jeg bare ligger ned hele tiden og ikk laver noget har bare taget tingene i etaper så har ikk været så efitiv som jeg plejer..og når jeg er blevet svimmel eller har brækket mig meget har jeg taget en pause.. og har jo haft line hjemme i 10 dage nu fordi først fik hun lus og så børnesår.. så kan alså heller ikk se det er forkert jeg spørg claus om lidt hjælp når han kommer hjem.. han er jo ikk for træt til a tag ud og hjælpe andre selv om han har været på job .
mar 2009
Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
mar 2008
bliver så irreteret