{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.036 visninger | Oprettet:

bliver så irreteret {{forumTopicSubject}}

er bare godt træt a at høre fra folk som ikk ved hvordan det er a være gravid og være dårlig .. min veninde har bare sagt til mig de sidste 14 dage a selv om jeg er dårlig bliver jeg nødt til a tag mig sammen for tænk på hvis jeg var alene så ku jeg jo ikk bare ligge og være dårlig ..det var hun med de to første men hun har bare aldrig haft kvamle eller andre symtomer mens hun har været gravid..og i dag siger min svigermor ajeg ikk kan forlange clus ska lave mad når han kommer hjem fra arbejdet .. så prøver jeg jo a forklare hende jeg ikk har lyst når jeg har brækket mig.. ja men så det jo godt du ikk har 10 børn siger hun så .. så blev jeg sku sur hun kan ikk få børn så hun har apdopteret min mand så hun har aldrig prøvet a være gravid..og så siger hun oz man har jo kun kvalme om morgen så det var jo bare pjat det andet..
ej så bliver jeg sku gal..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bliver så irreteret
  • #1   4. jun 2010 Ej sådan noget værre pis og fyre af.. Ejj jeg ville dælme os være gal hvis jeg var dig da.. ej nu blev jeg sku helt sur..

  • #2   4. jun 2010 ja nemlig .. de burde da bare være glade for jeg ikk er lige så syg som første gang hvor jeg blev indlagt pga opkast..

  • #3   4. jun 2010 Ej så ved de da os at du ik har en super nem graviditet.. det gør det da kun værre

  • #4   4. jun 2010 Altså, under alle omstændigheder skal man huske på det ikke er en sygdom at være gravid... jeg er selv meget ofte alene med min søn til spisetiderne, og putte tiderne da jeg har en mand der arbejder rigtig meget for at få tingene til at køre rundt hos os... og ja, det er utroligt hårdt, og til tider klamt at stå og lave mad, men min søn skal sku ha mad om aftenen... også selv om min kæreste ikke er der til at lave mad.. om jeg så må ud og kaste op mens, så får han varma aftensmad hver eneste dag...

    Det er slet ikke for at være hård, eller for at kaste mre brænde på bålet... men til tider er man nød til at se forbi sin egen dårligdom...

    Mvh Sonne 21+1 som har haft kvalme siden 4+9, og bækkenløsning siden 9+1 smiley


  • #5   4. jun 2010 gør jeg jo oz hvis han er på job.. men når han er hjemme syntes jeg sku godt jeg kan forlange han tag lidt over..
    men nu har han jo så lige fortalt han vil sige ja til et job hvor han ska være afstedd 14 dage a gangen og så hjemme i 5 dage.. så det bliver da rigtigt fedt..


  • #8   4. jun 2010 selv om man ikke har den samme energi.. og tro mig ,det har jeg sku heller ikke.. langt fra, så skal jeg nok finde energien til at klare dagligdagen... jeg er så nu blevet sygemeldt, da jeg ikke kan klare de tunge løft mere, for så ender jeg med mit bækken skrider... og jeg kan slappe af hele dagen...
    Jeg ved ikke om i har arbejdet i graviditeten, for så kan jeg bestemt godt forstå i har lidt mindre energi...

    Jeg har det bare sådan, at uanset hvad, så skal jeg nok finde energien...
    Lige pt er jeg alene med en syg dreng... han har både feber, tyndmave, kaster en smule op, snotter, og er meget pjævset, og vil helst hænge...
    Og selv om jeg er utroligt træt, så skal jeg nok finde overskudet til ham, for hans skyld... han har ikke valgt at blive storebror jo...
    Jeg går så bare lidt tidligere i seng de her dage, hvor tingene er lidt ekstra stramme, og hviler når jeg kan....


  • #9   4. jun 2010 nej han har da spugt mig og jeg plejer ikk a forhindre ham i arbejdet slet ikk for han har jo damp sp ved godt han har det bedst når han arbejder..
    syntes bare måske det med han ska være væk så længe når man har eller ska til a ha to børn og bor ude på landet på møn og jeg har ikk køre kort så ska med bus og barnevorgn og vare hjem hverdag..det syntes jeg ikk er så fedt..
    alså ved godt der er nogen som er alene som gør det men når nu vi er to så burde han da oz høre lidt på mig..


  • #10   4. jun 2010 det kan jo seføli oz være jeg er ved a få de der humørsvingeniger jeg tag tingene lidt nært lige for tiden.smiler..

  • #12   4. jun 2010 liane , ej det kan han sq ikke være bekendt smiley jeg ville ikke være sammen med en der satte familien i 2. række smiley hvor er han træls - 5 dage hjemme og 14 ude ? det har jeg ikke hørt om før., syntes man plejer at have mere tid hjemme end ude ...

    og ang din svigermor så håber jeg at du sagde til hende at eftersom hun jo ikke ku få sine egne børn ved hun ikke hvor dårlig man kan have det under en graviditet smiley øv forstår godt du er sur . min kæreste lavede det meste i graviditeten og gør det stadig da jeg har fået nogle smerter som har været der i halvandet år (startede da jeg var gravid) . han brokker sig da lidt fordi han er ved at om uddanne sig og møder dagligt kl 7 , han aflevere så magnus inden.

    tag en snak med kæresten ang arbejdet og hvordan han der på det med at lave noget derhjemme ?


  • #13   4. jun 2010 Tania - jeg ville også ønske jeg kunne arbejde... åååh hvor ville jeg ønske det... men jeg risikere simpelthen hele mit bækken skríder sammen...
    Jesper tager også noah når han er hjemme, men fordi han er hjemme er det sandeligt ikke ensbetydende med jeg er fritaget fra alt... man er 2 om at få børn, og 2 om opgaverne... så nytter det ikke man bare giver slip fordi den anden kommer hjem.. ikke hvis du spørger mig...


  • #14   4. jun 2010 maiken..
    sagde jeg oz til han da han sage han sku arbejde i 14 dage fra kl 645 til kl 1830 om aften i 14 dage og så fri 5 dage .. det er da sku da ingen som gider .. så sagde han det sku da oki og det gir godt og det har vi jo brug for til børene ..det er i en eller anden ny opstartet vindmølle park et eller andet sted..


  • #15   4. jun 2010 sonne .. nu er det jo sådan når han kommer hjem ska han jo bare lave mad.. det da ikk det helt store a forlange.. og hvis han så gad a være lidt hjemme i weekederene men der tag han jo som regl ud og arbejder for andre..

  • #16   4. jun 2010 nåe troede han skulle være ude i 14 dage , altså slet ikke hjemme smiley men ja det er lang tid smiley

  • #17   4. jun 2010 det ska han jo oz sådan som jeg har forstået det.. men kan jo seføli være jeg ikk lige har hørt ordenlig efter for var jo allerede gået i forsvar havde jo osom oz lige diskuteret med hans mor som oz var her..
    men nu sover både ham og den lille så har jo lidt tid til lige a få tingene lidt på ro igen..som jeg oz skev kan det jo godt være jeg lige kommer til a overegere lidt hurtigt for tiden smiler


  • #19   4. jun 2010 Nu ved jeg ikke om Liane stadigvæk er sygemeldt, men man skal også huske på at hvis man er den der går hjemme, dårlig eller ej, så bør man tage lidt større læs end den der er ude og knokle, da den der knolker ikke har samme mulighed for at slappe af som dne der går hjemme...

    Det nok bare mig der er mærkelig.. men synes også man skal huske på at manden atbejder.. igen, hvis man selv er den der går hjemme...


  • #21   4. jun 2010 min egen mand hjælper også til hjemme, men det er ikke meget, for jeg er trods alt den der går hjemme... han kan godt en gang i mellem overtage madlavningen, eller at putte Noah...
    Men Jesper arbejder meget, og derfor skal han også ha lov til at slappe af...


  • #22   4. jun 2010 sonne.. syntes oz det er helt fair når jeg går hjemme jeg laver det meste og gør jo oz det jeg kan.. og til hverdag ber jeg jo sjælden oz ham om a hjælpe da jeg ved han arbejder længe tid ind mig.. så syntes det er oki. han lige er lidt mere aktiv ind han pjere .. kan da oz godt være jeg er forkert på den ..trængt bare til a komme lidt ud med det ..
    men håber da på a komme på arbedet snart..


  • #23   4. jun 2010 som sonne også siger, skal man ikke tage en graviditet som en sygdom. men man er også nødt til at passe på sig selv osv. Det nytter ikke at man presser sig selv og man er nødt til at stoppe mens legen er god.

    Jeg oplevede også selv hvordan min svigermor bare sagde alt mulig lort til mig "du kan umuligt ha ondt i ryggen, det havde jeg ikke i min graviditet" Blev bare så sur, for hun VED jeg har en skæv ryg. Så sjovt nok har jeg nemmere ved at få ondt i ryggen end hende og det var slet i min graviditet. Det er dig der bedst ved hvordan du har det, ergo, det er dig som bestemmer smiley


  • #24   4. jun 2010 camilla..
    hvor bor du på møn? vi bor i busemarke 2 km fra klinten hvis vi nu bare havde boet i stege ville jeg heller ikk ha set det store problem i han sku være væk 14 dage a gangen..og jeg får det jo oz bedre på et tidpumkt.. er heller i så irreteret mere som da jeg skrev indlægget smiler..


  • #25   4. jun 2010 det er kun claus som har køre kort så hvis han ska være væk så lang tid med bilen så er det sku da øv..
    men mon ikk vi finder en løsning .. som jeg skrev tideliger så var jo irreteret i forvejene så da han sagde det med jobbet var jeg måske ikk helt tilgænglig smiler..


  • #26   5. jun 2010 linda
    ja det er det.. hun arbejder på havnen hele sommeren så det har hun ikk tid til..
    men nej graviditet er ikk en sygdom mens hvis man brækker og bliver svimmel hver gang man har bevægt sig lidt så kan man vel godt sige man er syg.. så ved ikk rigtigt..
    men nu er det jo heller ikk sådan jeg bare ligger ned hele tiden og ikk laver noget har bare taget tingene i etaper så har ikk været så efitiv som jeg plejer..og når jeg er blevet svimmel eller har brækket mig meget har jeg taget en pause.. og har jo haft line hjemme i 10 dage nu fordi først fik hun lus og så børnesår.. så kan alså heller ikk se det er forkert jeg spørg claus om lidt hjælp når han kommer hjem.. han er jo ikk for træt til a tag ud og hjælpe andre selv om han har været på job .


  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #27   5. jun 2010 Altså, det kan godt være at graviditet ikke er en sygedom, men det kan det sgu hurtigt blive... hvis man ikke er gravid og kaster op, er man så ikke syg??? Altså nu kender man jo bare grunden. jeg lå i sengen de første 16 uger og kastede op bare jeg rejste mig op... så ikke alle kan "bare tage sig sammen" Synes man skal lytte til sin krop, og ikke presse sig selv...



  • #28   5. jun 2010 det eneste jeg har spurgt om når han kom hjem fra arbejdet er om han ville lave maden og så har jeg spurgt oom hjælp til a komme i bund i rengøringen i en weeked hvor han havde fri .. ikk han sku gøre det alene vi sku hjælpes ad.. er det virkelig så forfærdeligt?

Kommentér på:
bliver så irreteret

Annonce