{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.161 visninger | Oprettet:

Har I haft en god dag?! ... {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften siger: Har I haft en god dag piger?!! smiley ..
Det har jeg hvertfald..

Her startede Oliver og jeg med at stå tidligt op og lave morgenmad til far med blødkogte æg og det hele, så fik han sin gave (et gavekort til nyt tøj og en nøglering med billeder af Oliver)
Så tog han ned til vores DP mor og lavede hendes have (lidt sort arbejde)..
Så hentede Oliver og jeg ham dernede så var vi i Fakta og handle ind til grill-mad, og så inviterede vi lige min farmor og faster på grill-mad, da vi havde været i fakta var vi lige forbi sådan en lille lækker chokolade butik og få en soft-ice...

Derhjemme gjorte Anders lidt rent mens jeg pustede Olivers badebassin op og så hyggede vi ellers på altanen med at plaske vand smiley
Så skiftede vi så Anders hyggede lidt med ham og jeg begyndte at forberede maden..

Så kom min faster og farmor og spise og hyggede indtil vi skulle op og besøge min farfar på sygehuset, det var enlig meget hyggeligt deroppe, vi tog ham med ned i forhallen og så havde vi taget Olivers lille motorcykel og sæbebobler med, så der blev rigtig hygget..
På vejen hjem kørte min faster ned fordi havnen og stranden så Oliver blev HELT vild over alle de skibe, så vi smuttede da lige forbi lystbådhavnen og gik en tur og legede på deres legeplads lidt smiley

Ja så kom vi hjem og så pjattede Oliver og jeg lidt rundt med pumpen til at pumpe badebassinet op med, og så blev han puttet den lille trætte mus, og nu sidder jeg her og spiser slik og kobler lidt af og manden ser et eller andet fællessang på Charlie med Johnny Reimer osv smiley Hehe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har I haft en god dag?! ...
  • #1   5. jun 2010 har haft en meget hyggelig dag. manden har været i århus og er først kommet hjem her til aften. så har været alene med ungerne hele dagen, så vi gik ned og handlede ved middagstid og derefter tog vi hjem til mine forældre, hvor victor hjalp min far med at klippe hæk (eller hjalp og hjalp han kiggede på, men det var hårdt arbejde sagde han haha)
    og så gik vi på legepladsen på hjemvejen, hvor der var en anden lille dreng han ku lege med og drengen havde også en mor, der åbenbart mente jeg sku vide en masse om deres liv, haha hun ævlede bare løs :s
    og så gik vi hjem og lavede mad og de kom i bad og i seng smiley


  • #2   5. jun 2010 Mine svigerforældre har sølvbryllup idag og hun har oveni fødselsdag også...

    Så manden tog afsted til morgen sang i morges, da frederic sover længe i weekender. Måtte dog vække ham kl 8.15, da vi jo lige skulle ud og vise ansigt. Han tager gerne 14 timer i streg i weekender, dejligt..

    Så vi started med at være i kirke 16.45 og senere ned i at spise. Vi havde taget barnevogn med, så vi kunne prøve om vi kunne få ham til at sove 'nattesøvn' i den. Men nej kl 20.30 måtte vi opgive og jeg kørte hjem med ham. Han har aldrig sovet andre steder om natten end i sin seng, så vi ville ikke med magt og tvang tvinge ham til at sove i barnevogn.

    Al den forvirring - larm - mange mennesker - små 2 timer efter normal sovetid og så hjem resulterede lige i en omgang opkast...


  • #3   5. jun 2010 Det lyder hyggeligt Carina! smiley
    Hahaha, det er sjovt med mødre på en legeplads nogen gange!! Har selv været ude for det flere gange (vi bor i sådan et blok-område, så der er altid mange mødre og mange af dem snakker også bare om ALT!! smiley
    Har også engang præsteret at Anders var med og han rutschede med Oliver hvor der så kom en mor og sagde jeg var heldig han gad det osv og så kørte den ellers bare derud af med at hun SVINEDE sin mand så sagde at vi blev nød til at gå hjem, men vi gik bare hen på en anden legeplads!! smiley


  • #4   5. jun 2010 Linda - Ej hvor hyggeligt, bortset fra det med opkastingen.. Er han aldrig blevet passet ude natten over?!!

  • #5   5. jun 2010 ja ej men det var virkelig mystisk, hun snakkede bare løs, bla om hendes søn som åbenbart havde adhd men hun ville ik have at nogen satte en diagnose på det, fordi så ku han ikke blive soldat, når han blev stor og de havde 2 andre børn (de var ældre den ene ihvertfald 13 år) og de var åbenbart også sindsyge aktive børn, men det havde de glemt med årene og åbenbart kun kommet i tanke om det efter ham her var blevet hyper og alle mulige mærkelige ting sagde hun smiley

    det kan også tælles på en hånd hvor mange gange victor er faldet i søvn andre steder end sin seng, men der er aldrig problemer når han sover ude. det er noget underligt noget smiley


  • #6   5. jun 2010 Carina - Hahahahha, det er sådan en mor der lige havde brug for at få lidt luft smiley ..

    Oliver sover også bare hvis vi er andre steder, hvis vi f.eks er til sådan noget fødselsdag, bryllupsdag osv så er det lidt sværere og så kommer han også i seng ca 1½-2 timer senere i seng end normalt, men der er aldrig nogen problemer... smiley


  • #7   5. jun 2010 Det har været en travl uge, for der skulle købes en del gaver - farsdags gaver - bryllups og fødselsdags gaver - bindes æreds port osv...

    nej, den eneste der passer ham er dp.

    Farmor og farfar har en plejedatter der hjernemæssigt til tider svarer til en 2 årig. Hun kender ikke grænsen for at stoppe - har mishandlet en del dyr og nogle med døden tilfølge. Svigerfar er 76 år, døv på det ene øre og svigermor er 25 år yngre -men så tyk at hun næsten intet kan.

    Min svigerinde (min mands storesøster) har selv 2 børn og dem har hun svært ved selv at kunne styre. Den ældste er 2½ der slår - sparker - kører ind mm for at få det han vil. Han er den ældste i vu, så når han slår de andre - slår de jo ikke igen, da han også er ret buttet. Der ud over har de en gård med heste at passe...

    Min anden svigerinde (min mands lillebror's kone) har en dreng der er 2 mdr yngre end frederic. Han har ingen grænser, bliver kastet rundt til alle, får mere slik end grønsager, er og piller bare i alt. Når han er her ovre kan huske fra tidligere besøg hvor der står slik mm. Da vi sagtens kan have det stående fremme, frederic gider ikke slik. Hun vil hellere ses sammen med frederic end hendes egen, da hun mener at vores er meget mere sød - artig - smukkere - nemmere end hendes egen. Ligeledes har hun ihærdigt prøvet på at få hendes dreng indlagt, da nu frederic har været det en del... Hver gang frederic får noget, skal deres også have noget...

    Mine forældre bor for langt væk.



  • #8   5. jun 2010 ja tak skal jeg love for og sys da også jeg lyttede og svarede pænt, bare skide svært når man ikke kender damen...



  • #9   5. jun 2010 Linda - Okay, ja så forstår jeg det bedre!! smiley .. Så havde Oliver nok heller ikke sovet ude.. smiley
    I vores familier er vi meget heldige, Anders forældre er lige i starten af 50'erne og ja både Anders og hans storebror er jo flyttet hjemmefra, så de er bare dem selv og de ELSKER at have Oliver sovende..
    Mine forældre er 43 begge 2, de har så min lillebror på 10 boende hjemme, men de ELSKER også at have Oliver sovende da min lillebror også elsker og lege med ham, de har rigtig meget ud af hinanden selvom der er en stor aldersforskel + jeg har 2 søstre på 16 og 21 og de passer ham så ALDRIG natten over det vil jeg ikke ha', men de kan da godt tage ham nogen timer engang imellem osv.. Og vi bor heldigvis alle tæt på hinanden, mine forældre bor kun 13 km fra Sønderborg såå det er til at overkomme smiley ..

    Og hvor er din sivgerinde bare SYG, undskyld men hun lyder ikke helt rask (hende der har prøvet desperat og få sit barn indlagt) Woooow...
    Hun burde da bare være glad for hendes barn ikke er sygt og har behov for indlæggelse...
    - Men kender ALT til det med "skøre" svigerinder.. Anders' storebrors kone er sku heller ikke helt rask og hun er SÅ teenage agtig med den måde hun nogen gange bliver fornærmet f.eks hvis Anders' forældre invitere os på mad en dag og det er god lækker mad så kommer de til at hører for det indtil hende og Tommi også bliver inviteret på lækker og god mad!!!


  • #10   6. jun 2010 Det må være dejligt med sådan en familie... suk...

    Men når alt kommer til alt har jeg det også bedst ved at have ham hjemme i sin egen seng.

    Selvom de alle spørger hvornår de skal have lov at passe ham, om de ikke lige må passe ham nogle timer osv. NEJ, mit hjerte kan slet ikke overskue at de skal passe ham, ikke engang for nogle timer...

    Her til aften havde lille fætter en plastik legetøjs kop, han gik og leged med. Den havde store fætter udset sig og han kører rundt på en af de der 3 hjulet nye klap sammen 'scooter' med inliner hjul. Han kørte bagefter ham og småsnøfted at den ville han have. Lille fætter står på et tidspunkt stille og tager sig en luft tår fra koppen - i bare tæer. Store fætter kører så over hans ene fod, men lille fætter siger intet og holder stadig koppen. Jamen så kører man da bare over en gang mere og så skal jeg love for lille fætter skreg... Lille fætter er 83 cm og 12½ kg - store fætter er 95 og 14½ kg - av tæer siger jeg bare.

    Jamen hun kan slet ikke forstå at vores dreng ikke gider mad, da deres egen kan spise hele tiden. Her har vi nemlig fundet ud af at baggy bukser fra name it i str 74, sidder 110 % perfekt på frederic - blot som nogle fede knickers. De blev spændt tre huller ind i hver side i det der knap system, så blev de lidt bedre oppe....

    Jamen hvis deres dreng har feber i mere end 3 timer kører de til vagtlæge, for han knopper af penecilin - kører de også afsted osv.

    Vi fik jo alle 3 par drenge børn i '08 og frederic var den eneste som amme barn. Havde nemlig i sjov sagt at jeg ville ønske frederic var flaske barn, da det var meget nemmere osv. Hvem fravalgte så lige at amme? Hun havde endda så meget mælk at hun smed det ud...

    Vi var jo isoleret med de 4 S'er i 6 dage, lige som da hun fødte... Da deres skulle døbes fik vi orlov fra en anden indlæggelse. Så ja, måske deres har stået lidt i skyggen i forhold til frederic..


Kommentér på:
Har I haft en god dag?! ...

Annonce