{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.429 visninger | Oprettet:

Obsternasig.
Obsternasig.
Tilmeldt:
28. maj 2012
Følger: 1 Emner: 23 Svar: 170

Har I haft en god weekend? :-) {{forumTopicSubject}}

Og hvad har I lavet?

Jeg har brugt lørdagen på familiehygge med min far, hans kone og mine 3 søskende og selvfølgelig min kæreste. Ellers har den bare stået på afslapning og i dag skal der gøres rent..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har I haft en god weekend? :-)
  • #1   29. sep 2013 Min svigermor og jeg har været på bazar messe her i Næstved smiley imens var far og willas ude at købe min fødselsdagsgave, har fødselsdag på torsdag smiley ved at han har købt den flotteste ring fra Georg Jensen - glæder mig sååå meget til den kommer hjem smiley


  • Obsternasig.
    Obsternasig. Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 23 Svar: 170
    #3   29. sep 2013 Lyder rigtig hyggeligt begge to. smiley Må være dejligt med noget alenetid en gang imellem, Maria smiley

  • Obsternasig.
    Obsternasig. Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 23 Svar: 170
    #6   29. sep 2013 Det lyder som en rigtig fornuftig og god plan at have. smiley Har I altid haft det?

    Louise: Øv, det er jeg virkelig ked af at høre smiley Føler virkelig med dig, det er så hårdt at miste dem man holder af. Er det din eller Cecilie's oldemor?


  • Obsternasig.
    Obsternasig. Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 23 Svar: 170
    #11   29. sep 2013 Hunde-tossen: HVad skal I ind og se? smiley


  • #12   29. sep 2013 Jeg har lige været indlagt for en gangs skyld.. Må erkende de sidste 6-7 graviditetsuger gerne må gå meget stærkt

  • #14   29. sep 2013 Jeg var på job i går og da jeg kom hjem blev ammehoppen til mit ene føl hentet da hun laver ballade på folden..
    Men imens jeg gik deroppe blev hegnet tjekket osv

    Så ned og slappe af og have snoldeaften med Sara smiley

    I dag har vi alle tre slappet af og hygget os der er intet blevet lavet herhjemme i dag total dase dag...
    Lidt øv for det er i weekenderne vi kan få ordnet bare lidt herhjemme..


  • #15   29. sep 2013 Vi har bare haft en familie hygge weekend, vi har spillet fodbold og leget på legeplads. I går spiste vi ved farfar og farmor. Og hyggede. I dag har vi besøgt olderne og mormor og morfar. Bare rigtigt hygge

  • Sunshine
    Sunshine Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 22
    #16   29. sep 2013 Jeg har været på Mørkøv kræmmermarked med mine piger og mine forældre. Puha jeg ku ha købt mig fattig! Der var så mange fine ting!

  • Obsternasig.
    Obsternasig. Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 23 Svar: 170
    #17   29. sep 2013 Sunshine: Uh, jeg elsker markeder! smiley Købte du noget?

  • #18   29. sep 2013 I går var vi ude at kigge lidt butikker med mormor om formiddagen og spise brunch. Vito er så stor nu, at han kan være med ude at spise korte måltider igen, det var skønt!
    Bagefter tog han jordens længste lur og så spiste vi dejlig aftensmad sammen og hyggede lidt inden sengetid.


    I dag var vi tidligt hjemme hos mormor og morfar, fordi jeg skulle vaske noget tøj og et par dyner. Lod Vito blive og lege med mormor i et par timer, mens jeg tog hjem og fik ordnet noget rengøring.
    Efter jeg havde hentet ham igen, kom min fætter og hans søde kæreste. Vi gik en tur i området og samlede kastanjer. Så lavede vi dyr af dem og jeg lavede mad til os alle. De er lige kørt smiley

    Vito kører jo normalt i højeste gear, men sad lææænge og lavede kastanjer. Han var SÅ koncentreret og jeg er så stolt!


  • #19   29. sep 2013 Igår var vi i den nyåbnede Toys'R'Us i Viborg. Fik købt et par billige julegaver og Simone fik inspiration til jule-ønskesedlen smiley
    Idag har vi mest været i haven. Markus har kravlet rundt i hele haven, spist et par blade og hevet utallige blade af hækken smiley Super underholdning for en baby på snart 9 mdr! Han blev så sur da vi gik ind i eftermiddags...


Kommentér på:
Har I haft en god weekend? :-)

Annonce