{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.214 visninger | Oprettet:

Gad vide om skytsengle findes? {{forumTopicSubject}}

oplevede noget vildt idag...jeg sad og slappede af idag foran computeren imens ungerne sov...den lille på 20dage gammel lå og sov inde i vores soveværelse med vinduet åbnet med rullegardinet trukket ned....den larmer lidt når vinden suser og den slår mod vindueskarmen...men her idag slog den pludselig sindsyg hårdt mod vindueskarmen som aldrig før at jeg troede der var hoppet en ind igennem vinduet...så jeg farede ind i soveværelset, men der var ingen...men til gengæld så jeg min datter ligge i hendes vugge knaldblå i hovede spralle med hendes arme og ben, fyldt med slim i hovedet, munden, næsen og over alt i vuggen....hun var ved at blive kvalt den stakkel så skyndte mig at ta hende op og få hende vendt ned af med hovedet, så hun kunne få vejret igen...hendes krop var helt blå smiley tør slet ikke tænke på hvad der havde sket med hende hvis jeg ikke fik denne slags ''advarsel''?? Ringede og fortalte min kæreste det bagefter og han tror det er den bette's skytsengel der gjorde mig opmærksom på det ved at gøre det der med rullegardinet så jeg sku gå ind og tjekke....sjovt nok har den altid slået blidt ind på vindueskarmen, og aldrig så hårdt som idag og lige på det tidspunkt hvor det med den lille skete....selvom det ik rigtig har blæst...mystisk...gad vide om manden har ret?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gad vide om skytsengle findes?
Kommentér på:
Gad vide om skytsengle findes?

Annonce